Was het niet de koppeling?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik deed het maandag avond want moest snel wat ophalen op m'n werk; hard rijden op de lange weg maakt niet uit natuurlijk maar ben hard door de bochten gegaan.. zag de electronica ook hard werken met allemaal flikkerende lichtjes maar waarschijnlijk slipte ik toch iets (niet voelbaar) waardoor de banden stonken.
Was wel super snel thuis
Nope, ik kan wel fatsoenlijk rijden hoorquote:
Geen handrem bochtjes, stond er zelf ook van te kijken dat ze stonken. Heb wel rustiger teruggereden.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:20 schreef Pizzabodem het volgende:
Ehm, hoe hard heb je dan wel niet gereden? Handrem bochtjes ofzo? Of was het soms goedkoop chinees rubber?
Focus van ons kan zeer snel de bocht om, ruik nooit iets.
Dan zullen het de remmen misschien geweest zijn? Die kunnen flink stinken.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geen handrem bochtjes, stond er zelf ook van te kijken dat ze stonken. Heb wel rustiger teruggereden.
Gewoon op een stukje van 500 meter van 0 naar 100, vol in de ankers, bocht maken en in de bocht al plank gas.. zoiets meer. Met optrekken beetje wielspin.. dat soort onzin. Maar niets geen handrem of andere gekke dingen. Gewoon netjes op de weggereden alleen met wat extra gas. Op de 80 weg van 2 kilometer 170 gehaald voordat ik moest remmen voor de rotonde
Wie weet, wie weet. Denk toch de banden, het was nat en ging veel te hard door de bochten.. plus met optrekken wielspin zo af en toe. De elektronica deed z'n best. Denk gewoon dat ik te onbenullig heb gereden en dat de banden het te voorduren hebben gehad.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:59 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dan zullen het de remmen misschien geweest zijn? Die kunnen flink stinken.
@Dalenbart: Ik heb ook nog niks gehoord, ben ook wel benieuwd!
Inderdaad, zal wel de remmen zijn geweest, zeker als dat 170-->0 redelijk krachtig remmen was..quote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef MuurStraat het volgende:
Banden ruik je niet zo snel. Dan eerder je koppeling/remmen.
Hahahaha nee snap ik want anders is het ook echt niet te zienquote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht bij de drieling altijd dat dat pijltje puur en alleen diende om een halfvolle tank aan te geven
Maar ik ben nu weg met de Mondeo van m'n pa, straks ook eens een blik werpen
Wel verwarrend dat de slang nog steeds aan de rechterkant van het logootje zit dan. Ik heb ook even in mijn auto gekeken en daar zit de slang aan de kant van de tankdop. Best handigquote:Op woensdag 5 december 2012 20:24 schreef Mallet het volgende:
Ik heb het gechecked! Ik heb ook een pijltje waar m'n tankdop zit hehe!
[ afbeelding ]
Ik zag eerst dat slangetje hèquote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wel verwarrend dat de slang nog steeds aan de rechterkant van het logootje zit dan. Ik heb ook even in mijn auto gekeken en daar zit de slang aan de kant van de tankdop. Best handig
Die digitale benzinemeter in de C1-familie heeft er bij mij (althans, auto van mijn collega) voor gezorgd dat we konden duwen. Hij begint op een gegeven moment te knipperen namelijk, maar dan is hij natuurlijk ineens een keer leeg...godzijdank kwam een willekeurige voorbijganger ons slepen want het was een tyfuseind naar het pompstation
Dat heeft de Cinquecento van mijn moeder ook en de 306 die we hiervoor hadden ook. Op een gegeven moment raak je er wel aan gewend. Behalve toen ik 's avonds terugreed van de EW-slipcursus en ik echt behoorlijk lang rechtdoor had gereden. Toen draaide ik de snelweg af via zo'n lange bocht.. Om vervolgens schokkend bij de benzinepomp 100 meter verderop aan te belanden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:59 schreef Viezze het volgende:
Mijn benzinemeter loopt op / af als ik door de bocht ga. Als de tank dan bijna leeg is en ik hard door de bocht ga begint het lampje te branden
Bocht andere kant op nemen, dan kan je langer door blijven rijden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:59 schreef Viezze het volgende:
Mijn benzinemeter loopt op / af als ik door de bocht ga. Als de tank dan bijna leeg is en ik hard door de bocht ga begint het lampje te branden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |