Ik zag eerst dat slangetje hèquote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wel verwarrend dat de slang nog steeds aan de rechterkant van het logootje zit dan. Ik heb ook even in mijn auto gekeken en daar zit de slang aan de kant van de tankdop. Best handig
Die digitale benzinemeter in de C1-familie heeft er bij mij (althans, auto van mijn collega) voor gezorgd dat we konden duwen. Hij begint op een gegeven moment te knipperen namelijk, maar dan is hij natuurlijk ineens een keer leeg...godzijdank kwam een willekeurige voorbijganger ons slepen want het was een tyfuseind naar het pompstation
Dat heeft de Cinquecento van mijn moeder ook en de 306 die we hiervoor hadden ook. Op een gegeven moment raak je er wel aan gewend. Behalve toen ik 's avonds terugreed van de EW-slipcursus en ik echt behoorlijk lang rechtdoor had gereden. Toen draaide ik de snelweg af via zo'n lange bocht.. Om vervolgens schokkend bij de benzinepomp 100 meter verderop aan te belanden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:59 schreef Viezze het volgende:
Mijn benzinemeter loopt op / af als ik door de bocht ga. Als de tank dan bijna leeg is en ik hard door de bocht ga begint het lampje te branden
Bocht andere kant op nemen, dan kan je langer door blijven rijden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:59 schreef Viezze het volgende:
Mijn benzinemeter loopt op / af als ik door de bocht ga. Als de tank dan bijna leeg is en ik hard door de bocht ga begint het lampje te branden
Daarom heb ik zo'n hekel aan die digitale meters, je ziet er niks op als je instapt met een bijna lege tank.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wel verwarrend dat de slang nog steeds aan de rechterkant van het logootje zit dan. Ik heb ook even in mijn auto gekeken en daar zit de slang aan de kant van de tankdop. Best handig
Die digitale benzinemeter in de C1-familie heeft er bij mij (althans, auto van mijn collega) voor gezorgd dat we konden duwen. Hij begint op een gegeven moment te knipperen namelijk, maar dan is hij natuurlijk ineens een keer leeg...godzijdank kwam een willekeurige voorbijganger ons slepen want het was een tyfuseind naar het pompstation
Steenstraat? Hoe laat ben je er?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef dery1990 het volgende:
Morgen weer aan de slag! Veendam - Meerkerk in een 308SW
Andere warmere schoenen mee, en iets onder pantalonquote:Op donderdag 6 december 2012 09:00 schreef Warrick21 het volgende:
Hoe houden jullie dat uberhaupt vol met dit koude weer? Constant aan het wachten op bus of trein op een verlaten halte. Dat is toch verschrikkelijk?
Dat had ik in Frankrijk met een Toyota Starlet van 20 jaar oud. Bergaf had ik bijna geen benzine meer, bergop kon ik makkelijk in Nederland komen volgens die meter!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:59 schreef Viezze het volgende:
Nee ik moet naar de snelweglocatie! Ben daar rond 14:00 denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Steenstraat? Hoe laat ben je er?
haha had ik eerst ook jaquote:Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef mothergoose het volgende:
die meters van die mondeo zijn zo kut. kost altijd veel moeite om te zien of je nou 120 of 130 rijdt.
Dat heb je in het begin ook met die Franse tellers die 50 - 70 - 90 etc. Aangeven. Nu weet ik niet beter.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
haha had ik eerst ook jamaar inmiddels lukt het wel prima.
Ik kwam er ook niet uit hoe ik handmatig een andere radiozender kon kiezen dan de voorkeuzeknoppen. En de knop om de cruisecontrol aan te zetten zit waar ik een tankknopje zou plaatsenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:17 schreef MuurStraat het volgende:
Wat me altijd opvalt bij Renault is hoe onhandig werkt. Navigatie en audiosysteem zijn echt 2 afzonderlijke systemen. Audio werkt altijd heel omslachtig, navigatie is gewoon een TomTom, waarvan ik de interface gewoon echt achter vind blijven bij andere merken, waar het er toch allemaal wat strakker en mooier uitzie. Jammer, want opzich rijden ze niet slecht.
Extra uurtjes en gratis koffie tochquote:Op donderdag 6 december 2012 13:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vertik het om te werken komende tijd. Geen zin in die sneeuwbende en falende NS, achterlijke zondagsrijders die wel willen rijden maar niet durven en kleumen voor een kutbus die één keer per uur rijdt.
Kutsneeuw.
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog werk bij de snoepboer. Maandag 14 uur, gisteren 12,5 uur. Ik vind het wel beft.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Extra uurtjes en gratis koffie toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |