Serieus daar in Nieuwegein bij de gevangenis is het echt ontzettend klote parkeren. Ik kwam daar een keer aan met deze auto: KLIK en die moest ik ergens achteraan achteruit inparkeren. Pfff ik was echt blij toen hij eindelijk stond en ik de auto nog uit kon kruipen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:35 schreef maxmin het volgende:
[..]
Wat is dat voor een raar beleid? Als je bij de verhuurder in Nieuwegein bij de gevangenis een auto moet ophalen of brengen, dan sta je soms ook voor een onmogelijke opgave. Op de een of andere manier heb ik ook altijd de grootste bakken daar die het krapst geparkeerd staan. En dan rijden andere hikers lachend weg met hun polo slowmotion op een parkeervak waar een VW Crafter nog in zou passen![]()
Het gaat om de verhuurder die het engelse woord voor 'zaak' in zijn naam heeft. De dichtstbijzijnde bushalte heet penitentiaire inrichting.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nog nooit bij een gevangenis in Nieuwegein geweest. Of gaat het over die verhuurder met dat transportformulier met die enquete? Want ik geloof dat daar naast een gevangenis zit en het is daar idd behoorlijk krap altijd
Haha ik voel met je mee. Gelukkig hadden de meeste auto's die ik daar had parkeersensoren. Ik moest overigens wel eens auto's ophalen daar die bumper tegen bumper geparkeerd stonden. Ik vraag me af of de hiker die de auto afleverde dat opzettelijk heeft gedaan. Schade opnemen is ook onmogelijk daar als je nieteens om de auto heen kan lopen. Zeker als de auto's nat zijn en je jezelf er tussendoor moet wurmenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:38 schreef Mallet het volgende:
[..]
Serieus daar in Nieuwegein bij de gevangenis is het echt ontzettend klote parkeren. Ik kwam daar een keer aan met deze auto: KLIK en die moest ik ergens achteraan achteruit inparkeren. Pfff ik was echt blij toen hij eindelijk stond en ik de auto nog uit kon kruipen.
Ja, die bedoel ik ook. Waar je een pasje meekrijgt en je moet aftanken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:02 schreef maxmin het volgende:
[..]
Het gaat om de verhuurder die het engelse woord voor 'zaak' in zijn naam heeft. De dichtstbijzijnde bushalte heet penitentiaire inrichting.
Deed ik ook altijd. Wel redelijk aardige mensen daar. Die enquête jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook. Waar je een pasje meekrijgt en je moet aftanken.
Overigens loop ik daar altijd naar de tram (P+R Westraven)
Whehe ik vind dat echt niet ver. Zodra je die brug over bent even over dat fietspad dan die weg over. Ik loop sowieso liever iets langer en dan binnen een paar minuten vervoer dan dat ik ergens 20min in de kou moet staan wachten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:33 schreef maxmin het volgende:
Inderdaad vriendelijke mensen an afgezien van het parkeren zou ik er ook graag vaker komen. Die P&R is beste een eind lopen, dat doe ik alleen als ik geen andere keuze heb:p
Hahaha dat is serieus wel nasty manquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb al 250 keer beloofd dat ik het TP dan ga inscannen en naar ze ga mailen, maar dat ben ik tot op heden nog altijd vergeten
Hoop het wel, ligt naast het stationquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:42 schreef maxmin het volgende:
http://www.autoweek.nl/ni(...)-experience-afgerond
Zouden we dan toch weer regelmatig naar breukelen mogen?
De auto's die naar Born moeten zijn vaak van leaseplan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:44 schreef Viezze het volgende:
Leaseplan, die heeft denk ik z'n eigen chauffeurs? Een keer een auto van hun gereden maar dat was voor een ander bedrijf.
Dat was bij mij idd ook het geval.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De auto's die naar Born moeten zijn vaak van leaseplan.
Aangezien het hier om een occasion centre gaat zal dat wel niet op gaanquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:04 schreef Pizzabodem het volgende:
Is een van de opdrachtgevers waar ik best wel vaak voor moet rijden. Denk zo'n 50% van de ritjes. Vind het zelf eigenlijk de beste opdrachtgever om voor te werken, bijna altijd vrij nieuwe auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |