Welkomquote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef Patroon het volgende:
HBO-recht is zeker niet welkom hier
Bedoel je dat die er elke werkgroep bij zit?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef N0rah het volgende:
[..]
Iemand die de boel in de gaten houdt tijdens de werkgroepen.. Is meestal een net-afgestudeerde of een hoogleraar.
Titel is zelfs WO rechten.. straks komen al die MBO'ers met vuilniszakjassen die een vak 'recht' gehad hebben hier ook! Beetje rebels doen en hangen, peukjes roken en af en toe een virtueel bushokje mollen..quote:Op donderdag 29 november 2012 23:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als novietenhoeder zeg ik voor alsnog van wel.
Ja, en die stelt vragen enz.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Bedoel je dat die er elke werkgroep bij zit?
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Bedoel je dat die er elke werkgroep bij zit?
Fixed.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vooralsnog is één woord hè
Maaar HBO is gelijk aan de uni, het is alleen praktischerquote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Titel is zelfs WO rechten.. straks komen al die MBO'ers met vuilniszakjassen die een vak 'recht' gehad hebben hier ook! Beetje rebels doen en hangen, peukjes roken en af en toe een virtueel bushokje mollen..
Dan is het jouw schuld!
Doe eens rustig jij.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Titel is zelfs WO rechten.. straks komen al die MBO'ers met vuilniszakjassen die een vak 'recht' gehad hebben hier ook! Beetje rebels doen en hangen, peukjes roken en af en toe een virtueel bushokje mollen..
Dan is het jouw schuld!
You didn't just say that..quote:Op donderdag 29 november 2012 23:02 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Maaar HBO is gelijk aan de uni, het is alleen praktischer
Ja, ik ken het. Gelukkig heb ik nu echt een relaxte. Hopelijk heb ik volgend blok weer zo eentje of een hoogleraar inderdaad. Die moeten niks van dat PGO hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef N0rah het volgende:
[..]
Dat is echt fijn. Ik had het vorige blok ook zo'n fijne tutor.
Nou ja, hij heeft ook een master staats- en bestuursrecht gehad, maar ik merk er tot dusver weinig van. Die kerel zegt ook geen flikker omdat hij zich krampachtig vasthoudt aan het "PGO-systeem".Hoop dat ik in blok 5 een hoogleraar heb als tutor, die lappen de regels van dit kutsysteem toch wel vaker aan hun laars, wat mij weer ten goede komt.
Wat.. de fokkquote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, en die stelt vragen enz.
Je krijgt ook per blok van 5 weken een cijfer voor je gedrag en bijdrage etc
Ongedwongen sfeerquote:Op donderdag 29 november 2012 22:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hij heeft een master is bestuursrecht en heeft gewoon een hele prettige manier van sturen, praten en feedback geven. Zorgt voor een leuk onbedwongen sfeertje. Hij geeft ook goeie aanvullingen en stelt op een leuke manier vragen over wat je zojuist hebt beweerd enzo. Echt een goeie gozer.
Hhehehe heb je er wel wat aan?
Het valt wel mee als je er aan gewend bent. Je moet er alleen wel voor aan het werk en je krijgt een cijfer, per 5 weken, die vervolgens niet mee telt, maar als het een onvoldoende is heb je wel een probleem. Zucht.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wat.. de fokkDat klinkt echt heel weird
Enige humor mag niet ontbreken imoquote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ongedwongen sfeerik zou alles strak en formeel houden als ik WG's zou geven.
Vond dat altijd veel fijner als docenten dat deden.
Ja, ik heb die per mail gekregen van mijn vorige tutor. Heb wel telkens positieve beoordelingen. Jij?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Gelukkig heb ik nu echt een relaxte. Hopelijk heb ik volgend blok weer zo eentje of een hoogleraar inderdaad. Die moeten niks van dat PGO hebben![]()
Heb je je beoordeling al van vorig blok? Ik vind het een beetje minder dat je helemaal niets aan dat cijfer hebt, maar er wel gewoon voor moet werken en ploeteren.
Zo'n iPad mini lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens; even een Microsoft intermezzo.. sorry, het moet!
[ afbeelding ]
http://www.microsoft.com/(...)h-windows-8-pro/home
Microsoft Surface met Windows 8 Pro komt in januari al!
Tablet met
- i5
- windows 8
- legacy software ondersteuning
- prachtige vormfactor + design
- touchcover/typecover mogelijkheid
- pen invoer
Ok, sorry papabeer!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe eens rustig jij.
En anders spreek je de novietenhoeder I maar aan.
Nee maar even serieus; je kunt er toch niet omheen dat dit een prachtig apparaat is?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef eriksd het volgende:
Ik reageer morgen op je dm's Acteaon.
[..]
Zo'n iPad mini lijkt me wel wat.
Ongedwongen in de zin van: Iedereen kan zijn of haar zegje doen, niemand is bang om iets verkeerds te zeggen, hij vertelt op een leuke manier, grijpt in waar nodig maar niet te vaak, moedigt je aan om dingen toch wat uitgebreider uit te leggen om te kijken tot hoe ver jij het zelf echt begrijpt, geeft op een leuke manier aanvullende informatie, kapt spontane discussies niet af ( waar velen wel een handje van hebben) enz enzquote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ongedwongen sfeerik zou alles strak en formeel houden als ik WG's zou geven.
Vond dat altijd veel fijner als docenten dat deden.
Yreal doet ook MER.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Patroon het volgende:
Gelukkig. Ik zit nu in 4e jaar MER-recht maar ipv van afsturen ga ik in 1 jaar overschakelen naar HBO-recht en daar afstuderen. Nadeel is dat ik jaar langer bezig ben. Voordeel is betere arbeidskansen dan MER, 3 jaar WO ipv 4 en arbeidsmarkt is nu toch niets, beter studeren dan werken in callcenter.
Jullie nog tips?
Het is zeker een prachtig apparaat, dat zal ik ook niet ontkennen. Maar de mini is 325 ofzo, dat scheelt echt heel veel en ik gebruik het ding alleen om bed te internetten.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar even serieus; je kunt er toch niet omheen dat dit een prachtig apparaat is?
Denk alleen dat de markt erg klein is.. tablet voor 800-900 euro? Kun je beter een ultrabook halen met touchscreen. Maar denk dat het zakelijk nog wel een leuk idee zou zijn voor verkopers buitendienst, vertegenwoordigers etc.
En wat is dat probleem precies? Als ze zoiets bij mijn werkgroepen hadden gedaan was 90% door de mand gevallen, waaronder ikzelf bij de nodige vakkenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het valt wel mee als je er aan gewend bent. Je moet er alleen wel voor aan het werk en je krijgt een cijfer, per 5 weken, die vervolgens niet mee telt, maar als het een onvoldoende is heb je wel een probleem. Zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |