Ik vind als je buren hebt die dit soort avondterreur toelaten,je dit ook op hun conto mag neerleggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh, Bengaals nachtelijk gekrijs! Joy.
Wel leuk om je buren mee te terroriseren. Zo kwamen wij erachter dat onze katten siamees in zich droegen.hele nachten krijsen, naar buiten gooien, klommen ie op het platte dak om onder het slaapkamerraam te gaan kwelen.:')
mijn enig overgebleven kat is nu wat uitgejammerd, maar kraakt kasten. gooit ie alles wat er instaat eruit. Hoor je zo snurkgeluiden uit de kast. (of de speelgoedauto waarvan je vergeten had dat ie kon praten)
Waar lees jij dat de buren er last van hadden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind als je buren hebt die dit soort avondterreur toelaten,je dit ook op hun conto mag neerleggen
als je de Politie inschakelt als eigen oplossingen (praten) niet helpt.
Het tenslotte (om even door te draven) verboden om andermans nachtrust te verstoren ergo de
openbare orde te verstoren als het de nachtelijke uren betreft., Of het nu muziek is of katten die
krols zijn en de avond gebruiken om de buurt wakker te houden.
Accu vol, goeie moed mee?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga me met een scootmobiel in de vrijdagse boodschappenstress storten in de plaatstelijke suup. Mocht ik hier niet terugkeren; het was leuk jullie gekend te hebben
Ik had echt een keer op een stake-out gaan zitten om te zien wie het erin gooide....quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:20 schreef livelink het volgende:
Nee, ik betaal niet per kilo. Maar loop wel het risico dat ze hem niet willen legen omdat hij niet dicht zit.
En ik wil het gewoon niet. Ik probeer zo min mogelijk afval te creeeren. En dat anderen dat niet doen, baal ik sowieso al van.
Ik ben er toe in staat, ja. Ik zet de kliko altijd al zo laat mogelijk aan de straat. Maar ja, aan de andere kant vind ik het dan ook weer zonde van mijn tijd om me daar druk over te gaan maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had echt een keer op een stake-out gaan zitten om te zien wie het erin gooide....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heb ik ook last van! In België kunnen ze het wel, waarom hier niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, ik had al zo'n voorgevoel (Tapasstraatje) dat helpt niet.
Ik heb denk ik te hoge verwachtingen van de horeca
bahquote:
Ik zou meteen een sollicitatie sturen naar aanleiding van die fout. Ervaring heb je misschien niet, maar hey, zulke fouten zul je niet makenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:33 schreef -Spring het volgende:
P&O belde, ik was nog bij een vriendin, dat ze me net ten onrechte een uitnodiging voor een tweede gesprek had Gemaild.
het lot!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef -Spring het volgende:
Maar nu belt de manager van mn afdeling met de vraag of ik interesse heb in een interne vacature.
dat juf met hulppieten het echte gymgedoe zouden doen. dit was mijn gymtrauma all over again. en dan met ravi die ook leuk mee doet he. dus ook in de rekken klimt, via een bankje op zo'n trapeziumgeval en allesquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:48 schreef amaranta het volgende:
Wat dacht jij dan Simmu? dat die pietjes over platte bungalowdaken gingen lopen?
haha, voor de volgende keer dan, pietengym is nooit op het 'platte vlak'. Altijd met schuin omhoog en klimmen en uitdaging etc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:10 schreef simmu het volgende:
[..]
dat juf met hulppieten het echte gymgedoe zouden doen. dit was mijn gymtrauma all over again. en dan met ravi die ook leuk mee doet he. dus ook in de rekken klimt, via een bankje op zo'n trapeziumgeval en alles
welke volgende keer? hell no dat ik hier nog eens intrapquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha, voor de volgende keer dan, pietengym is nooit op het 'platte vlak'. Altijd met schuin omhoog en klimmen en uitdaging etc.
Voor de andere moeders danquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:22 schreef simmu het volgende:
[..]
welke volgende keer? hell no dat ik hier nog eens intrap
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef mikoxx het volgende:
Buh, ga je met een beetje pijn naar de tandarts, zit er een flinke ontsteking, retourtje kaakchirurg..... :-( d'r kan nog meeeeeeeer bij.... :-(
Das kut. Maar kaakpijn is kutter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef mikoxx het volgende:
Buh, ga je met een beetje pijn naar de tandarts, zit er een flinke ontsteking, retourtje kaakchirurg..... :-( d'r kan nog meeeeeeeer bij.... :-(
Immer!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef phluphy het volgende:
Lily, wat een geweldige hond. Want dat wordt het, toch?Hij lijkt wel niet echt joh, met die aparte tekening.
![]()
Hé taart, heb je de max snelheid overtreden in de supermarché? Maak me trots! Zeg ja!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef phluphy het volgende:
Lily, wat een geweldige hond. Want dat wordt het, toch?Hij lijkt wel niet echt joh, met die aparte tekening.
![]()
dat weet ik nog niet zekerquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohja, dat pupjeheeft ie blauwe oogjes Lily? Of twee kleuren? Prachtig beestje.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:50 schreef lily het volgende:
wij krijgen gezinsuitbreiding in januari: it's a boyWat een leukerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij wordt mooi! Ik ben verliefd
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Australische_herder
Dat kan... volgens mij is dat ook wel iets typisch voor vrouwen... mannen hebben daar toch een stuk minder last van...quote:Op zondag 2 december 2012 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ook, idem voor verwacht bezoek. Voel ik me verplicht om t huis ziekelijk schoon te maken enzo,
Daar is de koelkast, er ligt bier in, help yourself...quote:zeulen met kopjes koffie, nee ik ga liever zelf op bezoek
Het was freaking half tien 's ochtends! Jij zit de hele dag klaar voor visite?quote:Op zondag 2 december 2012 10:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat kan... volgens mij is dat ook wel iets typisch voor vrouwen... mannen hebben daar toch een stuk minder last van...
[..]
Daar is de koelkast, er ligt bier in, help yourself...
Ik heb überhaupt liever dat er helemaal niemand komt behalve als IK het afspreek.quote:Op zondag 2 december 2012 10:31 schreef Nielsch het volgende:
Typische Nederlanders zijn jullie ook he. Ik vind onverwacht bezoek juist superleuk. Maar nee, hier moet alles via de agenda, 4 weken van tevoren gepland zijn.
Nee, ik ga er niet voor klaar zitten. Maar ik ontvang liever (onverwacht) vrienden om half 10 dan dat ik de was doe of de slaapkamer stofzuig. Het huishouden kan altijd nog.quote:Op zondag 2 december 2012 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was freaking half tien 's ochtends! Jij zit de hele dag klaar voor visite?
Dat weet ik, maar jullie zijn dan ook allemaal een stelletje autisten...quote:Op zondag 2 december 2012 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt liever dat er helemaal niemand komt behalve als IK het afspreek.
Ja, want iedereen moet amicaal en extravert zijn , anders ben je autist.quote:Op zondag 2 december 2012 10:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jullie zijn dan ook allemaal een stelletje autisten...
Dit dusquote:Op zondag 2 december 2012 10:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat kan... volgens mij is dat ook wel iets typisch voor vrouwen... mannen hebben daar toch een stuk minder last van...
[..]
Daar is de koelkast, er ligt bier in, help yourself...
Oh, ik hang gewoon liever zo uit bed met koffie en een krant op de bank. Heel soms slaap ik zelfs nog.quote:Op zondag 2 december 2012 10:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, ik ga er niet voor klaar zitten. Maar ik ontvang liever (onverwacht) vrienden om half 10 dan dat ik de was doe of de slaapkamer stofzuig. Het huishouden kan altijd nog.
in pyjama/hangbroek/huispak oid...quote:Op zondag 2 december 2012 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ik hang gewoon liever zo uit bed met koffie en een krant op de bank. Heel soms slaap ik zelfs nog.
ja de zoon van de vriend van mijn schoonmoeder jaquote:Op zondag 2 december 2012 11:03 schreef -Spring het volgende:
Wacht even, hoor. Zoon van vriend van schoonmoeder. Ah! Gefeliciteerd! Jongetje of meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |