Kom door die gestoorde kerk ,waar hij nu zitquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef F_JD het volgende:
Kandi <3
Ik kan het begrijpen als Angus wat te zeiken heeft, z'n enige 'toegevoegde waarde' vandaag is roepen dat hij een geslachtsziekte heeft.
Had hij maar een klein dikkerdje moeten blijven..toen was hij nog grappigquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef F_JD het volgende:
Kandi <3
Ik kan het begrijpen als Angus wat te zeiken heeft, z'n enige 'toegevoegde waarde' vandaag is roepen dat hij een geslachtsziekte heeft.
Haha zie m nog staan met zn porkyding in een klein hokje naast Charlie die net ontwaaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had hij maar een klein dikkerdje moeten blijven..toen was hij nog grappig
Ik vond hem eigenlijk erg sterkquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:45 schreef VacaLoca het volgende:
Ook deze aflevering was wel goed te happen. Beetje feelgood vooral.. niet echt hilarische momenten ofzo.
Dat was ook maar 1 epquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Kandi terug? Dan toch maar even downloaden, kijk het sinds Ashton Kutcher niet meer omdat het de meest trieste serie ooit is geworden.
Ik vind het momenteel weer een van de leukste comedy's, veel beter dan Big Bang of HIMYM oid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Kandi terug? Dan toch maar even downloaden, kijk het sinds Ashton Kutcher niet meer omdat het de meest trieste serie ooit is geworden.
Het is niet hip om te zeggen, maar Ashton is echt in zijn rol gegroeid, en de serie is wat evenwichtiger geworden, niet altijd dijenkletsers, maar zeer zeker de moeite waard om te blijven kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
HIMYM en TBBT ben ik mee gestopt. Ik vind dit nu wel leuk inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:07 schreef Snuf. het volgende:
Het wordt steeds leuker. Het is in ieder geval verschrikkelijk veel toffer dan HIMYM op dit moment.
Two and a half men valt inderdaad niet tegen. Met tbbt en himym ben ik een maand of twee geleden gestopt. Pijnlijk slecht...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:12 schreef DUK het volgende:
Had de laatste drie nog niet gezien dus die heb ik gisteren achter elkaar gekeken en me geen moment verveeld. TBBT kijk ik ook nog makkelijk. HIMYM daarentegen ga ik maar skippen. Elke keer een kans geven en elke keer is het weer verschrikkelijk..
TBBT had de laatste twee afleveringen weer iets van het oude, doordat ze de vrouwen iets meer naar de achtergrond plaatsten. Ik weet niet of ze dat blijven doen though...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:15 schreef DUK het volgende:
TBBT wordt voor mij nog enigszins gered door personages die ik nog grappig/sympathiek vind. Howard voornamelijk.
Bij HIMYM is het zelfs zo ver dat Barnie me tegen is gaan staan (en de rest is zo verschrikkelijk gaar)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |