SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vinniiee op 30-11-2012 19:49:54 ]![]()
Pizza schimmelquote:
Ik heb pizza peperoni besteld
En een broodje shoarma
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, lekker, schimmelquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pizza schimmel
Ik heb pizza peperoni besteld
En een broodje shoarma.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geeeeen weekend, om 6 uur weer wekker
. Net wel goede vrijmibo gehad
. Maar ga vandaag wel erg vroeg slapen gok ik
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Mijn wekker gaat om half 4 morgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef DaMook het volgende:
Geeeeen weekend, om 6 uur weer wekker
. Net wel goede vrijmibo gehad
. Maar ga vandaag wel erg vroeg slapen gok ik
.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ieww, nog ergerquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 4 morgen.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik moet 7 tot 3quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel om half 1 klaar, dat dan weer wel. Overmorgen mag ik weer uitslapen gelukkig
.
Fijn weekend botergeile chocoladepindalulletjes van me..
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Ohai, met wie heb ik het genoegen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Linda94 het volgende:
Fijn weekend botergeile chocoladepindalulletjes van me..![]()
![]()
Gamen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
Ik verveel me
Zo maar even de douche in springen ofzo.
Film kijken?![]()
En jij bent ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Linda94 het volgende:
Fijn weekend botergeile chocoladepindalulletjes van me..The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ik ga zo maar eens slapen, vroeg opstaan, weinig eten en dan bier is slecht voor een mens
.
Mevrouw huisgenotequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
raad eens wie er aan het verhuizen is![]()
![]()
Was het maar kutquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hallo ik vind die kou al kut genoeg![]()
![]()
quote:Goed excuus om op te warmenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Koude kut meh tenzij door ijsblokjes.
![]()
Pas nu ik mijn laptop niet meer kan gebruiken merk ik pas hoe belangrijk dat ding voor me is.
Oh ja goedenavond.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Kut is dat ja. Goeienavond heloefjequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
Pas nu ik mijn laptop niet meer kan gebruiken merk ik pas hoe belangrijk dat ding voor me is.
Oh ja goedenavond.![]()
![]()
hotel voor 15E per nacht? Doen of niet doen?
Is een deluxe, met A/cdeluxe is 3,50 duurder dan normaalquote:The deluxe rooms are more comfortable, quieter, spacious then regular
rooms, they have good ventilation system, and have good view.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Waar is het?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
hotel voor 15E per nacht? Doen of niet doen?
Is een deluxe, met A/c
[..]![]()
![]()
Als een baas.quote:C'est la vie
Het is wel een normale prijs voor daar zeg maar, maar ik twijfel of ik deluxe wil ja of neequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles zal daar wel veeeeeel goedkoper zijn, dus vergelijken met prijzen kan je niet echt.
quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
No change i can change i can change i can change but im here in my mould i am here in my mould but im a million different people from one day to the next, i can change my mould, nono, noooo noo noo......Rustig aan.![]()
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
No change i can change i can change i can change but im here in my mould i am here in my mould but im a million different people from one day to the next, i can change my mould, nono, noooo noo noo......![]()
Gewoon doen, voor die 3,5 euroquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is wel een normale prijs voor daar zeg maar, maar ik twijfel of ik deluxe wil ja of nee
[..].
![]()
voor dat geld zou ik het doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is wel een normale prijs voor daar zeg maar, maar ik twijfel of ik deluxe wil ja of nee
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon doen, voor die 3,5 euro.
Vooruit danquote:Ben nu wel benieuwd naar de 'view'
![]()
Veulste vroeg, maar ik ga slapen. Truste allemaal
.
Elke keer als ik de trein pak vanaf Schiphol naar Centraal voel ik me een reisleider 'Is this Central Station?' "No this Lelylaan"
C'est la vie
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Elke keer als ik de trein pak vanaf Schiphol naar Centraal voel ik me een reisleider 'Is this Central Station?' "No this Lelylaan"
gewoon steeds ja zeggen zodat die kuttoeristen uitstappen
Trusten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:32 schreef DaMook het volgende:
Veulste vroeg, maar ik ga slapen. Truste allemaal
.
Hehehehequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Elke keer als ik de trein pak vanaf Schiphol naar Centraal voel ik me een reisleider 'Is this Central Station?' "No this Lelylaan"![]()
![]()
Nee joh dat is lullig die gasten hebben dan al helemaal geen idee welke kant ze op moeten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon steeds ja zeggen zodat die kuttoeristen uitstappen
C'est la vie
2 euro's and i will tell you when to step out.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Elke keer als ik de trein pak vanaf Schiphol naar Centraal voel ik me een reisleider 'Is this Central Station?' "No this Lelylaan"Rustig aan.![]()
Ziet er wel goed uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit is het hotel voor de geïnteresseerden![]()
http://www.hotelrakinternational.com![]()
Die Britse meiden hebben wel een plamuurlaag waar de Chinese muur nog u tegen moet zeggen.C'est la vie
Joah wees maar blij, britse wijven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Die Britse meiden hebben wel een plamuurlaag waar de Chinese muur nog u tegen moet zeggen.
Rustig aan.![]()
Aantrekkelijkheid is daar ook heel raar verdeelt 10% van de vrouwen is opeens abnormaal knap.![]()
De andere 90% is strontlelijk....
Nouja dat vind ik een belediging voor mijn stront...Rustig aan.![]()
Er zit een leuke tussen zonder bergen plamuur maar ze zouden me kunnen arresteren als ik die zou raken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah wees maar blij, britse wijven.C'est la vie
Ze zijn wel makkelijk..quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Die Britse meiden hebben wel een plamuurlaag waar de Chinese muur nog u tegen moet zeggen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Sinister kijken en wakker zijn van de nachtmerries bedoel je?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat maakt alsnog heel weinig goed.quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: