SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vinniiee op 30-11-2012 19:49:54 ]![]()
Pizza schimmelquote:
Ik heb pizza peperoni besteld
En een broodje shoarma
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, lekker, schimmelquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pizza schimmel
Ik heb pizza peperoni besteld
En een broodje shoarma.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geeeeen weekend, om 6 uur weer wekker
. Net wel goede vrijmibo gehad
. Maar ga vandaag wel erg vroeg slapen gok ik
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Mijn wekker gaat om half 4 morgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef DaMook het volgende:
Geeeeen weekend, om 6 uur weer wekker
. Net wel goede vrijmibo gehad
. Maar ga vandaag wel erg vroeg slapen gok ik
.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ieww, nog ergerquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 4 morgen.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik moet 7 tot 3quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel om half 1 klaar, dat dan weer wel. Overmorgen mag ik weer uitslapen gelukkig
.
Fijn weekend botergeile chocoladepindalulletjes van me..
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Ohai, met wie heb ik het genoegen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Linda94 het volgende:
Fijn weekend botergeile chocoladepindalulletjes van me..![]()
![]()
Gamen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
Ik verveel me
Zo maar even de douche in springen ofzo.
Film kijken?![]()
En jij bent ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Linda94 het volgende:
Fijn weekend botergeile chocoladepindalulletjes van me..The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ik ga zo maar eens slapen, vroeg opstaan, weinig eten en dan bier is slecht voor een mens
.
Mevrouw huisgenotequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
raad eens wie er aan het verhuizen is![]()
![]()
Was het maar kutquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hallo ik vind die kou al kut genoeg![]()
![]()
quote:Goed excuus om op te warmenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Koude kut meh tenzij door ijsblokjes.
![]()
Pas nu ik mijn laptop niet meer kan gebruiken merk ik pas hoe belangrijk dat ding voor me is.
Oh ja goedenavond.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Kut is dat ja. Goeienavond heloefjequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
Pas nu ik mijn laptop niet meer kan gebruiken merk ik pas hoe belangrijk dat ding voor me is.
Oh ja goedenavond.![]()
![]()
hotel voor 15E per nacht? Doen of niet doen?
Is een deluxe, met A/cdeluxe is 3,50 duurder dan normaalquote:The deluxe rooms are more comfortable, quieter, spacious then regular
rooms, they have good ventilation system, and have good view.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Waar is het?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
hotel voor 15E per nacht? Doen of niet doen?
Is een deluxe, met A/c
[..]![]()
![]()
Als een baas.quote:C'est la vie
Het is wel een normale prijs voor daar zeg maar, maar ik twijfel of ik deluxe wil ja of neequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles zal daar wel veeeeeel goedkoper zijn, dus vergelijken met prijzen kan je niet echt.
quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
No change i can change i can change i can change but im here in my mould i am here in my mould but im a million different people from one day to the next, i can change my mould, nono, noooo noo noo......Rustig aan.![]()
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
No change i can change i can change i can change but im here in my mould i am here in my mould but im a million different people from one day to the next, i can change my mould, nono, noooo noo noo......![]()
Gewoon doen, voor die 3,5 euroquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is wel een normale prijs voor daar zeg maar, maar ik twijfel of ik deluxe wil ja of nee
[..].
![]()
voor dat geld zou ik het doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is wel een normale prijs voor daar zeg maar, maar ik twijfel of ik deluxe wil ja of nee
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon doen, voor die 3,5 euro.
Vooruit danquote:Ben nu wel benieuwd naar de 'view'
![]()
Veulste vroeg, maar ik ga slapen. Truste allemaal
.
Elke keer als ik de trein pak vanaf Schiphol naar Centraal voel ik me een reisleider 'Is this Central Station?' "No this Lelylaan"
C'est la vie
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Elke keer als ik de trein pak vanaf Schiphol naar Centraal voel ik me een reisleider 'Is this Central Station?' "No this Lelylaan"
gewoon steeds ja zeggen zodat die kuttoeristen uitstappen
Trusten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:32 schreef DaMook het volgende:
Veulste vroeg, maar ik ga slapen. Truste allemaal
.
Hehehehequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Elke keer als ik de trein pak vanaf Schiphol naar Centraal voel ik me een reisleider 'Is this Central Station?' "No this Lelylaan"![]()
![]()
Nee joh dat is lullig die gasten hebben dan al helemaal geen idee welke kant ze op moeten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon steeds ja zeggen zodat die kuttoeristen uitstappen
C'est la vie
2 euro's and i will tell you when to step out.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Elke keer als ik de trein pak vanaf Schiphol naar Centraal voel ik me een reisleider 'Is this Central Station?' "No this Lelylaan"Rustig aan.![]()
Ziet er wel goed uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit is het hotel voor de geïnteresseerden![]()
http://www.hotelrakinternational.com![]()
Die Britse meiden hebben wel een plamuurlaag waar de Chinese muur nog u tegen moet zeggen.C'est la vie
Joah wees maar blij, britse wijven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Die Britse meiden hebben wel een plamuurlaag waar de Chinese muur nog u tegen moet zeggen.
Rustig aan.![]()
Aantrekkelijkheid is daar ook heel raar verdeelt 10% van de vrouwen is opeens abnormaal knap.![]()
De andere 90% is strontlelijk....
Nouja dat vind ik een belediging voor mijn stront...Rustig aan.![]()
Er zit een leuke tussen zonder bergen plamuur maar ze zouden me kunnen arresteren als ik die zou raken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah wees maar blij, britse wijven.C'est la vie
Ze zijn wel makkelijk..quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Die Britse meiden hebben wel een plamuurlaag waar de Chinese muur nog u tegen moet zeggen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Sinister kijken en wakker zijn van de nachtmerries bedoel je?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat maakt alsnog heel weinig goed.quote:C'est la vie
Er is een erg goede TC verschenenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
Sinister is nog niet te downloaden in HD.![]()
GAMING TO THE MAXXX[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
moet je dit intypen by maps, en dan in die straat streetview ( die foto's ) bekijken
Desh Bandhu Gupta Road, Arya Nagar, Sadar Bazaar, New Delhi, Delhi, India
de foto's by main bazar street zeg maar
ik ga dood
Sterktequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
moet je dit intypen by maps, en dan in die straat streetview ( die foto's ) bekijken
Desh Bandhu Gupta Road, Arya Nagar, Sadar Bazaar, New Delhi, Delhi, India
de foto's by main bazar street zeg maar
ik ga dood.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rustig?
Is iedereeen aan het neuken ofzo.
![]()
Was het maar zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rustig?
Is iedereeen aan het neuken ofzo![]()
![]()
Is bizar tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterkte.
[..]
Was het maar zo'n feest.
Ik dacht dat ik in een rustige wijk zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik neuk me suf meid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rustig?
Is iedereeen aan het neuken ofzo
Pfff, best vermoeiend wel, dat neuken.
Rustig aan.![]()
Wat is deze?quote:quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is bizar tochIk dacht dat ik in een rustige wijk zat.
Best wel, vooral als je er looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb angstquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is deze?
[..]
Best wel, vooral als je er loopt![]()
Movember is wel voorbijquote:
Ja dat hoef je mij niet vertellenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neuk me suf meid.
Pfff, best vermoeiend wel, dat neuken.
Ja eerst zijn baard eraf...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is deze?
[..]
Best wel, vooral als je er loopt
Dus dan heeftie alleen een snor
En dan de rest, kaal![]()
![]()
Hij moet het laten staan. Staat tofquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Movember is wel voorbij
[..]
Ja dat hoef je mij niet vertellen![]()
[..]
Ja eerst zijn baard eraf...
Dus dan heeftie alleen een snor
En dan de rest, kaal![]()
![]()
I wishquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rustig?
Is iedereeen aan het neuken ofzo
Hell noquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij moet het laten staan. Staat tof
Die snor moet eraf en zijn baardje moet blijvenmaar die moet er ook af, krijgt hij xtra geld
Beter dan vanmorgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja niks zeggen is ook zo saai he..
Hoe is het Lieve Lekkere Leuke Lola.![]()
![]()
Mja, dat is waarquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee nog 1 weekanders had ik wel morgen gezegd
.
![]()
Laat ie het daarna weer groeien?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hell no
Die snor moet eraf en zijn baardje moet blijvenmaar die moet er ook af, krijgt hij xtra geld
[..]
Beter dan vanmorgen![]()
![]()
ik heb 1 van de weinige vluchten dat je daar normaal aankomtquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vlieg je nog op een beetje fatsoenlijke tijd?90% land je daar om 4:00
Die van mij om 00:15
Hehequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 1 van de weinige vluchten dat je daar normaal aankomt90% land je daar om 4:00
Die van mij om 00:15
Ik hoop voor je dat je nog in kunt checken dan
.
![]()
Zijn baardje jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ie het daarna weer groeien?
Mja de prik in mijn arm begin te werkenquote:![]()
![]()
ik heb zelfs airport pick-upquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheIk hoop voor je dat je nog in kunt checken dan
.
met een bordje: Welcome Sir Aldo (mijn naam, niet aldo)
Zal wel weer een maand durenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn baardje ja
[..]
Mja de prik in mijn arm begin te werkenNicequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb zelfs airport pick-up
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb zelfs airport pick-up
![]()
Zou wel raar zijn als er stond Sir Aldo![]()
![]()
Hmm...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Mja de prik in mijn arm begin te werken
Dagdag
Rustig aan.![]()
Ik mocht zelf bepalen wat erop kwamquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel weer een maand duren
[..]
Nice
Wou eerst welcome captain,gouvernourMcAwesomeness ofzo
Wie weet is dat wel altijd mijn pseudoniemquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Zou wel raar zijn als er stond Sir Aldo
Hahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoorbaardje hoeft niet zo lang te zijn
Maar het is wel huuuuuuuu kaalHaha dat zou wel te baas zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik mocht zelf bepalen wat erop kwam
Wou eerst welcome captain,gouvernourMcAwesomeness ofzo![]()
![]()
![]()
En daar dan een foto van maken voor in het fotoalbum, met ondertitel: Kijk, en zo hoort het!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Haha dat zou wel te baas zijn![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En daar dan een foto van maken voor in het fotoalbum, met ondertitel: Kijk, en zo hoort het!![]()
![]()
en dat dan op zo'n teringlang kartonnen bord in de ontvangsthalquote:
En nu moet hij dat laten staan en doe jij alsof je sex hebt met zijn pa?quote:
Picsquote:Hahahahaha ja inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dat dan op zo'n teringlang kartonnen bord in de ontvangsthalIk zie het al zo voor me. Loop je daar met een fucking big smile heen
![]()
![]()
![]()
Ik zou dan echt de ballen uit mijn broek lachen inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pics
[..]
Hahahahaha ja inderdaadIk zit al zo voor me. Loop je daar met een fucking big smile heen
![]()
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou dan echt de ballen uit mijn broek lachen inderdaadDat zou best een strakke actie zijn
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
de vraag is of ie dat wel zo positief vind
Ik heb zijn pa helaas niet mogen leren kennenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En nu moet hij dat laten staan en doe jij alsof je sex hebt met zijn pa?![]()
![]()
Ooww.. Excuusquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zijn pa helaas niet mogen leren kennen
I know, maar tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niet, kon jij niet weten.
Als ik m'n snor zou laten staan lijk ik ook op de mijne btw
mijn pa heeft geen snorquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know, maar toch
Als ik m'n snor zou laten staan lijk ik ook op de mijne btwEn ik lijk in de verste verte niet op mijn pa
Ik heb zo'n beetje alles van mijn moeder's kant
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn pa heeft geen snorEn ik lijk in de verste verte niet op mijn pa
Ik heb zo'n beetje alles van mijn moeder's kant
![]()
Hehe, nee dank jequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan wel hoor, boek maar ff snel een ticket![]()
![]()
de vlucht die ik heb is nog steeds niet vol, alleen wel 200E duurder
Yay kadootjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
donsjes
effe foto's maken en dan verder met kadootjes inpakken
ik heb een kado verstopt in een pizzadoos voor jequote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een kado verstopt in een pizzadoos voor je![]()
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een trouwring?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een kado verstopt in een pizzadoos voor je![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm.. Ik ga mijn bed knuffelen.. Morgen veuls te vroeg op en niet alle leuke mensjes zijn er
als een zwangere poes die in een bak met wormen is gegooid met daaroverheen plakjes komkommer en op de TV Viquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hey geilerds.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:![]()
Genoeg Raene voor iedereen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ga je weg?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom zo, als ik klaar ben met inpakken![]()
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom zo, als ik klaar ben met inpakken!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Sinterklaascadeautjes lieverdjequote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom zo, als ik klaar ben met inpakken![]()
![]()
Hit mequote:.
Goedenavond
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik woog 67 kilo zei de weegschaal...
Not bad voor iemand die 90 kilo deadlift als training
Rustig aan.![]()
Hoe vaak?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Not bad voor iemand die 90 kilo deadlift als training![]()
![]()
Anythingquote:.
"Klapjes"quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik hou alleen van slaan als het te maken heeft met seks?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ook in indirect verband?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik hou alleen van slaan als het te maken heeft met seks
Rustig aan.![]()
Ik zou niet weten wat je daar mee bedoeldquote:verschil ja, maar 90 kilo is nogal watquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 keer of 5 keer verschilt nog al
[..]
Nice
Nog 6 dingen inpakken![]()
Jij weegt echt niksquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Not bad voor iemand die 90 kilo deadlift als training
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat het meest nice is is dat ik er nog helemaal niet lekker in zit...
Tevens 5 kilo lichter als in maart....
Scheelt wel.Rustig aan.![]()
Met een zweep danquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik hou alleen van slaan als het te maken heeft met seks?
Morgen lekker naar Gelredome voor malloten op crossmotors en een gemotoriseerde koelkast!
Klopt. Ik ben iets lichter en deadlift 5*75kg. Maar ik heb dan ook een zwakke rugquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je daar mee bedoeld
[..]
verschil ja, maar 90 kilo is nogal wat
Nog 6 dingen inpakken.
Jij verwent je kinderen wel.
![]()
Ik weeg nog minderquote:.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef fietsie het volgende:
Morgen lekker naar Gelredome voor malloten op crossmotors en een gemotoriseerde koelkast!.
![]()
Wel met grote warme ingeoliede handen op je billen?quote:
Nee dat niet. Maar ik kan echt niks eten zonder gelijk 5 kilo aan te komen.quote:
Vetzakquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Zo... 1810 calorien weggestouwd...![]()
Kzou graag wat meer wegen hoor, ziet er fitter uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik kan echt niks eten zonder gelijk 5 kilo aan te komen.Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel met grote warme ingeoliede handen op je billen?Zoiets
![]()
Allicht. Ik zou graag wat minder wegen. Ziet er fitter uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzou graag wat meer wegen hoor, ziet er fitter uit.
JE MOET ME NIEEETquote:!!!11
Grote warme ingeoliede handen zijn goed voor van allerlei kunstjesquote:
Wil je dat ik je sla met een zweepje dan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je dat ik je sla met een zweepje dan?GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben atm not fuckable.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Da's op te lossen met een grondig potje vastbindenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent kapot chaggo en krabt de eerste de beste die zijn muil tegen je opent?
Ik denk dat ik gewoon een kop warme chocomel neerzet en hard wegrenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's op te lossen met een grondig potje vastbinden.
![]()
Nee mn neus loopt op onwillekeurige momenten leeg en ik blaf mn longen eruit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent kapot chaggo en krabt de eerste de beste die zijn muil tegen je opent?
Ook klink ik nu als een vrouw die 20 jaar zware shag heeft gerookt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Naja, je ziet er waarschijnlijk wel troetelbaar uit...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee mn neus loopt op onwillekeurige momenten leeg en ik blaf mn longen eruit.
Ook klink ik nu als een vrouw die 20 jaar zware shag heeft gerookt.Rustig aan.![]()
Ahja dat klinkt wel alsof seks zelfs bijna dodelijk kan zijn; zuurstoftekorten enzow....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook klink ik nu als een vrouw die 20 jaar zware shag heeft gerookt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aaah germ, onder de wol en vertroetelenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook klink ik nu als een vrouw die 20 jaar zware shag heeft gerookt.![]()
![]()
Echt?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zijn opmerking viel nog mee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
* kingtoppie geeft zakdoekje en warme thee met honing aan raenequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook klink ik nu als een vrouw die 20 jaar zware shag heeft gerookt.Rustig aan.![]()
Dat is lief.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie geeft zakdoekje en warme thee met honing aan raene![]()
Ahwatliefquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie geeft zakdoekje en warme thee met honing aan raene
Beterschap Raenealhoewel nu je verkouden bent een kusje geven niet zo'n goed idee is
14 SHADES OF GREY
Dan moet je pb updatenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik speelde gister wat Quake Wars, word ik continu door punkbuster gekickt. Is een bekend probleempje, even googelen want ik weet niet meer precies wat je moet doen
.
![]()
Speel jij nu illegaal games?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik speelde gister wat Quake Wars, word ik continu door punkbuster gekickt![]()
![]()
Haha! Nee, heb het spel legaal gekocht voor ¤10quote:Ik ga het wel uitzoekenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je pb updaten. Is een bekend probleempje, even googelen want ik weet niet meer precies wat je moet doen
.
![]()
![]()
Goedzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Nee, heb het spel legaal gekocht voor ¤10
[..]
Ik ga het wel uitzoeken![]()
![]()
Een aai over de bol is ook goedquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
Beterschap Raenealhoewel nu je verkouden bent een kusje geven niet zo'n goed idee is
.
Ik wil uitgaan..Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ga danquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oke ik kom er aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn crush hier naast me zat.![]()
Niet op?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn crush hier naast me zat.![]()
Huh watdanquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Las ik niet... Iets in rotterdam op je FB?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Mwuah.. Ja.. Ik weet t niet..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voorgesteld evenement
New Weekend
LIVV Club in Rotterdam
Jaleesa Joia gaat.
Ps. Je geeft zomaar mn echte naam weg hier![]()
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Altijdquote:![]()
* tijnbrein geeft een aai over de bol14 SHADES OF GREY
Whut nooooo, zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mwuah.. Ja.. Ik weet t niet..
Ps. Je geeft zomaar mn echte naam weg hier
Rustig aan.![]()
Mja fijn...quote:
Ik lees wel eens wat en onthoud wat, ik vind het eerder creepy dat jouw brains blijkbaar alles vergeten.
Rustig aan.![]()
... je slaat de plank weer volledig mis, geeft niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja fijn...
Ik lees wel eens wat en onthoud wat, ik vind het eerder creepy dat jouw brains blijkbaar alles vergeten.![]()
![]()
JeetjeeeWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja fijn...
Ik lees wel eens wat en onthoud wat, ik vind het eerder creepy dat jouw brains blijkbaar alles vergeten.Je verwart hem met mij denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja fijn...
Ik lees wel eens wat en onthoud wat, ik vind het eerder creepy dat jouw brains blijkbaar alles vergeten..
![]()
Dat is veel fijner. Naast elkaar, elkaar strelen en kusjes geven.quote:
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is veel fijner. Naast elkaar, elkaar strelen en kusjes geven.. Vergeet knuffelen niet
![]()
![]()
Veel fijner.....overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is veel fijner. Naast elkaar, elkaar strelen en kusjes geven.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik denk dat jij de plank misslaat want jij begint erover dat je het creepy vindt dat ik blijkbaar onthou dat ik gelezen heb dat jaleesa naar een ''evenement'' ging.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
... je slaat de plank weer volledig mis, geeft niet.Rustig aan.![]()
Ja ik wil ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is veel fijner. Naast elkaar, elkaar strelen en kusjes geven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: