Heb ze even van internet geplukt, kleur is amper fatsoenlijk op foto vast te leggen haha.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:25 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. Voor gewoon op kantoor en in het OV zijn ze super. Heb je een fotootje?
Meuh, heb nog wel rode aan mijn voeten gehad, maar die kun je amper ergens mee combinerenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:33 schreef S-RS het volgende:
[..]
Joppie kennende zal het zoiets zijn.
[ afbeelding ]
Klopt, ik ook platgemaild/gesmst voor maandag. Helaas voor hun verdien ik op een maandag bij de snoepboer meer dan een maandag voor EWquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef Viezze het volgende:
In Groningen is het ook druk volgens mij, sms'jes en mailtjes voor vandaag en maandag. Druk in december, moet niet gekker worden
Ah die zijn mooi inderdaad! Ik heb zelf een iets lager model zonder de gaatjes, wel dezelfde kleur blauw. Heb er ook meteen een blauwe van Lier riem bijgekocht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Heb ze even van internet geplukt, kleur is amper fatsoenlijk op foto vast te leggen haha.
[ afbeelding ]
[..]
Meuh, heb nog wel rode aan mijn voeten gehad, maar die kun je amper ergens mee combineren
En dan geen van Lier schoenen, jammer nou weer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ah die zijn mooi inderdaad! Ik heb zelf een iets lager model zonder de gaatjes, wel dezelfde kleur blauw. Heb er ook meteen een blauwe van Lier riem bijgekocht.
Jawel, de door mij beschreven lagere schoenen zijn ook van van Lier.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En dan geen van Lier schoenen, jammer nou weer.
Riem van Van Lier moet ik ook nog achteraan. Die zaak in Groningen heeft alleen schoenen. Moet bovendien eerst wachten op loonquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ah die zijn mooi inderdaad! Ik heb zelf een iets lager model zonder de gaatjes, wel dezelfde kleur blauw. Heb er ook meteen een blauwe van Lier riem bijgekocht.
Ik heb mijn riem in de winkel gekocht... Bijpassend horloge, een met een blauw bandje ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Riem van Van Lier moet ik ook nog achteraan. Die zaak in Groningen heeft alleen schoenen. Moet bovendien eerst wachten op loonHeb jij je riem online of in de winkel gekocht?
Heb al wel een bijpassend horloge van Oozoo gevonden, die ga ik ook maar eens bestellen
Ah oke. Ja online kan ik al niks vinden in kleur 38quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:49 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn riem in de winkel gekocht... Bijpassend horloge, een met een blauw bandje ofzo?
Hey dat is een mooi horloge! Ik kan hier in de van Lier winkel wel een riem voor je kopen en opsturen als je niks kunt vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ah oke. Ja online kan ik al niks vinden in kleur 38
Jup, heb deze besteld:
Chill. Ik houd het even in mijn achterhoofd! Ga eerst zelf even op zoek hier in Groningen als ik weer loon heb gehad. Gelukkig krijg ik dat volgend weekend al van de snoepboerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:53 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hey dat is een mooi horloge! Ik kan hier in de van Lier winkel wel een riem voor je kopen en opsturen als je niks kunt vinden.
Gaayyyyyyyquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kwam aanrijden, toen zei die instructeur: stap hier maar uit, de parkeerplaats is heel klein, ik parkeer hem wel
Grotere motor met zelfde pk rijdt vrijwel altijd beter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:52 schreef Babananana het volgende:
Hallo, ik volg deze topics al een tijdje en ben sinds kort aangenomen bij AR. Wij hoefden helemaal geen rijtest te doen, omdat de testauto in de garage stond
Maandag heb ik mijn eerste 2 ritten, een Golf Variant en een Passat. Zin in! Vooral omdat we thuis de vorige generatie Golf Variant hebben, dus goede kans om te vergelijken
Wat vinden jullie van de 1.9TDI vs 1.6TDI (beide 105pk)?
Ik vond dat heerlijk, zo'n echte diesel. Die naaimachientjes van tegenwoordig stellen ook niks meer voorquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij hebben vroeger een Passat gehad met die 1.9. Vond hem op zich prima rijden, maar het was wel een ouderwetse motor die vooral koud een takkeherrie maakt.
Toen ik terug bij het kantoor kwam reed de andere chauffeur en die hoefde ook niet te parkeren, ging hij doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Viezze het volgende:
Ik hoefde niet te parkeren tijdens de rijtest omdat de parkeerplaats besneeuwd was
Wat is dat voor een raar beleid? Als je bij de verhuurder in Nieuwegein bij de gevangenis een auto moet ophalen of brengen, dan sta je soms ook voor een onmogelijke opgave. Op de een of andere manier heb ik ook altijd de grootste bakken daar die het krapst geparkeerd staan. En dan rijden andere hikers lachend weg met hun polo slowmotion op een parkeervak waar een VW Crafter nog in zou passenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Toen ik terug bij het kantoor kwam reed de andere chauffeur en die hoefde ook niet te parkeren, ging hij doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |