Nou als je moeilijk wilt doen zou ik zekers slagroom in een pot gaan stoppen...quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:19 schreef Cockwhale het volgende:
Een pot slagroom? Wat doe je moeilijk...
via een chatsite....hij is idd echt goodlooking, maar das mijn mening he!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoe kennen jullie elkaar?
En en hoe vaak hebben jullie gechat, en wat is er zo leuk aan hem? Hoe ziet hij eruit?
Is hij charmant? Lief?
De hoofdvraag voor mij luidt stiekem wel hoe oud jullie 2 zijnquote:Op zondag 2 december 2012 16:28 schreef mysecret het volgende:
[..]
via een chatsite....hij is idd echt goodlooking, maar das mijn mening he!!
chatten al hele tijd, hij is voor zover ik dat kan beoordelen erg lief, begripvol en vooral heel veel aandacht voor een vrouw in bed (tenminste als ik moet geloven wat hij beschrijft haha). Hebben elkaar niet real life gezien wel op cam!
Jij denkt dat dit over jou gaat en wilt langs slinkse wijze achter mevrouws intenties komen?quote:Op zondag 2 december 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De hoofdvraag voor mij luidt stiekem wel hoe oud jullie 2 zijn
En of je er meer potentie in ziet als neukmaatje eventueel...
Nee joh ze had nog 10 dagen droogstand te gaan!quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef Ernemmertje het volgende:
Heb je hem al ontmoet?enenenenenenenennnn???
10 dagen met een tor die batterijen vreetquote:Op maandag 3 december 2012 14:43 schreef piere het volgende:
[..]
Nee joh ze had nog 10 dagen droogstand te gaan!
Ik begin 30, hij begin 50.....quote:Op zondag 2 december 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De hoofdvraag voor mij luidt stiekem wel hoe oud jullie 2 zijn
En of je er meer potentie in ziet als neukmaatje eventueel...
Tja, dat zou wat zijn he!quote:Op zondag 2 december 2012 20:47 schreef Flurry het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit over jou gaat en wilt langs slinkse wijze achter mevrouws intenties komen?
Inmiddels nog 7quote:Op maandag 3 december 2012 19:28 schreef gateway het volgende:
[..]
10 dagen met een tor die batterijen vreet
Bahquote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef MultiBanaan het volgende:
Een vent van 50 die nog aantrekkelijk is voor een vrouw van 20 jaar jonger, wat een baas. Hij heeft zeker ook een afgetraind lichaam en een lul van 33 cm?
Dat is precies het verschil in leeftijd tussen mij en m'n vader.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:08 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Niks.. zag even een jonge meid van 20 voor me met een ouwe bok van 50![]()
Haha mijn vader is 49quote:Op donderdag 13 december 2012 10:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is precies het verschil in leeftijd tussen mij en m'n vader.![]()
Ik moet er niet aan denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |