Ja, maar ik heb geen photoshop darling. Ik ben echt een kneus op dat gebied.quote:
IS ZO KAPOT EASY PEASYquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen photoshop darling. Ik ben echt een kneus op dat gebied.
link + naamquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef VeerEli het volgende:
FUCK... ik kom er ineens achter dat de gebruiker het filmpje heeft verwijderd. Wat een klootzak! Was mijn eigen filmpje :S
Ik glimlach met mijn lipjes naar jou.. babyquote:
Zo naïef.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
..Dat past toch helegaar niet.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
kwil geen slowchat maken in wdjv anders gaan ze whinen dus
[..]
Ik glimlach met mijn lipjes naar jou.. baby
Was je al met je boyki geweest?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yezzurrr
[..]
Hele filmpje is weg... Dit was de link: Bekijk deze YouTube-video
Nee mang, hijs echt te chill warm. En anders als het onder -15 komt, heb ik nog een Noordpool propje jas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Is die jas trouwens niet koud voor als het echt onder het vriespunt gaat?
Oh wheh, ik kan nu ook weer winterjasse gaan passen maar ben lazyquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mang, hijs echt te chill warm. En anders als het onder -15 komt, heb ik nog een Noordpool propje jas.
Ja heeft gister zn cadeautjes gekregen maar moest tot fucking laat doorwerken op zijn laptop, vet boring. En vandaag ook nog naar werk plotseling dus hij is over 10 min weer hier en dan vnv hier vieren en morgen in Damsco en dan big ass party je weeet zellufffffquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je al met je boyki geweest?
je woont in damsco bitch, ga passenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wheh, ik kan nu ook weer winterjasse gaan passen maar ben lazy
Ik had het over met je vriend naar twilightquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heeft gister zn cadeautjes gekregen maar moest tot fucking laat doorwerken op zijn laptop, vet boring. En vandaag ook nog naar werk plotseling dus hij is over 10 min weer hier en dan vnv hier vieren en morgen in Damsco en dan big ass party je weeet zellufffff
Ik heb er 1 van de H&M, eerste bestelling, paste meteen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wheh, ik kan nu ook weer winterjasse gaan passen maar ben lazy
Oh dafuqquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had het over met je vriend naar twilightJe ging hem meeslepen toch?
Oh, ga downloaden dan, er is goede torrentquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dafuqNee man was een grapje, hij trapte er ook niet in btw.
Ja jij wel gvd but u don't simply fit jackets with size G.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van de H&M, eerste bestelling, paste meteen.
ECHTTTTT! Ik moet nu gaan, ga dit weekend gelijk doen. Maar wel met Nl subs dan? Anders kijk ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ga downloaden dan, er is goede torrent
cam versie zekerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ga downloaden dan, er is goede torrent
[..]
Ja jij wel gvd but u don't simply fit jackets with size G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |