nee, ik wacht rustig af tot mijn vakantie begintquote:
Ja ik zeg ook maar wat... volgens mij zei jij dat toenquote:
quote:
Serieus, geen last van...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:12 schreef DhrIns het volgende:
Niks beters dan helemaal in de dekens draaien s'avonds om vervolgens s'ochtends met pijn en moeite uit je verpakking te kruipen.
quote:
iCrap?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn dat dat kakding uit zichzelf gaat syncen...
Nee, echt tof.
Ja, walgelijkquote:
Dat heb ik gek genoeg enkel als ik uur eerder opsta dan normaal, dan ben ik eerste 2 uur klaarwakker en daarna zak ik inquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus, geen last van...
Wekker gaat, BOEM adrenaline tot de max en gewoon opstaan
wil je zeggen dat iCrap niet het beste is dat je ooit gekocht hebt?quote:
Pff, don't fuck with mequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook maar wat... volgens mij zei jij dat toen
IPOD!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die niet met iPhone, overweg kunnen
Warned yaquote:
Zo leef jij ook nog?quote:
Ok, dan niet.quote:
Oh..quote:
Whehequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja zeker .. onkruid vergaat niet he![]()
hoe is het hier?
Waarom doe jij als of je een leven hebt in ene?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja zeker .. onkruid vergaat niet he![]()
hoe is het hier?
ik doe maar net alsof .. nee maar na dat gedoe met Bobby moest ik ff van FOK! af .. ging nergens meer overquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe jij als of je een leven hebt in ene?
Jij moet gewoon eens geen mening hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef VeerEli het volgende:
Kunnen misschien de naam wel veranderen in Het Afzeik SC, misschien passender?
Oh, dat vermoeden had ik al... verstandigquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik doe maar net alsof .. nee maar na dat gedoe met Bobby moest ik ff van FOK! af .. ging nergens meer over
Oh dus het is allemaal mijn schuldquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens geen mening hebben.Dank.
1 dag in de maand zou het wel kunnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef VeerEli het volgende:
hahaha ja of veerafzeiktopic lol xDquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef VeerEli het volgende:
quote:
ach ja .. maar zal proberen er weer wat vaker te zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, dat vermoeden had ik al... verstandigwel jammer man.
Sowieso. Sinds jij hier bent zijn de ruzies begonnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dus het is allemaal mijn schuldBoemeltje
wut?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach ja .. maar zal proberen er weer wat vaker te zijn.. al heb ik vanaf volgende week een directe buurman op het werk
Is nog het meest passend misschien jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha ja of veerafzeiktopic lol xD
Moet je maar niet pools zijn. kuttjech.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is nog het meest passend misschien ja
ik zat al die tijd alleen .. tegenover me zitten 2 programmeurs maar vanaf volgende week begint er een nieuwe en die komt naast mij te zittenquote:
Maar heb je nou al poepie gedaan ondertussen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is nog het meest passend misschien ja
IEP!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zat al die tijd alleen .. tegenover me zitten 2 programmeurs maar vanaf volgende week begint er een nieuwe en die komt naast mij te zitten
quote:
Oh, ja... word tricky danquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zat al die tijd alleen .. tegenover me zitten 2 programmeurs maar vanaf volgende week begint er een nieuwe en die komt naast mij te zitten
quote:
Die kans is aanzienlijk, gezien jouw keuze van werkzaamhedenquote:
kunnen jullie gezellig samen fokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |