daar is zo'n mooie tekening over van Peter van Straatenquote:
Oh dat heb je snel geconcludeerd....nee hoor dit is gewoon voor de sex.....niks meer, niks minder...quote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je wilt zijn baby, en dat kun je zo dus zeggen zonder woorden.
AppleCake weet sinds vorige week zijn slurfje te vinden en nu slaat hij een beetje door. Niet op letten verderquote:
Of een condoom, zo weet hij dat je nog niet snel kinderen wil.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:48 schreef mysecret het volgende:
[..]
Oh dat heb je snel geconcludeerd....nee hoor dit is gewoon voor de sex.....niks meer, niks minder...
Fok-yuquote:Op donderdag 29 november 2012 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AppleCake weet sinds vorige week zijn slurfje te vinden en nu slaat hij een beetje door. Niet op letten verder
Oke, die dobbelstenen en massage olie snap ik nog....quote:Op donderdag 29 november 2012 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Koop van die enorme cliché dobbelstenen
Massage-olie
Een inktvis
wij weten toch niet wat jullie fantasieën zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 20:57 schreef mysecret het volgende:
[..]
Oke, die dobbelstenen en massage olie snap ik nog....
Inktvis??? Mis ik iets????
Ja, Japanse filmpjes.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:57 schreef mysecret het volgende:
[..]
Oke, die dobbelstenen en massage olie snap ik nog....
Inktvis??? Mis ik iets????
haha nee dat klopt...nou geen hele gekke dingen hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef Flurry het volgende:
[..]
wij weten toch niet wat jullie fantasieën zijn
Gewoon twee xtc pilletjesquote:Op donderdag 29 november 2012 21:01 schreef mysecret het volgende:
[..]
haha nee dat klopt...nou geen hele gekke dingen hoor.
En of we echt sex gaan hebben, weet ik ook niet zeker (denk haast van wel maar ja kan altijd een reden zijn waarom één van de twee toch niet wil).....
Maar bestaat er iets van erotische likeur of zo>???
Dat is gewoon geil, ja toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je lekker aan het krikken en dat laat je een keiharde ruft
Tja, dat is al vanzelfsprekend......quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Craptacular het volgende:
Doe wat Victoria secret aan. Het is een man he dus dat is meer dan genoeg.
Dat willen we ook eerst bekijken idd. Willen ook echt geen relatie (leeftijdsverschil is erg groot, afstand is erg groot) maar echt puur voor (eventueel) de sex. Als het dus kikt. Maar daar zijn we ook beide niet zo bang voor.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef Craptacular het volgende:
Geef hem je punani.
Maar serieus waarom? Denk dat je toch eerst wilt kijken of het irl klikt.
aardbeien, chocoladesausquote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Craptacular het volgende:
Ok neem dan iets mee dat jullie kunnen gebruiken.Slagroom oid.
Heb serieus getwijfeld of ik het neer zou zetten, maar dit inderdaad. Altijd mooi om het hoofd van de man in kwestie te zienquote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe geen slipje/string aan naar je afspraak en als het klikt tijdens koffie drinken geef je hem je string/slipje.... Een grotere ijsbreker is er niet
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe geen slipje/string aan naar je afspraak en als het klikt tijdens koffie drinken geef je hem je string/slipje.... Een grotere ijsbreker is er niet
Iets in een sexy flesje, of iets dat sexueel agiteert? In het laatste geval neem je gewoon een fles spaanse vlieg mee en in het eerst geval moet je gewoon even naar de betere slijterij.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:01 schreef mysecret het volgende:
[..]
haha nee dat klopt...nou geen hele gekke dingen hoor.
En of we echt sex gaan hebben, weet ik ook niet zeker (denk haast van wel maar ja kan altijd een reden zijn waarom één van de twee toch niet wil).....
Maar bestaat er iets van erotische likeur of zo>???
Oh das ook nog wel een goede ja!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
hmm dat durf ik dan nét weer nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:56 schreef piere het volgende:
Doe een lange jas aan met daaronder alleen mooie (lees geile) lingerie en laarzen.
Cadeau genoeg lijkt me!
Nu vraag ik me af hoe vaak je dat gedaan hebtquote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Heb serieus getwijfeld of ik het neer zou zetten, maar dit inderdaad. Altijd mooi om het hoofd van de man in kwestie te zien
Dat gaat je helemaal niks aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoe vaak je dat gedaan hebt
En voor die seksuele fantasien.... Hebben jullie daar alle materialen al voor verzameld? Anders misschien iets wat daarop van toepassing is ofzo
Boeien, blinddoek... Dat soort ongein.![]()
No problem.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Dat gaat je helemaal niks aanMaar bedankt voor de interesse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
jammerquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Dat gaat je helemaal niks aanMaar bedankt voor de interesse.
Wil idd iets meenemen wat hij misschien niet verwacht, wat hij leuk vind en waar hij mss wel een beetje van in 'shock' is (op een goede manier hequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoe vaak je dat gedaan hebt
En voor die seksuele fantasien.... Hebben jullie daar alle materialen al voor verzameld? Anders misschien iets wat daarop van toepassing is ofzo
Boeien, blinddoek... Dat soort ongein.![]()
Dat slipje geven zou wel een ''shock'' geven zogezegd...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef mysecret het volgende:
[..]
Wil idd iets meenemen wat hij misschien niet verwacht, wat hij leuk vind en waar hij mss wel een beetje van in 'shock' is (op een goede manier he)
Lange jas met alleen lingerie gaat m niet worden.....
Geen slipje aan is wel een leuke vind ik!
En die fantasieen...tja, voor diegene die wel eens gechat hebben, weten toch ook wel dat het er soms heel geil aan toe kan gaan! Oh my, moet gewoon nog 10 dagen wachten![]()
Of ga op zijn gezicht zittenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja.....zeg schatje...ga je even liggen, dan ga ik ff op je gezicht zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of ga op zijn gezicht zitten
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:55 schreef mysecret het volgende:
[..]
Ja.....zeg schatje...ga je even liggen, dan ga ik ff op je gezicht zitten
Gaat misschien wel gebeuren whaha, maar dan waarschijnlijk pas een fase verder
Ik weet niet wat jij onder geile sex verstaat?? Maar jouw fantasie slaat volgens mij op hol nuquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Craptacular het volgende:
Ja op gezicht zitten en hem in zijn bek schijten.
Maar hoe kennen jullie elkaar?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:30 schreef mysecret het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder geile sex verstaat?? Maar jouw fantasie slaat volgens mij op hol nu
Het gaat hem wel helemaal gek maken!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:08 schreef mysecret het volgende:
[..]
hmm dat durf ik dan nét weer niet
Nou als je moeilijk wilt doen zou ik zekers slagroom in een pot gaan stoppen...quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:19 schreef Cockwhale het volgende:
Een pot slagroom? Wat doe je moeilijk...
via een chatsite....hij is idd echt goodlooking, maar das mijn mening he!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoe kennen jullie elkaar?
En en hoe vaak hebben jullie gechat, en wat is er zo leuk aan hem? Hoe ziet hij eruit?
Is hij charmant? Lief?
De hoofdvraag voor mij luidt stiekem wel hoe oud jullie 2 zijnquote:Op zondag 2 december 2012 16:28 schreef mysecret het volgende:
[..]
via een chatsite....hij is idd echt goodlooking, maar das mijn mening he!!
chatten al hele tijd, hij is voor zover ik dat kan beoordelen erg lief, begripvol en vooral heel veel aandacht voor een vrouw in bed (tenminste als ik moet geloven wat hij beschrijft haha). Hebben elkaar niet real life gezien wel op cam!
Jij denkt dat dit over jou gaat en wilt langs slinkse wijze achter mevrouws intenties komen?quote:Op zondag 2 december 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De hoofdvraag voor mij luidt stiekem wel hoe oud jullie 2 zijn
En of je er meer potentie in ziet als neukmaatje eventueel...
Nee joh ze had nog 10 dagen droogstand te gaan!quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef Ernemmertje het volgende:
Heb je hem al ontmoet?enenenenenenenennnn???
10 dagen met een tor die batterijen vreetquote:Op maandag 3 december 2012 14:43 schreef piere het volgende:
[..]
Nee joh ze had nog 10 dagen droogstand te gaan!
Ik begin 30, hij begin 50.....quote:Op zondag 2 december 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De hoofdvraag voor mij luidt stiekem wel hoe oud jullie 2 zijn
En of je er meer potentie in ziet als neukmaatje eventueel...
Tja, dat zou wat zijn he!quote:Op zondag 2 december 2012 20:47 schreef Flurry het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit over jou gaat en wilt langs slinkse wijze achter mevrouws intenties komen?
Inmiddels nog 7quote:Op maandag 3 december 2012 19:28 schreef gateway het volgende:
[..]
10 dagen met een tor die batterijen vreet
Bahquote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef MultiBanaan het volgende:
Een vent van 50 die nog aantrekkelijk is voor een vrouw van 20 jaar jonger, wat een baas. Hij heeft zeker ook een afgetraind lichaam en een lul van 33 cm?
Dat is precies het verschil in leeftijd tussen mij en m'n vader.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:08 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Niks.. zag even een jonge meid van 20 voor me met een ouwe bok van 50![]()
Haha mijn vader is 49quote:Op donderdag 13 december 2012 10:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is precies het verschil in leeftijd tussen mij en m'n vader.![]()
Ik moet er niet aan denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |