Ze heeft wel daarna gelijk 6 weken vakantie, want geen hertentamens hoogstwaarschijnlijk. De jaloezie is groot.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tja, verschil moet er wezen
[..]
misschien af en toe een keer vanuit een internetcafé iets posten zou zomaar kunnen
[..]
wordt heel leipMaar ik heb eerst nog even komende week tentamens
quote:
Ik heb altijd herkansingen in de zomerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze heeft wel daarna gelijk 6 weken vakantie, want geen hertentamens hoogstwaarschijnlijk. De jaloezie is groot.
En oh dat is minder leuk. Nouja je hebt iig iets om naar uit te kijken. Wat studeer je?
Okee. Grappig zeg, ik ken een jongen die nu ook een jaar of 19 moet zijn, in Rotterdam ook iets de trant van internationale bedrijfskunde studeert en ook nog eens van backpacken en vergelijkbare reizen houdt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik heb altijd herkansingen in de zomerInderdaad iets om naar uit te kijken, maar heb geen tijd om ernaar uit te kijken, want druk
ik studeer internationale bedrijfskunde
Ben ik dat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Okee. Grappig zeg, ik ken een jongen die nu ook een jaar of 19 moet zijn, in Rotterdam ook iets de trant van internationale bedrijfskunde studeert en ook nog eens van backpacken en vergelijkbare reizen houdt.
Haha, is je naam toevallig Bart?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben ik dat?Kennen wij elkaar?
Helaas wel, maar wel blij want lelijke naamquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, nee dan ben je het niet. Helaas!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Helaas wel, maar wel blij want lelijke naam
Ik heb niks tegen de naam, maar ook niks mét die naam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Helaas wel, maar wel blij want lelijke naam
wat vind je wel een mooie naam?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks tegen de naam, maar ook niks mét die naam.
Sebastiaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat vind je wel een mooie naam?
zeg ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:02 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Wat is dan wel mooi volgens jou?
Sophie of Fleur ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:07 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Wat vind je een mooie meisjesnaam dan?
Hugo!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat vind je wel een mooie naam?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hugo is voor sukkeltjes met grote brillen
Ik heet Maaike. Hoe heet jij?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe heet jij dan?(DM maar ofzo
)
hihi wist ik welquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef Conflict het volgende:
[..]![]()
Ik heb helemaal geen grote bril!
een 3,6 voor economiequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef msacras het volgende:
Net m'n herkansing economie teruggekregen. Wel opgehoogd ja.
Van en 3,5 naar een 3,6.![]()
Als je bedenkt dat ik die herkansing maakt terwijl ik ziek was is het nog best goed, maar alsnog.
10% examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |