dat magquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
een topic sluiten om zelf een nieuwe te kunnen openenEn dan heel lang erover doen na je lapo ...
Al doende leert menquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
een topic sluiten om zelf een nieuwe te kunnen openenEn dan heel lang erover doen na je lapo ...
Een vriendin van mij heeft ooit gedate met de zoon van George Bakerquote:
kickuh toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft ooit gedate met de zoon van George Baker
En toen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft ooit gedate met de zoon van George Baker
werd ze geneukt op het deuntje van Una Paloma Blancaquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
werd ze geneukt op het deuntje van Una Paloma Blanca
Hij had het alleen maar de hele tijd over zichzelf of over z'n vader. "mijn vader dit, mijn vader dat, daarom kan ik dit, daarom kan ik dat"quote:
Was wel grappig, ze hadden elkaar ontmoet op zo'n concert van George Baker en toen zei hij "als je 18 bent dan gaan wij een keer samen wat drinken" (zoiets) nou paar keer gedate maar het was het niet helemaal.quote:
logisch, die pa is een van de 'beste, meest bekende' nederlandse muzikant ooitquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij had het alleen maar de hele tijd over zichzelf of over z'n vader. "mijn vader dit, mijn vader dat, daarom kan ik dit, daarom kan ik dat"
Hij heeft ook nog ooit meegedaan aan popstars
Dat zegt hij ook de hele tijd op die auditie. "ja m'n vader is een bekende nederlandse muzikant blabla...dus ik kan het wel goed blabla... nee ik ga natuurlijk niet zeggen wie het is.... "quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
logisch, die pa is een van de 'beste, meest bekende' nederlandse muzikant ooit
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook de hele tijd op die auditie. "ja m'n vader is een bekende nederlandse muzikant blabla...dus ik kan het wel goed blabla... nee ik ga natuurlijk niet zeggen wie het is.... "
En dan daaronder Una Paloma Blanca gemonteerd
Ik had hem al gehoord jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef AppelCake het volgende:
Rebecca Black heeft een nieuw liedje.![]()
Wie noemt zijn kind nou stefanoquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Conflict het volgende:
De zoon van Georges Baker heet Stefano Bouwens, dat weet ik want ik heb Google!
Georges Baker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou stefano
Maar jonge mensen mogen nog geen bier...quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus man, je hoeft niet meteen te gaan schreeuwen![]()
Daar zie ik dan ook streng op toe.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar jonge mensen mogen nog geen bier...
Ze lijkt echt niet op zichzelf in die nieuwe clipquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind het allebei om te janken eigenlijk
T'is wat meidquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:46 schreef Bendoe het volgende:
Dus ik ging maar mijn grot
Begon hem zwaar te chillen
ach jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze lijkt echt niet op zichzelf in die nieuwe clip
Ze is daar wel veel mooier!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze lijkt echt niet op zichzelf in die nieuwe clip
luister ik niet naarquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:47 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee, het is een songtekst van Fresku.
Waar woon jijquote:
Rotterdamquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
[..]
luister ik niet naar
[..]
Waar woon jijwil ik ook
Freskuquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:47 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee, het is een songtekst van Fresku.
Uni > middelbare schoolquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar...maar... ik woon in dezelfde regio, waarom heb ik dat niet
Hoe vet!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maandje backpacken in India
Wauw, vet! Doe mij dat ook maar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maandje backpacken in India
tja, verschil moet er wezenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef msacras het volgende:
[..]
M'n zus doet ook uni en die heeft ook geen vakantie binnenkort
misschien af en toe een keer vanuit een internetcafé iets posten zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoe vet!
Ga je een mooi topic bijhouden?
wordt heel leipquote:
Ze heeft wel daarna gelijk 6 weken vakantie, want geen hertentamens hoogstwaarschijnlijk. De jaloezie is groot.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tja, verschil moet er wezen
[..]
misschien af en toe een keer vanuit een internetcafé iets posten zou zomaar kunnen
[..]
wordt heel leipMaar ik heb eerst nog even komende week tentamens
quote:
Ik heb altijd herkansingen in de zomerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze heeft wel daarna gelijk 6 weken vakantie, want geen hertentamens hoogstwaarschijnlijk. De jaloezie is groot.
En oh dat is minder leuk. Nouja je hebt iig iets om naar uit te kijken. Wat studeer je?
Okee. Grappig zeg, ik ken een jongen die nu ook een jaar of 19 moet zijn, in Rotterdam ook iets de trant van internationale bedrijfskunde studeert en ook nog eens van backpacken en vergelijkbare reizen houdt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik heb altijd herkansingen in de zomerInderdaad iets om naar uit te kijken, maar heb geen tijd om ernaar uit te kijken, want druk
ik studeer internationale bedrijfskunde
Ben ik dat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Okee. Grappig zeg, ik ken een jongen die nu ook een jaar of 19 moet zijn, in Rotterdam ook iets de trant van internationale bedrijfskunde studeert en ook nog eens van backpacken en vergelijkbare reizen houdt.
Haha, is je naam toevallig Bart?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben ik dat?Kennen wij elkaar?
Helaas wel, maar wel blij want lelijke naamquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, nee dan ben je het niet. Helaas!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Helaas wel, maar wel blij want lelijke naam
Ik heb niks tegen de naam, maar ook niks mét die naam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Helaas wel, maar wel blij want lelijke naam
wat vind je wel een mooie naam?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks tegen de naam, maar ook niks mét die naam.
Sebastiaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat vind je wel een mooie naam?
zeg ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:02 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Wat is dan wel mooi volgens jou?
Sophie of Fleur ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:07 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Wat vind je een mooie meisjesnaam dan?
Hugo!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat vind je wel een mooie naam?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hugo is voor sukkeltjes met grote brillen
Ik heet Maaike. Hoe heet jij?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe heet jij dan?(DM maar ofzo
)
hihi wist ik welquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef Conflict het volgende:
[..]![]()
Ik heb helemaal geen grote bril!
een 3,6 voor economiequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef msacras het volgende:
Net m'n herkansing economie teruggekregen. Wel opgehoogd ja.
Van en 3,5 naar een 3,6.![]()
Als je bedenkt dat ik die herkansing maakt terwijl ik ziek was is het nog best goed, maar alsnog.
10% examen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |