Tips-on-the-roadSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha m'n pa heeft ook zo'n astra "sports" tourer. Hoevaak het wel niet is dat dat ding ineens in z'n achteruit staat in plaats van z'n 1quote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef RobinhoAjax het volgende:
Heerlijk ritje gehad naar Raamsdonksveer met een Astra 'Sports' Tourer. Alleen jammer dat de handbak bijna niet in zijn 1 te krijgen was en soms zelfs helemaal nergens in... lekker als je op de snelweg ineens een halve minuut aan het stoeien bent met je pookof op de rotonde na de afrit in R'veer..nog nooit zoiets meegemaakt in een auto van 2 jaar oud nota bene
Ja zeker... is super handig. Maar wat me bij de Astra ook elke keer opvalt is hoe diep je je rempedaal moet intrappen voordat er wat gebeurt.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha m'n pa heeft ook zo'n astra "sports" tourer. Hoevaak het wel niet is dat dat ding ineens in z'n achteruit staat in plaats van z'n 1
Ik had laatst een vent die had geen kopieerapparaat, komt hij z'n huis uit lopen met ziek grote DSLRquote:Op donderdag 29 november 2012 23:19 schreef Pizzabodem het volgende:
Slaat nergens op. ze scannen het formulier in en je krijgt het origineel weer mee. En bij je ophaaladres maken ze vaak ook gewoon een kopietje.
Andere Meerkerk.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:19 schreef Pizzabodem het volgende:
Slaat nergens op. ze scannen het formulier in en je krijgt het origineel weer mee. En bij je ophaaladres maken ze vaak ook gewoon een kopietje.
Klopt is snelweg locatie! Niet de "Groene"quote:Op donderdag 29 november 2012 23:53 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Andere Meerkerk.
Morgen B-Klasse, 508 en C30, beetje cruisen in Brabantland.
Ik heb al 250 keer beloofd dat ik het TP dan ga inscannen en naar ze ga mailen, maar dat ben ik tot op heden nog altijd vergetenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:42 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik had laatst een vent die had geen kopieerapparaat, komt hij z'n huis uit lopen met ziek grote DSLR
Als je het lief vraagt maken ze gewoon een kopietje hoor, kopieerapparaat staat namelijk naast de balie waar je alles inlevertquote:Op donderdag 29 november 2012 23:55 schreef zazzel het volgende:
[..]
Klopt is snelweg locatie! Niet de "Groene"
Het VW systeem werkt indd wel goed, evenals die van renault-nissan. Ik vind het systeem van BMW(doordrukken) maar niks, 3vd4 keer krijg je hem er niet in één keer in. Beetje jammer van zo'n premium merkquote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef joppie_saus het volgende:
Daarom auto's waar je de pook eerst in moet duwen
Bij onze Astra en Corsa moet je volgens mij eerst een knopje onder de pook indrukken.. Werkt iets omslachtiger als bij VAG, maar boeiend, zo vaak zet je hem toch niet in de R..quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:26 schreef maxmin het volgende:
[..]
Het VW systeem werkt indd wel goed, evenals die van renault-nissan. Ik vind het systeem van BMW(doordrukken) maar niks, 3vd4 keer krijg je hem er niet in één keer in. Beetje jammer van zo'n premium merk
Ik reed vandaag voor het eerst een UP (splinternieuw). Die had de achteruit op de plaats van de 6e versnelling. Dat heb ik nog nooit eerder gezien bij VW.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:26 schreef maxmin het volgende:
[..]
Het VW systeem werkt indd wel goed, evenals die van renault-nissan. Ik vind het systeem van BMW(doordrukken) maar niks, 3vd4 keer krijg je hem er niet in één keer in. Beetje jammer van zo'n premium merk
Van de zomercollectie zeker? Die zijn niet zo fijn in de winter weet ik uit ervaring.. Houten zolen zijn koud zodra ze wat dunner worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef joppie_saus het volgende:
Oh ja, voor de mensen in Groningen of omgeving Groningen; in de Herestraat zit nu tijdelijk een Van Lier outlet-shop, schoenen voor 99,90 per paar. Heb vanavond paartje gehaald die normaal 169,90 kost. Dikke prima dus, mocht je nog nette schoenen nodig hebben voor EW, studie etc.
of zo'n trekknopje onder de pook. Maar ik vind de achteruit helemaal rechtsonderin ook wel fijn eigenlijk!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef joppie_saus het volgende:
Daarom auto's waar je de pook eerst in moet duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop