ohja, zo zag noten eruitquote:
??quote:
USquote:
oh. plaats jij eensquote:
want drachtig?quote:
quote:
drachtig als een merriequote:
quote:
liever te koud dan te warmquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
Kachel op 300. Het vroor hier voor het eerst vannacht.
nu pas?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb nooit de kachel aan... s nachts.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik moet werken wel ja.quote:
ik heb geen kachelquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nooit de kachel aan... s nachts.
Dan smelt ik echt![]()
Gewoon de kachel tot een uur of 11 aan en dan is het wel warm genoeg.
Centrale verwarming dan.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezus, nu heb ik zin in taart...!
Was ziekquote:
ah, die heb ik wel.quote:
Ik wil je wel een cream pie gevenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezus, nu heb ik zin in taart...!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, die heb ik wel.
maar ik wil een haard.
gewoon voor de sfeer
en voor het hout hakken
Een ouwequote:
heb ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zodat je deze aan kan zeker?
Heerlijk. :$quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
hoewel niet in het rood. en met schapenvacht voering.quote:
quote:
quote:
Ja dat ging niet helemaal zoals gepland.quote:
Castle & Beckettquote:
c'est la viequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat ging niet helemaal zoals gepland.
quote:
Ja ik moest mijn ruiten krabben vanochtend. Vet spannend dus. Daarna was het mistig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Van de Premark, Vas.Primark oen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik wacht rustig af tot mijn vakantie begintquote:
Ja ik zeg ook maar wat... volgens mij zei jij dat toenquote:
quote:
Serieus, geen last van...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:12 schreef DhrIns het volgende:
Niks beters dan helemaal in de dekens draaien s'avonds om vervolgens s'ochtends met pijn en moeite uit je verpakking te kruipen.
quote:
iCrap?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn dat dat kakding uit zichzelf gaat syncen...
Nee, echt tof.
Ja, walgelijkquote:
Dat heb ik gek genoeg enkel als ik uur eerder opsta dan normaal, dan ben ik eerste 2 uur klaarwakker en daarna zak ik inquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus, geen last van...
Wekker gaat, BOEM adrenaline tot de max en gewoon opstaan
wil je zeggen dat iCrap niet het beste is dat je ooit gekocht hebt?quote:
Pff, don't fuck with mequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook maar wat... volgens mij zei jij dat toen
IPOD!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die niet met iPhone, overweg kunnen
Warned yaquote:
Zo leef jij ook nog?quote:
Ok, dan niet.quote:
Oh..quote:
Whehequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja zeker .. onkruid vergaat niet he![]()
hoe is het hier?
Waarom doe jij als of je een leven hebt in ene?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja zeker .. onkruid vergaat niet he![]()
hoe is het hier?
ik doe maar net alsof .. nee maar na dat gedoe met Bobby moest ik ff van FOK! af .. ging nergens meer overquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe jij als of je een leven hebt in ene?
Jij moet gewoon eens geen mening hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef VeerEli het volgende:
Kunnen misschien de naam wel veranderen in Het Afzeik SC, misschien passender?
Oh, dat vermoeden had ik al... verstandigquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik doe maar net alsof .. nee maar na dat gedoe met Bobby moest ik ff van FOK! af .. ging nergens meer over
Oh dus het is allemaal mijn schuldquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens geen mening hebben.Dank.
1 dag in de maand zou het wel kunnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef VeerEli het volgende:
hahaha ja of veerafzeiktopic lol xDquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef VeerEli het volgende:
quote:
ach ja .. maar zal proberen er weer wat vaker te zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, dat vermoeden had ik al... verstandigwel jammer man.
Sowieso. Sinds jij hier bent zijn de ruzies begonnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dus het is allemaal mijn schuldBoemeltje
wut?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach ja .. maar zal proberen er weer wat vaker te zijn.. al heb ik vanaf volgende week een directe buurman op het werk
Is nog het meest passend misschien jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha ja of veerafzeiktopic lol xD
Moet je maar niet pools zijn. kuttjech.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is nog het meest passend misschien ja
ik zat al die tijd alleen .. tegenover me zitten 2 programmeurs maar vanaf volgende week begint er een nieuwe en die komt naast mij te zittenquote:
Maar heb je nou al poepie gedaan ondertussen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is nog het meest passend misschien ja
IEP!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zat al die tijd alleen .. tegenover me zitten 2 programmeurs maar vanaf volgende week begint er een nieuwe en die komt naast mij te zitten
quote:
Oh, ja... word tricky danquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zat al die tijd alleen .. tegenover me zitten 2 programmeurs maar vanaf volgende week begint er een nieuwe en die komt naast mij te zitten
quote:
Die kans is aanzienlijk, gezien jouw keuze van werkzaamhedenquote:
kunnen jullie gezellig samen fokkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga naakt denk ik.
Douchen dus. Jong zulks ene vuilakkers hier zenne.
hee jou ken ik nog niet ... aangenaamquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga naakt denk ik.
Pics van je douche?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga naakt denk ik.
quote:
Maar natuurlijk, al 4x joh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar heb je nou al poepie gedaan ondertussen?
Bp, ik ben een oud gediende, aangenaam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hee jou ken ik nog niet ... aangenaam
Pervert.quote:
Is dat normaal voor Polen? Dat ze meerdere keren per dag moeten?quote:
Hehehe meestal schijten we zo'n 8 keer per dag ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat normaal voor Polen? Dat ze meerdere keren per dag moeten?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:33 schreef Salatrel het volgende:
ik heb ook ff lekker zitten kleien net
Wat een schijtlui.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehe meestal schijten we zo'n 8 keer per dag ja.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:33 schreef Salatrel het volgende:
Moest je daarvoor een ontlastende verklaring afleggen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:33 schreef Salatrel het volgende:
uiteraard in de baas zn tijdquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:34 schreef DhrIns het volgende:
Niks beters dan Patrick Kluivert uit de selectie zetten.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moest je daarvoor een ontlastende verklaring afleggen?
eerder ontbindendquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moest je daarvoor een ontlastende verklaring afleggen?
quote:
Veer heeft hem laten gaan? hahahahahahahahaquote:
Lust je ook een broodje poep?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef VeerEli het volgende:
Oke, heb genoeg van deze shit. Ik ga eten, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Muwhuahuwhauhewuhaeuzhuhwuhauhwuahwuahwuahuwahuwhauhwa!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veer heeft hem laten gaan? hahahahahahahaha
En dan een kwartier he. Niet even, maar een kwartier.quote:
jammiequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lust je ook een broodje poep?
[ afbeelding ]
Damnquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Muwhuahuwhauhewuhaeuzhuhwuhauhwuahwuahwuahuwahuwhauhwa!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tablet mee dit/dat even angrybirds ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef DhrIns het volgende:
[..]
En dan een kwartier he. Niet even, maar een kwartier.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tablet mee dit/dat even angrybirds ofzo
Daar heeft wel een barretje of 3 achter gestaan.quote:
Zoek op dat ene woordje om in wordfeud 491,2 punten mee te krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eat it while it's hotquote:
Ik FOK!/WA dan altijd gewoon door.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Dag lieve Veerquote:
Doei.quote:
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_lk5fftwVjX1qjtvq2o1_500.giquote:
Huhquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_lk5fftwVjX1qjtvq2o1_500.gi
meh![]()
![]()
Hij wil z'n piemeltje in jouw punanananani stoppen. Lijkt me duidelijk.quote:
Is gewoon amsterdams tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:00 schreef Fascination het volgende:
Die blanke met z'n allochtonenaccent.
Is dat zo, Vas?quote:
Amsterdammers vallen tegenwoordig ook gewoon onder allochtonen. Er is geen Nederlander meer te vindenquote:
Is daarom ook mijn paardrijtruiquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zit een vlek op je trui.
Oh, oke.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wil z'n piemeltje in jouw punanananani stoppen. Lijkt me duidelijk.
Die zijn ook niet meer wat ze geweest zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:00 schreef Fascination het volgende:
Die blanke met z'n allochtonenaccent.
Beantwoord Fas haar vraag eens, mokkaflikker.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beantwoord Fas haar vraag eens, mokkaflikker.
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beantwoord Fas haar vraag eens, mokkaflikker.
Wat is er meidje? need a hug?quote:
grouphug. Wel voorzichtig met de boezem.quote:
Kom hier skattiequote:
Alsof Vas zelf een Amsterdams accent heeftquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Broekpaling het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik met harige benen in jarretels rondliep.
Hoe kan jij nou weer precies weten hoe ik praatop basis van die paar voiceclipsquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof Vas zelf een Amsterdams accent heeft.
Maar die gast (Big 2) is geboren in Alkmaar en heeft hetzelfde accent al jaren. Klinkt wel Amsterdams ja.
Eerst begreep ik niet waarom het er zo kut uitzag? Dus toen besloot ik de bovenste helft van m'n bovenbenen (quote:
Omdat jouw stem typisch is misschien?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weer precies weten hoe ik praatop basis van die paar voiceclips
Durf niet ghettoquote:
waarom zou je dat als manzijnde dromen¿quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Broekpaling het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik met harige benen in jarretels rondliep.
Damn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eerst begreep ik niet waarom het er zo kut uitzag? Dus toen besloot ik de bovenste helft van m'n bovenbenen () te scheren, maar zelfs daarna was het nog niet goed voor m'n gevoel.
Dus ik liep naar m'n kamer om aan een meisje daar te vragen wat er niet klopte. Toen werd ik wakker.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
Om iedereen vrolijk te maken, en misschien Vas zelf ook
[ afbeelding ]
grgr
Mijn godquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
grgr
[ afbeelding ]
grgr
Dromen zijn nou eenmaal niet logisch en wazig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:34 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je dat als manzijnde dromen?
Achteraf heb je altijd iets van, damn hoe ben ik daar ingetrapt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn.Ik heb ook vaak van dat soort weirde dromen. Dan ben ik altijd wel trots dat ik zoiets bizars kan verzinnen.
Voro fappen toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn god! Waarom had je die bewaard
Whehe. Slechte paint welquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voro fappen toch?
Nee, ik had die link nog open staan op mijn phone zag ikdus die link gemaild naar mijn email en toen op de pc geopend... pic opgeslagen en verneukt
Mah skillz izz superb nirra.quote:
Wat een snoesje, he. Zou adopteren.quote:
ik dacht in eerste instantie dat je die blommen ook had gepaintquote:
Whehehequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik dacht in eerste instantie dat je die blommen ook had gepaintmaar dat is ware horror
[ afbeelding ]
grgr
Showen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:48 schreef Broekpaling het volgende:
Haa! Ik heb mezelf als 13 jarige teruggevonden in een oude tv documentaire.![]()
"Gothic jongeren"?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:48 schreef Broekpaling het volgende:
Haa! Ik heb mezelf als 13 jarige teruggevonden in een oude tv documentaire.![]()
fixedquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Gothic jongeren in een oldtimer"?
ik niet. ik was een spange meidquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha iedereen vond zichzelf toch lelijk toen ze 11/12 waren?
Ik heb twilight gedownload chickiequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik niet. ik was een spange meid
Nee ik was nog maagdelijker dan nu. Ik luisterde toen nog geen rebelse muziek.quote:
Dat kwam later, mallerd.quote:
quote:
Och meid, praat me er niet van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha iedereen vond zichzelf toch lelijk toen ze 11/12 waren?
Gewoon op de achterbank met je haren in de wind.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee ik was nog maagdelijker dan nu. Ik luisterde toen nog geen rebelse muziek.
[..]
Dat kwam later, mallerd.
Volgens mij heb je daar wel sites voor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef VeerEli het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een gifje van een filmpje?
Ik heb geen achterbank, ik heb een romantische 2 zitter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon op de achterbank met je haren in de wind.
Ben al aan googlen maar kom alleen op gif makers van plaatjes. Niet dat je uit een stukje filmpje een gifje kan maken..quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar wel sites voor.
stuur je filmpje naar wd@fok.nl voor meer informatiequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef VeerEli het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een gifje van een filmpje?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen achterbank, ik heb een romantische 2 zitter.
#swaggeralloverthisbitch
eten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
bier eten met een lepeltje
..quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]je ouders zette jou met je kont gewoon op de pook
jaquote:
gifsoup kan dat met YT filmpjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben al aan googlen maar kom alleen op gif makers van plaatjes. Niet dat je uit een stukje filmpje een gifje kan maken..
Excuse me?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
stuur je filmpje naar wd@fok.nl voor meer informatie
Vind ik wel.quote:
Echt? Kan je dan zelf een stukje uit een YT filmpje kiezen?quote:
gewoon youtube naar avi converter online, dan met animation shop van jasci gifjes makenquote:
yepquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Kan je dan zelf een stukje uit een YT filmpje kiezen?
Ja, maar ik heb geen photoshop darling. Ik ben echt een kneus op dat gebied.quote:
IS ZO KAPOT EASY PEASYquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen photoshop darling. Ik ben echt een kneus op dat gebied.
link + naamquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef VeerEli het volgende:
FUCK... ik kom er ineens achter dat de gebruiker het filmpje heeft verwijderd. Wat een klootzak! Was mijn eigen filmpje :S
Ik glimlach met mijn lipjes naar jou.. babyquote:
Zo naïef.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
..Dat past toch helegaar niet.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
kwil geen slowchat maken in wdjv anders gaan ze whinen dus
[..]
Ik glimlach met mijn lipjes naar jou.. baby
Was je al met je boyki geweest?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yezzurrr
[..]
Hele filmpje is weg... Dit was de link: Bekijk deze YouTube-video
Nee mang, hijs echt te chill warm. En anders als het onder -15 komt, heb ik nog een Noordpool propje jas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Is die jas trouwens niet koud voor als het echt onder het vriespunt gaat?
Oh wheh, ik kan nu ook weer winterjasse gaan passen maar ben lazyquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mang, hijs echt te chill warm. En anders als het onder -15 komt, heb ik nog een Noordpool propje jas.
Ja heeft gister zn cadeautjes gekregen maar moest tot fucking laat doorwerken op zijn laptop, vet boring. En vandaag ook nog naar werk plotseling dus hij is over 10 min weer hier en dan vnv hier vieren en morgen in Damsco en dan big ass party je weeet zellufffffquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je al met je boyki geweest?
je woont in damsco bitch, ga passenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wheh, ik kan nu ook weer winterjasse gaan passen maar ben lazy
Ik had het over met je vriend naar twilightquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heeft gister zn cadeautjes gekregen maar moest tot fucking laat doorwerken op zijn laptop, vet boring. En vandaag ook nog naar werk plotseling dus hij is over 10 min weer hier en dan vnv hier vieren en morgen in Damsco en dan big ass party je weeet zellufffff
Ik heb er 1 van de H&M, eerste bestelling, paste meteen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wheh, ik kan nu ook weer winterjasse gaan passen maar ben lazy
Oh dafuqquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had het over met je vriend naar twilightJe ging hem meeslepen toch?
Oh, ga downloaden dan, er is goede torrentquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dafuqNee man was een grapje, hij trapte er ook niet in btw.
Ja jij wel gvd but u don't simply fit jackets with size G.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van de H&M, eerste bestelling, paste meteen.
ECHTTTTT! Ik moet nu gaan, ga dit weekend gelijk doen. Maar wel met Nl subs dan? Anders kijk ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ga downloaden dan, er is goede torrent
cam versie zekerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja jij wel gvd but u don't simply fit jackets with size G.
Donder gewoon op met je gay twilight zegquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja jij wel gvd but u don't simply fit jackets with size G.
The Twilight Saga Breaking Dawn - Part 2 (2012) TS XVID Simply ReleaseS Toppersquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ECHTTTTT! Ik moet nu gaan, ga dit weekend gelijk doen. Maar wel met Nl subs dan? Anders kijk ik niet
Ja ik ben vervloekt, eer je de eerste gezien hebt moet je ze allemaal zien, hoe dom het ook isquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Donder gewoon op met je gay twilight zeg
respect -60
Ja, daar heb je gelijk in... maar waarom er aan beginnen? wat bezielt je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ben vervloekt, eer je de eerste gezien hebt moet je ze allemaal zien, hoe dom het ook is!
TS ja .. veel plezier met je cam versiequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The Twilight Saga Breaking Dawn - Part 2 (2012) TS XVID Simply ReleaseS Toppers![]()
Ik ga nu kijken hihi doei
Zonde, vind ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
TS ja .. veel plezier met je cam versie
Is veels te goed beeld voor cam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
TS ja .. veel plezier met je cam versie
Even kijken, toen de eerste twilight film uitkwam was ik like, 14?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in... maar waarom er aan beginnen? wat bezielt je?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is veels te goed beeld voor cam.
[..]
Even kijken, toen de eerste twilight film uitkwam was ik like, 14?
een TeleSync is ieder geval geen HDquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oh ja.. ik vergeet soms dat je nog een kutkind bent.. my badquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Goh je meent het joh, echt? Hoef ik ook niet, als beeld maar stilstaat en het een beetje scherp is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
een TeleSync is ieder geval geen HD
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh je meent het joh, echt? Hoef ik ook niet, als beeld maar stilstaat en het een beetje scherp is.
Oke nu ga ik kijken doei
geen lach op mn gezicht.quote:
dat staat daar totaal los vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:51 schreef remi1986 het volgende:
stelletje verzuurde kutten hier gewoon
aha you wish.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hee wat doe jij met een foto van mijn huiskamer?
ja, de befaamde truukquote:
kijk hoe crappy die bank rechts gerekt isquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kijk hoe crappy die bank rechts gerekt is
Aha, dus de hond is een enthousiaste lieverd en de kat een autistische weirdo. Dan klopt het wel, ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
i am 98% cat
Haha.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
i am 98% cat
Dan ben jij de buidelrat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aha, dus de hond is een enthousiaste lieverd en de kat een autistische weirdo. Dan klopt het wel, ja.
quote:
dog > catquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
i am 98% cat
quote:
no juoquote:
Scheelt echt een bom duiten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan drinken we vooraf een glaasje loodvrij benzine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |