abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140517286
Als je hier nog om moet lachen ben je gewoon een simpele ziel.
Facts don't care about your feelings
pi_146733760
Jezus wat slecht.
  maandag 17 november 2014 @ 11:41:31 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146737741
1 keer moest ik serieus lachen. De rest was wel heel erg sneu. Eigenlijk het hele seizoen al.
Dat de serie minder is dan vroeger, ok dat is nog niet zo'n ramp. Ik kon t/m vorig seizoen er nog wel om lachen, maar de huidige verhaallijn met het trouwen met elkaar is echt te triest voor woorden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_146741772
Al die puberale poep en scheethumor ook, niet te geloven. Alsof de schrijvers van eerdere seizoenen nu hun puberende kinderen met homosexuele neigingen het schrijfwerk laten doen.
pi_146882096
Deze verhaallijn is best treurig inderdaad, maar deze aflevering bracht wel Herb terug :-D
pi_146882317
hahahaha ze zijn nu getrouwd en hahaha bij best veel dingen die ze doen en zeggen is het net alsof ze echt homo zijn hahahaha

Waarom hebben ze 11-jarige schrijvers joh :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146882411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:30 schreef F_JD het volgende:
Deze verhaallijn is best treurig inderdaad, maar deze aflevering bracht wel Herb terug :-D
Herb _O_

Verder -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_147342455
'Two and a Half Men' to End Thursday February 19th

quote:
CBS announced today that Two and a Half Men, one of television's most successful comedies, will conclude its 12th and final season with a special one-hour series finale on Thursday, Feb. 19 (9:00-10:00 PM, ET/PT).

Two and a Half Men, which stars Ashton Kutcher and Emmy Award winner Jon Cryer and is executive produced by Chuck Lorre, ranked as television's most watched comedy for five consecutive seasons from 2005-2006 through 2009-2010. Upon its completion, 262 episodes will have aired. The series earned 47 Emmy Award nominations, with Jon Cryer winning twice, one for Outstanding Supporting Actor in a Comedy Series in 2009 and another for Outstanding Lead Actor in a Comedy Series in 2012. The series also won People’s Choice Awards for Favorite TV Comedy in 2007, 2008 and 2009 and Favorite New TV Comedy in 2004, among other awards.
  zondag 7 december 2014 @ 01:04:19 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147351338
Is dat niet vroeger dan gepland?

Afleveringen met dat kleine jochie waren trouwens ook weer dramatisch. Gaat wel heel erg snel achteruit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147487380
Ik geniet nog dagelijks van de herhalingen op Veronica! ^O^
pi_149858234
Vannacht was de series finale (dubbele ep). De serie is in de loop der jaren echt ver afgezakt, maar ik moet zeggen dat de finale dan wel weer erg leuk was. Veel bekende gezichten die nog eens voorbij kwamen en vooral heeeeeeeeeel veel zelfkritiek en meta grappen. Was wel mooi om te zien :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 20 februari 2015 @ 15:09:18 #162
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149858500
Leuk einde inderdaad. Lekker zichzelf en Sheen op de hak genomen. Waar Louis ineens gebleven was is me niet helemaal duidelijk. Te veel andere verhaallijnen waarschijnlijk. Leuke afsluiting van een serie waar ik me toch jaren mee vermaakt heb.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_149861681
Wtf did I just watch....
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_149863292
Was er eigenlijk wel klaar mee. Hopelijk is de laatste ep nog leuk
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_149885068
Haha ziek mad die Lorre
Sheen _O_
pi_149886227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Leuk einde inderdaad. Lekker zichzelf en Sheen op de hak genomen. Waar Louis ineens gebleven was is me niet helemaal duidelijk. Te veel andere verhaallijnen waarschijnlijk. Leuke afsluiting van een serie waar ik me toch jaren mee vermaakt heb.
Op een hele goedkope, a-creative manier. Ze namen in veel gevallen niet eens de moeite om het in het verhaal te verwerken. En waarschijnlijk hebben ze zichzelf wijsgemaakt dat dat juist fantastisch is.

Je ziet gewoon dat het slimme schrijfwerk er totaal niet meer in zit. Is overigens al jaren zo; ook toen Sheen er nog wel in zat. Het stelen van grappen van standup comedians, goedkope verwijzingen, verhaalmotieven die iets te vaak terugkomen waardoor het gewoon een herhaling wordt, etc. etc.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:29:13 #167
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149886953
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Op een hele goedkope, a-creative manier. Ze namen in veel gevallen niet eens de moeite om het in het verhaal te verwerken. En waarschijnlijk hebben ze zichzelf wijsgemaakt dat dat juist fantastisch is.

Je ziet gewoon dat het slimme schrijfwerk er totaal niet meer in zit. Is overigens al jaren zo; ook toen Sheen er nog wel in zat. Het stelen van grappen van standup comedians, goedkope verwijzingen, verhaalmotieven die iets te vaak terugkomen waardoor het gewoon een herhaling wordt, etc. etc.
Blijkbaar is dat een beetje het niveau waar de Amerikaanse sitcom-kijker zich prettig bij voelt: Simpele kinderachtige humor over sex, scheten, sex met scheten, etc etc.

Zelfs bij The Big Bang Theory blijven ze altijd redelijk veilig: Je hebt 6 extreem slimme mensen bij elkaar, en hoewel Sheldon extreem kritisch over ALLES is, gaat het bijvoorbeeld eigenlijk nooit over religie en atheďsme (tenzij het over Hindoeisme of het Jodendom gaat, en dan vooral dat Sheldon er meer vanaf weet dan Rash en Howard) ... laat staan over politieke zaken.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:57:34 #168
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149887866
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Blijkbaar is dat een beetje het niveau waar de Amerikaanse sitcom-kijker zich prettig bij voelt: Simpele kinderachtige humor over sex, scheten, sex met scheten, etc etc.

Zelfs bij The Big Bang Theory blijven ze altijd redelijk veilig: Je hebt 6 extreem slimme mensen bij elkaar, en hoewel Sheldon extreem kritisch over ALLES is, gaat het bijvoorbeeld eigenlijk nooit over religie en atheďsme (tenzij het over Hindoeisme of het Jodendom gaat, en dan vooral dat Sheldon er meer vanaf weet dan Rash en Howard) ... laat staan over politieke zaken.
Series, of het nou comedy of drama is, die zich op de vlakte houden qua gevoelige onderwerpen kunnen veel kijkers met allerlei overtuigingen aanspreken. Daarmee kunnen ze hoge kijkcijfers scoren en dus veel verdienen. Niet zo gek dat studios dat soort series graag zien.
Maar er zijn ook wel series kritischer zijn onderwerpen als religie of politiek, al vind je die meer aan de drama kant, die ook prima scoren.

Het feit dat series als Two and a half men en The big bang theory wereldwijd goed verkocht blijven worden aan zenders en de hoge aantal downloaders die de afleveringen blijven hebben zegt dat meer over de westerse bevolking in zijn geheel dan over de Amerikaanse in het bijzonder.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:32:43 #169
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149888939
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:57 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Series, of het nou comedy of drama is, die zich op de vlakte houden qua gevoelige onderwerpen kunnen veel kijkers met allerlei overtuigingen aanspreken. Daarmee kunnen ze hoge kijkcijfers scoren en dus veel verdienen. Niet zo gek dat studios dat soort series graag zien.
Maar er zijn ook wel series kritischer zijn onderwerpen als religie of politiek, al vind je die meer aan de drama kant, die ook prima scoren.

Het feit dat series als Two and a half men en The big bang theory wereldwijd goed verkocht blijven worden aan zenders en de hoge aantal downloaders die de afleveringen blijven hebben zegt dat meer over de westerse bevolking in zijn geheel dan over de Amerikaanse in het bijzonder.
Ik begrijp de gedachte erachter natuurlijk wel, maar het blijft zonde. Je blijft dus met simpele humor zitten, ipv de wat wat scherpere commentaren dat we wel kennen uit shows als The Daily Show en The Colbert Report enzo, wat uiteraard geen sitcoms zijn en daadwerkelijk over het nieuws gaan, maar daarin wel gewoon scherp zijn, 4x per week, qua teksten over ALLE onderwerpen.
pi_149889204
Die laatste aflevering was wel erg sneu, deze aflevering had 4 jaar geleden gemaakt kunnen worden. Nu was het echt mosterd na de maaltijd.

Winning? Pff, CS heeft dat allang afgezworen.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:47:47 #171
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149889418
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik begrijp de gedachte erachter natuurlijk wel, maar het blijft zonde. Je blijft dus met simpele humor zitten, ipv de wat wat scherpere commentaren dat we wel kennen uit shows als The Daily Show en The Colbert Report enzo, wat uiteraard geen sitcoms zijn en daadwerkelijk over het nieuws gaan, maar daarin wel gewoon scherp zijn, 4x per week, qua teksten over ALLE onderwerpen.
Dan kijk je dat lekker :) En dat bedoel ik niet met een lullige toon of zo. Er is genoeg entertainment te vinden van verschillende klasse en over verschillende interesse gebieden. Ik vind het juist wel fijn dat je zo gevarieerd kunt kiezen. De ene avond is lachen om simpele humor fijn, de avond erop kijk ik liever politiek drama.
Overigens vraag ik me af of Hollywood genoeg schrijvers heeft die in staat zijn om zulke scherpe script te schrijven voor alle shows die er zijn. Dat lijkt me vrij ondoenlijk.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:55:02 #172
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149889656
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:47 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dan kijk je dat lekker :) En dat bedoel ik niet met een lullige toon of zo. Er is genoeg entertainment te vinden van verschillende klasse en over verschillende interesse gebieden. Ik vind het juist wel fijn dat je zo gevarieerd kunt kiezen. De ene avond is lachen om simpele humor fijn, de avond erop kijk ik liever politiek drama.
Overigens vraag ik me af of Hollywood genoeg schrijvers heeft die in staat zijn om zulke scherpe script te schrijven voor alle shows die er zijn. Dat lijkt me vrij ondoenlijk.
Het hoeft ook niet in iedere sitcom van mij, maar in een show over 6 hoogbegaafde geleerden zou het wel fijn zijn als het allemaal iets scherper was geweest....

Een show als Blackadder had bijvoorbeeld ook die ongelooflijk domme humor (en dat was geweldig), maar tegelijkertijd zette het ook zaken als de monarchie, het rechtssysteem en religie te kakken...
pi_149889660
Een paar jaar geleden was op BBC een interessante documentaire-reeks: America in Primetime over sitcoms in de VS.
Als je dat kijkt en dat dan vergelijkt met wat nu op TV is...

quote:
99s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
The Daily Show (...) maar daarin wel gewoon scherp zijn, 4x per week, qua teksten over ALLE onderwerpen.
Mwah.

De eerste paar minuten van The Daily Show zijn vaak goed inderdaad (hoewel Stewart daar steeds meer zijn eigen mening in doorvoert) maar zodra dat afgelopen is zap ik lekker verder.
Tenzij je interessante gasten (oud-presidenten o.i.d. of lekker stoeien met Bill O'Reilly :P ) hebt is het allemaal dezelfde kontlikkerij als elk andere (talk)show.
Dieptepunt is nog wel Jimmy Fallon die werkelijk alles fantastisch vind.

Oh, even weer ontopic; ik keek de serie al lang niet meer; net als wat ik hierboven al zeg; het is allemaal 1 pot nat geworden...
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 17:06:55 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_149891736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:51 schreef Beach het volgende:
Was er eigenlijk wel klaar mee. Hopelijk is de laatste ep nog leuk
Wordt dat dan de allerlaatste? Ik dacht eigenlijk toen ik deze zat te kijken dat dit de laatste was. Vond sommige verwijzingen wel grappig en Jake met dat lange haar :D Verder leek het wel of ze aan het improviseren waren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:07:55 #175
340341 Blester
Membre trčs utile
pi_149891768
Ben nu het laatste seizoen aan het kijken (E07). Moet zeggen dat het me toch niet tegenvalt.
~ Love comes unseen; we only see it go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')