quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef msacras het volgende:
Net m'n herkansing economie teruggekregen. Wel opgehoogd ja.
Van en 3,5 naar een 3,6.![]()
Als je bedenkt dat ik die herkansing maakt terwijl ik ziek was is het nog best goed, maar alsnog.
10% examen
Niet als je eerste een jaar geen economie hebt, daarna een jaar les krijgt van een autist, en vervolgens een toets moet leren terwijl je een kater van hier tot gunder hebt en ziek bent tijdens de herkansing.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hihi wist ik wel
[..]
een 3,6 voor economieIk haalde daar nooit lager dan 8en voor
appeltje eitje dat vak
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Goeie naam. Vooral die eerste 3 lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Economie is eigenlijk heel simpel maarja, komt vanzelfquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet als je eerste een jaar geen economie hebt, daarna een jaar les krijgt van een autist, en vervolgens een toets moet leren terwijl je een kater van hier tot gunder hebt en ziek bent tijdens de herkansing.
Ik ben wel goed in m&o
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Goeie naam. Vooral die eerste 3 letters
ik vind poken sowieso heel vies en foutquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat zou jullie reactie zijn als iemand van het andere geslacht je zou porren op facebook?
serieus?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind poken sowieso heel vies en fout
porrenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind poken sowieso heel vies en fout
Nou niks, gewoon? Het is maar een knopje, ik zoek er over het algemeen niks achterquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat zou jullie reactie zijn als iemand van het andere geslacht je zou porren op facebook?
Ik heb gewoon geen economisch breinquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Economie is eigenlijk heel simpel maarja, komt vanzelf![]()
M&O was
[..]
mijne staat in het engels, en dan is het pokenquote:
quote:
Bijles nodig?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen economisch brein
waarom denken mensen hier zo wisselend overquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou niks, gewoon? Het is maar een knopje, ik zoek er over het algemeen niks achter
Heb ik al, en het werkt niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijne staat in het engels, en dan is het poken
[..]
[..]
Bijles nodig?
omdat het poken is, dat is hetzelfde als je pener in iemand stoppenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom denken mensen hier zo wisselend over![]()
Zeker een FOK!ker?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb ik al, en het werkt niet.Komt ook voor een deel omdat die jongen best wel socially awkward is volgensmij hehe.
Ik poke altijd met m'n gay best friend, huidige date en soms ook met m'n exquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom denken mensen hier zo wisselend over![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat het poken is, dat is hetzelfde als je pener in iemand stoppen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik poke altijd met m'n gay best friend, huidige date en soms ook met m'n ex
Ik had al zo'n ideequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat het poken is, dat is hetzelfde als je pener in iemand stoppen
Hij woont wel op een zolderkamerquote:
quote:
mag ik jou ook poken dan? Gewoon, voor de lolquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik poke/por eigenlijk alleen met mensen voor de lol
Ik ook hoor, ik zoek er ook niks achter. Het is maar een knopje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik poke/por eigenlijk alleen met mensen voor de lol
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij woont wel op een zolderkamer
Hij studeert in Amsterdam maar heeft een kamer in Leiden (waar hij ook vandaan komt) omdat al z'n vrienden daar wonen. Dan sta je toch ook totaal niet open voor nieuwe mensen.
hahaha, je bent een echte hugoquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef Conflict het volgende:
Kut middagdutje gemist. Ik ga ff in mijn schommelstoel zitten, whiskey en een sigaartje en dan NRC lezen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hahaha, je bent een echte hugo
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je gelooft het echt he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, zit op fok en heb een sociaal leven, en ik sportquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Al slaap ik ook op een zolderkamer en zit op fok. Ik heb wel een sociaal leven
neequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
mag ik jou ook poken dan? Gewoon, voor de lol
Het hoeft dus niks te zeggen. Maar die knul is dus wel degelijk socially awkard. Best aandoenlijk en schattig soms, en dat terwijl hij echt like 8 jaar ouder is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, zit op fok en heb een sociaal leven, en ik sport
Por je zelf wel eens?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Het hoeft dus niks te zeggen. Maar die knul is dus wel degelijk socially awkard. Best aandoenlijk en schattig soms, en dat terwijl hij echt like 8 jaar ouder is.___!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik zoek er ook niks achter. Het is maar een knopje.
ja inderdaad, en graag gedaan hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef msacras het volgende:
Shit zeg, ik had nog 4 pokes openstaan van een week geleden, en ik poke ze nu pas terug![]()
Wat ziek zijn allemaal wel niet met je doet
Bedankt voor de herinnering Krul
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:30 schreef krullenbolletje het volgende:
kiss me like you wanna be loved
quote:
welk nummerquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:31 schreef msacras het volgende:
dankzij krullenbol heb ik dat verschrikkelijke nummer van britney in m'n hoofd
hoofdletters zijn overrated
Schatje gespotquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:33 schreef Snowbells het volgende:
Spaghetti gespotAldo gespot
Kruk gespot
Oops I did it againquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
welk nummer
ik heb echt al 2 uur kiss me van ed sheeran op repeat
oh dat is inderdaad best wel een kut liedquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Oops I did it again
Ed Sheeran![]()
Sarcasme
marinaquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:34 schreef Snowbells het volgende:
Power and controoool I'm gonna make you fall
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu even niet, pluis haar door het weer![]()
Rule number one, is that you gotta have funquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I wanna be a bottle blonde, I wanna be an idle teen
Haar stemquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Rule number one, is that you gotta have fun
But baby when you're done, you gotta be the first to run
Rule number two, just don't get attached to
Somebody you could lose![]()
Ook ooit zo'n situatie gehad, ik mocht een toets niet inhalen terwijl ik gewoon geoorloofd afwezig was tijdens die toets. En het was ook nog eens voor economiequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Presentatie niet af, mag niet verzet worden, dus maar 1. Kutwijf.
Daar gaat mijn gemiddelde van 7,6quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook ooit zo'n situatie gehad, ik mocht een toets niet inhalen terwijl ik gewoon geoorloofd afwezig was tijdens die toets. En het was ook nog eens voor economie
Hey Flips, jij ook hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Patat, bij gebrek aan ergens trek in
10 topics niet hier gepost, maar ik ook hier ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Flips, jij ook hierHehe dat heb ik vanmiddag al gehad
.
zwart haarquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haar stemik vond haar met zwart haar wel mooier. Hollywood infected your brain you wanted kissing in the rain, living in a movie scene puking American dreams
![]()
waarom niet af?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Presentatie niet af, mag niet verzet worden, dus maar 1. Kutwijf.
Spaghetti?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Geen idee wat ik eet vanavond
Wat voor soep?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik eet soep en harde broodjes met zalm.
Hehe, gezelligquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
10 topics niet hier gepost, maar ik ook hier ja.
Hehe patat is op welk tijdstip dan opok goed voer, behalve als je net wakker wordt dan
Zo'n programma deed stom, ik moest maken via prezi. Account aangemaakt, opgeslagen. Wil ik het even later op usb zetten kan ik niet meer inloggen en bestaat mijn account niet meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zwart haarEn ik vind het zo heerlijk dat ze niet zo dun is
[..]
waarom niet af?
Zelfde hier. Of als ik iets niet lustquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:47 schreef msacras het volgende:
Ik hoor van wel meer mensen dat soort dingen als elke vrijdag pizza of iets soortgelijks. Dat hebben wij nou echt nooit, we eten gewoon wat er is en waar we zin in hebben en alleen pizza als m'n moeder niet thuis is en ik geen zin heb om te koken.
Of mensen die gaan gourmetten met kerst. Gebeurt ook nooit, als we dat doen dan is dat omdat m'n moeder op een dag zegt "laten we gaan gourmetten dit weekend." Ok!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde hier. Of als ik iets niet lust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |