Kom door die gestoorde kerk ,waar hij nu zitquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef F_JD het volgende:
Kandi <3
Ik kan het begrijpen als Angus wat te zeiken heeft, z'n enige 'toegevoegde waarde' vandaag is roepen dat hij een geslachtsziekte heeft.
Had hij maar een klein dikkerdje moeten blijven..toen was hij nog grappigquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef F_JD het volgende:
Kandi <3
Ik kan het begrijpen als Angus wat te zeiken heeft, z'n enige 'toegevoegde waarde' vandaag is roepen dat hij een geslachtsziekte heeft.
Haha zie m nog staan met zn porkyding in een klein hokje naast Charlie die net ontwaaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had hij maar een klein dikkerdje moeten blijven..toen was hij nog grappig
Ik vond hem eigenlijk erg sterkquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:45 schreef VacaLoca het volgende:
Ook deze aflevering was wel goed te happen. Beetje feelgood vooral.. niet echt hilarische momenten ofzo.
Dat was ook maar 1 epquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Kandi terug? Dan toch maar even downloaden, kijk het sinds Ashton Kutcher niet meer omdat het de meest trieste serie ooit is geworden.
Ik vind het momenteel weer een van de leukste comedy's, veel beter dan Big Bang of HIMYM oid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Kandi terug? Dan toch maar even downloaden, kijk het sinds Ashton Kutcher niet meer omdat het de meest trieste serie ooit is geworden.
Het is niet hip om te zeggen, maar Ashton is echt in zijn rol gegroeid, en de serie is wat evenwichtiger geworden, niet altijd dijenkletsers, maar zeer zeker de moeite waard om te blijven kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
HIMYM en TBBT ben ik mee gestopt. Ik vind dit nu wel leuk inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:07 schreef Snuf. het volgende:
Het wordt steeds leuker. Het is in ieder geval verschrikkelijk veel toffer dan HIMYM op dit moment.
Two and a half men valt inderdaad niet tegen. Met tbbt en himym ben ik een maand of twee geleden gestopt. Pijnlijk slecht...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:12 schreef DUK het volgende:
Had de laatste drie nog niet gezien dus die heb ik gisteren achter elkaar gekeken en me geen moment verveeld. TBBT kijk ik ook nog makkelijk. HIMYM daarentegen ga ik maar skippen. Elke keer een kans geven en elke keer is het weer verschrikkelijk..
TBBT had de laatste twee afleveringen weer iets van het oude, doordat ze de vrouwen iets meer naar de achtergrond plaatsten. Ik weet niet of ze dat blijven doen though...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:15 schreef DUK het volgende:
TBBT wordt voor mij nog enigszins gered door personages die ik nog grappig/sympathiek vind. Howard voornamelijk.
Bij HIMYM is het zelfs zo ver dat Barnie me tegen is gaan staan (en de rest is zo verschrikkelijk gaar)...
Die stomme kutwijven hebben die hele serie naar de filistijnen geholpen, vieze lelijke irritante trutten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:01 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
TBBT had de laatste twee afleveringen weer iets van het oude, doordat ze de vrouwen iets meer naar de achtergrond plaatsten. Ik weet niet of ze dat blijven doen though...
Betwijfel of we die nog gaan zien... hij en Judith zijn niet on board voor dit seizoen, hadden hun laatste verschijning eind vorig seizoen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:44 schreef F_JD het volgende:
Ze krabbelen weer wat meer op hier inderdaad. Nu nog meer Herb
Hier valt ie nog mee... de paar afleveringen onlangs in Burn Notice was ie echt strontirritant.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:41 schreef DUK het volgende:
Hmm. Hoog onderbroekenlol in deze ep. Soms letterlijk.
Vind die compagnon van Walden sowieso ergerlijk...(hoewel ik hem vroeger in King of Queens erg grappig vond).
Beste grap van de ep inderdaad..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef RubenSosa het volgende:
Die laatste opmerking van Jake over een chinese baby
Mwoh het is wat anders, maar zeker zo vermakelijk als 2,5 nu.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef Lod het volgende:
Ik ben overgestapt naar Anger Management met Charlie. Ligt redelijk in het verlengde van de eerste seizoenen van two and a half men.
Aanzienlijk zwakker. Ik heb het even aangekeken met deze serie, maar het was net zo zwak als de latere seizoenen van Two and a Half Men. Zwakker eigenlijk. Ook zwakker dan de huidige afleveringen. Al maakt het pure gegeven dat Charlie Sheen er in zit het voor veel mensen al meteen goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef Lod het volgende:
Ik ben overgestapt naar Anger Management met Charlie. Ligt redelijk in het verlengde van de eerste seizoenen van two and a half men.
quote:CBS has renewed Two and a Half Men for an 11th Season. According to reports, stars Ashton Kutcher and Jon Cryer have closed new one-year deals to return, but Angus T. Jones has not.
'Two and a Half Men': Jon Cryer Gets a Raise, Ashton Kutcher Doesn'tquote:
Ofwel om deze show draaiende te houden (lees: hun 2 mega-lonen te betalen) gaan ze kijken om elders (lees: andere shows) financieel te korten.quote:The Emmy-winning actor will earn about $620,000 per episode for the show's 11th season, while Kutcher stays the highest-paid sitcom actor on TV at $700,000 per show.
Loyalty and patience is paying off for Jon Cryer on Two and a Half Men. Sources tell The Hollywood Reporter that the Emmy-winning actor, who often serves as the butt of jokes on the hit CBS sitcom, will make about $620,000 an episode (when including perks) to return for the show's 11th season. That's still not on par with Ashton Kutcher's $700,000 fee for each of Men's 22 episodes (translation: $15.4 million, which makes Kutcher the highest-paid sitcom actor on television). But unlike Cryer (UTA, Forward, Myman Greenspan), who is making less than $600,000 this season, Kutcher (CAA, Untitled, Sloane Offer) isn't getting a raise to return for his third year replacing original star Charlie Sheen, who was fired in 2011. Warner Bros., which produces the show, declined to comment.
CBS announced April 26 that the long-running sitcom has been renewed for another season but without series regular Angus T. Jones, who is in negotiations to recur only sporadically. Jones, 19, angered CBS and series co-creator Chuck Lorre in November by calling the show "filth" and begging viewers not to watch it in a widely circulated online interview with his church leader. The actor, who is making more than $300,000 an episode this season and has been with Men since its launch in 2003, has been seen on the show infrequently via Skype after his character joined the Army.
Two and a Half Men is no longer the ratings juggernaut it once was in its Sheen-led heyday. But because CBS moved Men from its decadelong Monday home to Thursdays after megahit The Big Bang Theory, the strong lead-in has helped it to perform solidly, if not spectacularly. Its April 25 episode hit a series-low 2.8 rating in the 18-to-49 demo, but it beat an American Idol results show. Men trails only Big Bang and Modern Family in the key demo for the season, making it a priority for CBS.
With Jones reducing his presence, Men producers are said to be seeking a strong female to join the cast next season. Miley Cyrus, who has guest-starred on the show, was an early contender, though her touring schedule and salary requirement are said to have killed interest. With talent fees so high, CBS, which funds nearly all production costs on the Warner Bros. show, is believed to be looking to trim expenses elsewhere to keep the show on the air.
All about the money. Two and a Half Men blijft scoren en kijkers trekken. De laatste seizoenen met Charlie Sheen waren ook geen flikker aan. Maar zolang mensen blijven kijken, blijven ze het brengen. Gewoon het maximale eruit melken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik kijk het nog wel, maar echt met het bord op schoot en soms terwijl ik half met iets anders bezig ben. Ik snap niet echt dat ze er nog mee doorgaan nu ze al 1,5 men kwijt zijn
Mee eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef Nickske1912 het volgende:
Stiekem is dit seizoen over het algemeen zo slecht helemaal niet. Jake is tegenwoordig zwaar kut maar voor de rest is het een stuk beter vergeleken met vorig seizoen. Komt ook voor een deel omdat Walden niet meer zo'n overdreven character is.
Heerlijke vrouw.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef J83 het volgende:
Die Engelse kut verklootte vorig seizoen compleet, met haar vervelende dochtertje.
Bloedirritant wijf idd, blij dat we daar vanaf zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef J83 het volgende:
Die Engelse kut verklootte vorig seizoen compleet, met haar vervelende dochtertje.
Eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Bloedirritant wijf idd, blij dat we daar vanaf zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |