Volgens mij heb je daar wel sites voor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef VeerEli het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een gifje van een filmpje?
Ik heb geen achterbank, ik heb een romantische 2 zitter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon op de achterbank met je haren in de wind.
Ben al aan googlen maar kom alleen op gif makers van plaatjes. Niet dat je uit een stukje filmpje een gifje kan maken..quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar wel sites voor.
stuur je filmpje naar wd@fok.nl voor meer informatiequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef VeerEli het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een gifje van een filmpje?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen achterbank, ik heb een romantische 2 zitter.
#swaggeralloverthisbitch
eten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
bier eten met een lepeltje
..quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]je ouders zette jou met je kont gewoon op de pook
jaquote:
gifsoup kan dat met YT filmpjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben al aan googlen maar kom alleen op gif makers van plaatjes. Niet dat je uit een stukje filmpje een gifje kan maken..
Excuse me?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
stuur je filmpje naar wd@fok.nl voor meer informatie
Vind ik wel.quote:
Echt? Kan je dan zelf een stukje uit een YT filmpje kiezen?quote:
gewoon youtube naar avi converter online, dan met animation shop van jasci gifjes makenquote:
yepquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Kan je dan zelf een stukje uit een YT filmpje kiezen?
Ja, maar ik heb geen photoshop darling. Ik ben echt een kneus op dat gebied.quote:
IS ZO KAPOT EASY PEASYquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen photoshop darling. Ik ben echt een kneus op dat gebied.
link + naamquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef VeerEli het volgende:
FUCK... ik kom er ineens achter dat de gebruiker het filmpje heeft verwijderd. Wat een klootzak! Was mijn eigen filmpje :S
Ik glimlach met mijn lipjes naar jou.. babyquote:
Zo naïef.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
..Dat past toch helegaar niet.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
kwil geen slowchat maken in wdjv anders gaan ze whinen dus
[..]
Ik glimlach met mijn lipjes naar jou.. baby
Was je al met je boyki geweest?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yezzurrr
[..]
Hele filmpje is weg... Dit was de link: Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |