Met een naald om te naaien kom je er ook; een scherpe naald heeft slechts enkele moleculen aan de punt. Neem een harde ondergrond.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zoiets. Ik heb er wel wat mee geëxperimenteerd, voor een blauwe maandag. Gewoon wat aluminium-folie op de body geplakt en er met een naald één of twee gaten inprikken. Eigenlijk heb je er eentje nodig die chirurgen gebruiken wil je scherpere foto's krijgen, hoe kleiner 't gat hoe scherper de foto's maar die had ik niet voor handen. Als je er twee prikt gaat het ook ten koste van de scherpte. Het is een beetje vergelijkbaar met Camera Obscura, je ziet ook bijna niets door de zoeker dus de helft was gokken. Het is vooral de sfeer die je krijgt. Ik zou er nog weleens mee willen proberen te filmen, ook een experiment.
Met 2/3 gaten
[ afbeelding ]
Met 1 gat
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik gebruikt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Met een naald om te naaien kom je er ook; een scherpe naald heeft slechts enkele moleculen aan de punt. Neem een harde ondergrond.
Natuurlijk wel...quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:18 schreef Manke het volgende:
[..]
ja, helaas wel, kom er nl niet meer van af
ze zijn op geen enkele manier weg te krijgen dan door authoriteit, heb die alleen niet en die is mij niet gegeven; rituelen, kaarsen, wierook, symbolen, gebedjes, zout, heilig water. knoflookquote:
Wat dacht je van eerst stoppen met alle occulte dingen waar je op het moment mee bezig bent..daarna zien we wel verder.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:01 schreef Manke het volgende:
[..]
ze zijn op geen enkele manier weg te krijgen dan door authoriteit, heb die alleen niet en die is mij niet gegeven; rituelen, kaarsen, wierook, symbolen, gebedjes, zout, heilig water. knoflook, werkt allemaal niet, allemaal onzin.
Als het zo eenvoudig was, was het probleem allang opgelost, vermoed ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:34 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ze zijn wel weg te krijgen manke wschl., gewoon het kanaal sluiten dat je ermee hebt opengesteld. Hoe doe je dat: NIET MEER SERIEUS NEMEN! Niet naar luisteren. Denken 'ik luister niet naar "demonen"'. Stoppen met dat EVP gedoe. Focussen op andere dingen, je ff niet meer met occulte dingen bezighouden, een gevuld leven leiden met normale dingen. Het zijn resonanties van je 'hogere zelf' en je eigen brein.
Ik heb er ervaring mee, en mijn conclusie was dat het een kanaal is dat je openstelt. Ik heb zeer bizarre dingen meegemaakt ... en da's allemaal overgegaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als het zo eenvoudig was, was het probleem allang opgelost, vermoed ik.
Met dat laatste heb je een punt. De rest is onzin. Als het zo simpel was, waren er veel minder mensen met psychiatrische problemen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:42 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee, en mijn conclusie was dat het een kanaal is dat je openstelt. Ik heb zeer bizarre dingen meegemaakt ... en da's allemaal overgegaan.
Tijdelijk medicatie kan natuurlijk ook helpen, om dat kanaal weer dicht te krijgen.
Die "demonen" kletsen maar wat, bewijs dat het geen echte zijn, maar vanuit jezelf komt. Maar ja, als je perse WIL dat het iets "echts" is, gaat het niet weg he.
Ja, simpel toch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ach, je kunt het altijd proberen he. Werkt het niet, dan focus je iig. op wat gezelliger en gezondere dingen.
Troll!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ach, je kunt het altijd proberen he. Werkt het niet, dan focus je iig. op wat gezelliger en gezondere dingen.
Vertel je verhaal dan eens. Tot nu toe lijk je zelf maar wat te klesten, nl.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:52 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Tja iedereen mag het geloven of niet, maar ik spreek uit eigen ervaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |