quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef msacras het volgende:
Net m'n herkansing economie teruggekregen. Wel opgehoogd ja.
Van en 3,5 naar een 3,6.![]()
Als je bedenkt dat ik die herkansing maakt terwijl ik ziek was is het nog best goed, maar alsnog.
10% examen
Niet als je eerste een jaar geen economie hebt, daarna een jaar les krijgt van een autist, en vervolgens een toets moet leren terwijl je een kater van hier tot gunder hebt en ziek bent tijdens de herkansing.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hihi wist ik wel
[..]
een 3,6 voor economieIk haalde daar nooit lager dan 8en voor
appeltje eitje dat vak
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Goeie naam. Vooral die eerste 3 lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Economie is eigenlijk heel simpel maarja, komt vanzelfquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet als je eerste een jaar geen economie hebt, daarna een jaar les krijgt van een autist, en vervolgens een toets moet leren terwijl je een kater van hier tot gunder hebt en ziek bent tijdens de herkansing.
Ik ben wel goed in m&o
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Goeie naam. Vooral die eerste 3 letters
ik vind poken sowieso heel vies en foutquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat zou jullie reactie zijn als iemand van het andere geslacht je zou porren op facebook?
serieus?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind poken sowieso heel vies en fout
porrenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind poken sowieso heel vies en fout
Nou niks, gewoon? Het is maar een knopje, ik zoek er over het algemeen niks achterquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat zou jullie reactie zijn als iemand van het andere geslacht je zou porren op facebook?
Ik heb gewoon geen economisch breinquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Economie is eigenlijk heel simpel maarja, komt vanzelf![]()
M&O was
[..]
mijne staat in het engels, en dan is het pokenquote:
quote:
Bijles nodig?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen economisch brein
waarom denken mensen hier zo wisselend overquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou niks, gewoon? Het is maar een knopje, ik zoek er over het algemeen niks achter
Heb ik al, en het werkt niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijne staat in het engels, en dan is het poken
[..]
[..]
Bijles nodig?
omdat het poken is, dat is hetzelfde als je pener in iemand stoppenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom denken mensen hier zo wisselend over![]()
Zeker een FOK!ker?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb ik al, en het werkt niet.Komt ook voor een deel omdat die jongen best wel socially awkward is volgensmij hehe.
Ik poke altijd met m'n gay best friend, huidige date en soms ook met m'n exquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom denken mensen hier zo wisselend over![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat het poken is, dat is hetzelfde als je pener in iemand stoppen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik poke altijd met m'n gay best friend, huidige date en soms ook met m'n ex
Ik had al zo'n ideequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat het poken is, dat is hetzelfde als je pener in iemand stoppen
Hij woont wel op een zolderkamerquote:
quote:
mag ik jou ook poken dan? Gewoon, voor de lolquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik poke/por eigenlijk alleen met mensen voor de lol
Ik ook hoor, ik zoek er ook niks achter. Het is maar een knopje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik poke/por eigenlijk alleen met mensen voor de lol
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij woont wel op een zolderkamer
Hij studeert in Amsterdam maar heeft een kamer in Leiden (waar hij ook vandaan komt) omdat al z'n vrienden daar wonen. Dan sta je toch ook totaal niet open voor nieuwe mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |