Ja ik ook gelukkig, daarom vind ik het een beetje jammer dat je dus niets hebt aan die positieve resultaten waar je toch wel tijd in hebt gestoken en enige inzet en werk voor hebt verzet. Maar "owee als je een negatieve beoordeling hebt" .quote:Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, ik heb die per mail gekregen van mijn vorige tutor. Heb wel telkens positieve beoordelingen. Jij?
Klopt. Jammer dat het de andere kant op wel zo werkt: aan negatieve beoordelingen zitten consequenties vast (dit kan uiteraard ook slechts een loos dreigement zijn).
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef eriksd het volgende:
Ik reageer morgen op je dm's Acteaon.
[..]
Zo'n iPad mini lijkt me wel wat.
Echt hèquote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef eriksd het volgende:
Wat een schools gedoe zeg. Blij dat ik nog de goede tijd op de UvA mee heb gemaakt. Het is toch geen kleuterschool zeg.
Primaquote:Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef eriksd het volgende:
Ik reageer morgen op je dm's Acteaon.
[..]
Zo'n iPad mini lijkt me wel wat.
Ziet er wel kek uit, maar 800 euro? Ik dacht dat enkel apple overpriced was (ook al heb ik het zelfquote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens; even een Microsoft intermezzo.. sorry, het moet!
[ afbeelding ]
http://www.microsoft.com/(...)h-windows-8-pro/home
Microsoft Surface met Windows 8 Pro komt in januari al!
Tablet met
- i5
- windows 8
- legacy software ondersteuning
- prachtige vormfactor + design
- touchcover/typecover mogelijkheid
- pen invoer
Jaja, wrijf het er maar lekker in.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef eriksd het volgende:
Wat een schools gedoe zeg. Blij dat ik nog de goede tijd op de UvA mee heb gemaakt. Het is toch geen kleuterschool zeg.
Ik was binnen twee weken van alles uitgesloten geweest. Wat een gezeik zeg.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef eriksd het volgende:
Ik zie echt het nut van een ipad mini niet als je een smartphone en laptop hebt.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Prima
Ik was toch voornemens eens te gaan slapen.
Nah neehoor, ik heb iedere keer een hoge beoordeling want ik bereid me goed voor en steek er veel tijd in. Dat zie ik tot nu toe niet terug in de resultaten van tentamens. Dus het gevaar is dat je teveel bezig bent met die werkgroepen omdat je een goede beoordeling wil, waar je vervolgens geen enkel profijt van hebt op het gebied van studiepunten of cijfers want dat cijfer voegt verder niets toe. Ik kan de tijd die ik daar insteek veel beter aan "gewoon" studeren besteden. Dit geintje is 2 keer per week en per keer moet je minimaal 12 uur tijd besteden.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En wat is dat probleem precies? Als ze zoiets bij mijn werkgroepen hadden gedaan was 90% door de mand gevallen, waaronder ikzelf bij de nodige vakken
True true, dit is meer op het productieve segment gericht; bedrijfsleven etc.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is zeker een prachtig apparaat, dat zal ik ook niet ontkennen. Maar de mini is 325 ofzo, dat scheelt echt heel veel en ik gebruik het ding alleen om bed te internetten.
Komt de stof van de werkgroepen niet terug in de tentamens dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nah neehoor, ik heb iedere keer een hoge beoordeling want ik bereid me goed voor en steek er veel tijd in. Dat zie ik tot nu toe niet terug in de resultaten van tentamens. Dus het gevaar is dat je teveel bezig bent met die werkgroepen omdat je een goede beoordeling wil, waar je vervolgens geen enkel profijt van hebt op het gebied van studiepunten of cijfers want dat cijfer voegt verder niets toe. Ik kan de tijd die ik daar insteek veel beter aan "gewoon" studeren besteden. Dit geintje is 2 keer per week en per keer moet je minimaal 12 uur tijd besteden.
Ik zie ondertussen wel het nut van de bijeenkomsten in, ik vind het alleen een beetje vaag dat je daar dan cijfers voor geeft, waardoor je het omdat het twee keer per week is toch voorrang moet geven, waar je verder niets aan hebt.
Laat mij maar blaten, ik ben nog steeds aan het wennen en vind het sowieso al veel minder erg dan aan het begin van het jaar.
Dit is niet overpriced hoor?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er wel kek uit, maar 800 euro? Ik dacht dat enkel apple overpriced was (ook al heb ik het zelf).
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er wel kek uit, maar 800 euro? Ik dacht dat enkel apple overpriced was (ook al heb ik het zelf).
In Grunn is niks verplicht. Je kan alleen wel met de meeste werkgroepen bonuspunten voor je tentamen verdienen als je je werk inlevert en komt opdagen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hey paxcon heb jij ook verplichte werkgroepen of mag jij nog wel de student uithangen ?
Wat doe je?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Was ik maar klaar met werken, ben waarschijnlijk wel tot diep in de nacht bezig
Goede zaakquote:Op donderdag 29 november 2012 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Grunn is niks verplicht. Je kan alleen wel met de meeste werkgroepen bonuspunten voor je tentamen verdienen als je je werk inlevert en komt opdagen.
Dit!quote:
moet een essay klaar hebben morgen, maar heb er een hard hoofd in. 1000/4000 woorden, lig weer lekker op schemaquote:
Oh, dat is wel te doen. Uurtje of twee-drie hard doorpennen en je komt er welquote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
moet een essay klaar hebben morgen, maar heb er een hard hoofd in. 1000/4000 woorden, lig weer lekker op schema
3000 woorden in een paar uur? Dat kan bijna niet een een stuk van hoogwaardige kwaliteit worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is wel te doen. Uurtje of twee-drie hard doorpennen en je komt er wel
Tuurlijk wel, dat heet efficient werkenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
3000 woorden in een paar uur? Dat kan bijna niet een een stuk van hoogwaardige kwaliteit worden.
Nee, maar dat wordt het sowieso niet meer als je om half 12 's nachts nog driekwart moet schrijvenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
3000 woorden in een paar uur? Dat kan bijna niet een een stuk van hoogwaardige kwaliteit worden.
Denk dat we de plagiaat scanner maar op de proef gaan stellenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt het sowieso niet meer als je om half 12 's nachts nog driekwart moet schrijven
Ik ben benieuwd of je dat lukt als je nog zo veel moetquote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Denk dat we de plagiaat scanner maar op de proef gaan stellen
Jij bent eerstejaars. Wat heb jij nou moeten schrijven tot nu toe.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat heet efficient werken
Aan welke universiteit studeer je daar eigenlijk ?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Denk dat we de plagiaat scanner maar op de proef gaan stellen
Denken dat je alleen op een universiteit dingen kunt schrijven.. leeftijd zegt vrij weinig vriend. En dat denigrerende toontje van jou staat me niet aan; eerste jaars zijn niet compleet achterlijk en zelf was je er ook een ooit.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Jij bent eerstejaars. Wat heb jij nou moeten schrijven tot nu toe.
Doet hij zelfs; als je de foto's opzoekt paar topics terug heeft hij z'n eigen foto's uit alle quotes etc weggemodquote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef Maharbal het volgende:
Zeg Erik, mag jij hier eigenlijk ook modden?
Dat was dan ook heel verstandig. Ik had het hem aangeradenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doet hij zelfs; als je de foto's opzoekt paar topics terug heeft hij z'n eigen foto's uit alle quotes etc weggemod
Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doet hij zelfs; als je de foto's opzoekt paar topics terug heeft hij z'n eigen foto's uit alle quotes etc weggemod
Waarom? Niemand weet je naam dus het is niet googlebaar op je naam?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was dan ook heel verstandig. Ik had het hem aangeraden
Ik ben wel heel benieuwd naar het antwoord op Speedy's vraag.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Denken dat je alleen op een universiteit dingen kunt schrijven.. leeftijd zegt vrij weinig vriend. En dat denigrerende toontje van jou staat me niet aan; eerste jaars zijn niet compleet achterlijk en zelf was je er ook een ooit.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was dan ook heel verstandig. Ik had het hem aangeraden
Want jij zit in je vrije tijd wetenschappelijk verantwoorde stukken te schrijven? Daarnaast moet je je niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Denken dat je alleen op een universiteit dingen kunt schrijven.. leeftijd zegt vrij weinig vriend. En dat denigrerende toontje van jou staat me niet aan; eerste jaars zijn niet compleet achterlijk en zelf was je er ook een ooit.
Jouw vraag was gesteld aan Erik dus verwacht van mij geen antwoord. Sowieso komt er vrij weinig zinnigs uit mijquote:Op donderdag 29 november 2012 23:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag.
Gewoon businessplannen op het werk dat soort dingenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar het antwoord op Speedy's vraag.
Oja niet wetenschappelijk.. heb wel al 2 papers moeten schrijven hier op radboud maar dat was stuk van een taartquote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Want jij zit in je vrije tijd wetenschappelijk verantwoorde stukken te schrijven? Daarnaast moet je je niet zo aanstellen.
Is dat vergelijkbaar met een wetenschappelijke tekst?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon businessplannen op het werk dat soort dingen
Dat maak jij ervan.. ik zeg enkel; schrijven doe je niet enkel op de uni; stuk van 4000 woorden kan zat in 3 uur en dat heet efficient werken.. nergens leg ik de link met essays. Maar hey; dat is ook niet zo moeilijk wat dat betreft.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met een wetenschappelijke tekst?
Dat maak ik er van?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.. ik zeg enkel; schrijven doe je niet enkel op de uni; stuk van 4000 woorden kan zat in 3 uur en dat heet efficient werken.. nergens leg ik de link met essays. Maar hey; dat is ook niet zo moeilijk wat dat betreft.
Rustig, neem een koekje.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat maak ik er van?Ik stel toch een hele normale vraag?
Wij hadden het anders wel over een essay omdat meneerRaab daar over begonquote:Op donderdag 29 november 2012 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.. ik zeg enkel; schrijven doe je niet enkel op de uni; stuk van 4000 woorden kan zat in 3 uur en dat heet efficient werken.. nergens leg ik de link met essays. Maar hey; dat is ook niet zo moeilijk wat dat betreft.
HET SPIJT ME KUSJES HET IS AL GOED, ZEG MAAR NIETS MEERquote:Op donderdag 29 november 2012 23:42 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wij hadden het anders wel over een essay omdat meneerRaab daar over begon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |