Fijne post, lekker zo op een rijtje!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
EL - Alderweireld: 'We hebben een hele goede wedstrijd neergezet'
EL - De Boer: 'Wij hebben PSV niet in hun spel laten komen'
EL - Fischer: 'Dat het zo goed zou gaan, had ik niet durven dromen'
EL - Hoesen: 'Het niveau was hoog vandaag'
NOS - Hoesen was op zoek naar "goaltje"
NOS - Fischer: "Wilden mooi voetbal spelen"
NOS - De Boer na Ajax - PSV
quote:'Het verbaasde me dat Waterman na achttien minuten al tijd ging rekken'
Christian Eriksen verbaasde zich zaterdag over de manier waarop PSV speelde in de topper tegen Ajax. De ploeg van Dick Advocaat ging in de Amsterdam ArenA met 3-1 onderuit. "Ik was eigenlijk verbaasd over PSV, zeker in de eerste helft", vertelde Eriksen. "Ze lieten ons rustig in ons spel komen en ik vond dat we het voor rust ook goed hadden gedaan, ondanks dat het 1-1 stond."
"Het verbaasde me dat de keeper na achttien minuten al tijd ging rekken", vertelde Eriksen na afloop van het duel aan Ajax TV. "Het was onverwacht dat PSV zo erg terug zou zakken, dat had ik echt niet verwacht. We zijn vroeg begonnen aan de inhaalrace. We hebben dat de laatste jaren ontwikkeld, dus ik hoop dat we dat kunnen doorzetten. Het is raar om nu maar vier punten achter te staan op de koploper. Maar we willen ook dichtbij blijven en aan het eind bovenaan staan."
"Vooral in de eerste helft ging het goed", vertelde Christian Poulsen op zijn beurt. "We controleerden de wedstrijd en kregen veel kansen, maar het stond nog maar 1-1. Maar ik denk dat we een van onze beste wedstrijden dit seizoen hebben gespeeld. Natuurlijk was die kans van Jeremain Lens groot, maar nadat hij miste, maakten wij snel de 2-1. Misschien kwamen we daar gelukkig weg, maar het was wel terecht."
Het is afwachten. Er zijn ook genoeg spelers die er meteen weer staan (een wilshere bijvoorbeeld, na 17 maanden blessureleed).quote:Op zondag 2 december 2012 00:50 schreef muzas het volgende:
Boilesen weet ik niet hoor. Die heeft een handjevol wedstrijden gespeeld, en is er nu al langer uit geweest dan dat ie ooit geselecteerd is geweest. Kijk wat dat doet met jongens als boerrigter bijvoorbeeld.
Klopt, niet heel scherp/gelukkig in de afronding, maar hij heeft keihard gebikkeld.quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is afwachten. Er zijn ook genoeg spelers die er meteen weer staan (een wilshere bijvoorbeeld, na 17 maanden blessureleed).
Ik vond Boerrigter trouwens niet slecht gister.
Gister was er niemand slecht, sowieso als mindere vorm met hard werken wordt gecompenseerd kan je eigenlijk nooit een slechte wedstrijd spelen, dat werken zit er goed in de laatste tijd en dat vind ik eigenlijk het meest positieve.quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is afwachten. Er zijn ook genoeg spelers die er meteen weer staan (een wilshere bijvoorbeeld, na 17 maanden blessureleed).
Ik vond Boerrigter trouwens niet slecht gister.
Babel hebben we eigenlijk niet eens nodig. Misschien dat hij Boerrigter kan vervangen op rechtsbuiten.quote:
Thanks gap. Positie 1 en 2 het liefst door onze clubs ingevuld.quote:Op zondag 2 december 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
Proficiat mannen, we naderen beiden de bovenste plek
Zo hoort het ook!quote:Op zondag 2 december 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
Proficiat mannen, we naderen beiden de bovenste plek
quote:Op zondag 2 december 2012 11:25 schreef stoeltafel het volgende:
Is er al ergens een samenvatting te zien? Die van eredivisielive is pas na 00 uur te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |