Maar het lijkt me wel leukquote:Op donderdag 29 november 2012 23:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een onderzoeksnotitie kost meer tijd dan ik aanvankelijk dacht. Gelukkig had ik mijn planning redelijk flexibel ingedeeld. Ik hoef alleen nog wat jurisprudentie door te spitten voor mijn tweede onderzoeksvraag. Verder moet ik nog twee korte conclusies en wat standpunten van partijen op een rijtje zetten.
Altijd maar op de komische toer gooien als je wordt uitgeluld; valt me toch een beetje van je tegen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HET SPIJT ME KUSJES HET IS AL GOED, ZEG MAAR NIETS MEER
Klopt inderdaad. Het neemt redelijk wat tijd in beslag, maar het is leuk om te zoeken naar relevante gegevens zoals jurisprudentie, literatuur, artikelen etc.quote:
Ik ben nou eenmaal komisch... het valt mij desalniettemin op dat veel mensen zoooo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ik wijs de discussie probeer te ontlopen. Anders zou dit bijvoorbeeld ook omgedoopt kunnen worden tot het Microsoft versus de rest topic etc.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:56 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Altijd maar op de komische toer gooien als je wordt uitgeluld; valt me toch een beetje van je tegen.
In het liedje 'shadow days' ?quote:Did you know that you could be wrong
And swear you’re right
Some people been known to do it all their lives
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef Maharbal het volgende:
Zeg Erik, mag jij hier eigenlijk ook modden?
Maar geloof mij nou maar; een goede wetenschappelijke tekst van een paar duizend woorden schrijf je niet in een paar uur. Dat heeft niks met het neerkijken op eerstejaars te maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal komisch... het valt mij desalniettemin op dat veel mensen zoooo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ik wijs de discussie probeer te ontlopen. Anders zou dit bijvoorbeeld ook omgedoopt kunnen worden tot het Microsoft versus de rest topic etc.
Ik dacht alleen POL.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou erik dat niet mogen? hij is toch mod in ses? in mijn index wel
De recruiters van Houthoff zijn overigens lekker, dus ga er vooral een praatje mee makenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is koud buiten![]()
Maar het zonnetje schijnt wel![]()
Drukke dag vandaag. Ben alweer de halve wereld over geweest. Goed dat mijn paspoort altijd naast mijn laptop ligtquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik zie dat iedereen weer erg lief voor elkaar was gisteravond/nacht.
Ik heb m;n paspoort de laatste tijd voor onverklaarbare reden in m'n jaszakquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Drukke dag vandaag. Ben alweer de halve wereld over geweest. Goed dat mijn paspoort altijd naast mijn laptop ligt
Plannen om te vertrekken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb m;n paspoort de laatste tijd voor onverklaarbare reden in m'n jaszak
Doe je snelquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Drukke dag vandaag. Ben alweer de halve wereld over geweest. Goed dat mijn paspoort altijd naast mijn laptop ligt
Wauw, als je 4000 woorden in een paar uur haalt dan schrijf je een scriptie (16.000 woorden) binnen een dag en een proefschrift binnen een week. Diederik Stapel stond bekend om zijn gigantische publicatiedrift, maar zelfs die werkte niet eens zo efficiënt.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.. ik zeg enkel; schrijven doe je niet enkel op de uni; stuk van 4000 woorden kan zat in 3 uur en dat heet efficient werken.. nergens leg ik de link met essays. Maar hey; dat is ook niet zo moeilijk wat dat betreft.
Als ik het geld had was ik al weg, serieusquote:
True,quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:59 schreef Ryon het volgende:
tudent een a twee dagen nodig heeft voor een tekst rond de 2000 woorden en waarschijnlijk nog een dag extra voor een essay van 4000 woorden. En dan moet je dat altijd ook nog even een dagje laten inzakken. Essays zijn flinke tijdvreters.
Ik ben al een week bezig met twee A4-tjes. Maar dat is weer doorslaan naar de andere kant denk ik. Iets sneller mag wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wauw, als je 4000 woorden in een paar uur haalt dan schrijf je een scriptie (16.000 woorden) binnen een dag en een proefschrift binnen een week. Diederik Stapel stond bekend om zijn gigantische publicatiedrift, maar zelfs die werkte niet eens zo efficiënt.
Ik denk dat de reguliere student een a twee dagen nodig heeft voor een tekst rond de 2000 woorden en waarschijnlijk nog een dag extra voor een essay van 4000 woorden. En dan moet je dat altijd ook nog even een dagje laten inzakken. Essays zijn flinke tijdvreters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |