Ja, simpel toch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ach, je kunt het altijd proberen he. Werkt het niet, dan focus je iig. op wat gezelliger en gezondere dingen.
Troll!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ach, je kunt het altijd proberen he. Werkt het niet, dan focus je iig. op wat gezelliger en gezondere dingen.
Vertel je verhaal dan eens. Tot nu toe lijk je zelf maar wat te klesten, nl.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:52 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Tja iedereen mag het geloven of niet, maar ik spreek uit eigen ervaring.
Dank je wel voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:57 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ik heb genoeg gezegd om manke te helpen als hij daar voor open staat, en dat volstaat voor mij.
Dit..quote:
Dit..quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als het zo eenvoudig was, was het probleem allang opgelost, vermoed ik.
En dit..quote:
Kun je dat nader toelichten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit..
[..]
Dit..
(Ik vermoed ook weleens dingen maar die zijn gelukkig niet altijd waar.)
[..]
En dit..
Je zou er goed aan doen je wat meer op de middenlijn te houden ipv de bepalende factor te worden.
Een persoonlijke sneer naar iemand en het bagatelliseren van psychiatrische problemen wordt door mij geëdit. De rest is een persoonlijke mening die ik als user net zo goed mag hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:10 schreef Beathoven het volgende:
Je staat niet zo open voor andere dingen buiten de bevestigingen in je eigen belevingswereld lijkt het. Deze jongen gebruikt z'n gezonde verstand en zegt daar ervaring mee te hebben en als hij iemand wil helpen verwacht je niet dat daar een moderator tussendoor gaat lopen klootviolen met edits, troll-geblaat en de vingers in z'n oren omdat een advies tegen z'n vermoedens ingaat. Waarom wacht je de reactie van de betreffende user niet af voor je wilt ingrijpen?
dat daarna ben ik al voorbijquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:23 schreef Catnip het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerst stoppen met alle occulte dingen waar je op het moment mee bezig bent..daarna zien we wel verder.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Met dat laatste heb je een punt. De rest is onzin. Als het zo simpel was, waren er veel minder mensen met psychiatrische problemen.
welk kanaal zou er kunnen zijn en te sluiten zijn als ze vanuit jezelf komen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:42 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee, en mijn conclusie was dat het een kanaal is dat je openstelt. Ik heb zeer bizarre dingen meegemaakt ... en da's allemaal overgegaan.
Tijdelijk medicatie kan natuurlijk ook helpen, om dat kanaal weer dicht te krijgen.
Die "demonen" kletsen maar wat, bewijs dat het geen echte zijn, maar vanuit jezelf komt. Maar ja, als je perse WIL dat het iets "echts" is, gaat het niet weg he.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:07 schreef Manke het volgende:
welk kanaal zou er kunnen zijn en te sluiten zijn als ze vanuit jezelf komen?
Scherp! Die tegenstrijdigheden vielen me ook al op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:40 schreef PontifexMaximus het volgende:
Maar ja all hearsay he
Het kwaad zit IN DE MENSEN ZELF. Net als de potentie tot het goede.
Het kanaal tussen een destructief hoger zelf en je eigen brein.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:07 schreef Manke het volgende:
[..]
dat daarna ben ik al voorbij
heb niks met het occulte, doe er ook niks mee; toen ik evp deed wist ik niet eens wat occult inhield.
[..]
helemaal mee eens
veel mensen hebben ze bij zich zonder dat ze het weten en het manifesteert zich als psychologische problemen zoals ocd en schizofrenie, spontane zelfmoordgedachten en stemmen waarvan ze denken dat ze het zelf zijn
[..]
welk kanaal zou er kunnen zijn en te sluiten zijn als ze vanuit jezelf komen?
Ervaring meequote:Op zondag 23 december 2012 12:42 schreef Manke het volgende:
ach ja, new age is een cherrypick religion, geloof wat je bevalt, maakt niet uit dat het elkaar tegenspreekt. zoals het hoger zelf, new age kent ook demonen, maar dan schattige die van het pad zijn geraakt en het licht niet hebben gezien.
new age is ook occult, maar gevaarlijker, omdat het mooi is gemaakt voor mensen met een behoefte naar spiritualiteit, de macht erachter is echt en zie ik als de zelfde als achter occultisme.
die demonen vinden het trouwens helemaal niet leuk als ze voor parasiet worden uitgemaakt
Heb je ze dat horen zeggen?quote:Op zondag 23 december 2012 12:42 schreef Manke het volgende:
die demonen vinden het trouwens helemaal niet leuk als ze voor parasiet worden uitgemaakt
heb jij er ervaring mee?quote:
ik noemde ze parasieten, toen zei er 1 "Ik ben helemaal geen parasiet", dat was een tijdje terug, laatst waren ze weer behoorlijk hoorbaar en noemde ik ze weer zo en daar waren ze weer beledigd door, weet alleen niet exact meer wat ze zeiden lolquote:
Lijkt me echt zo eng...quote:Op zondag 23 december 2012 17:50 schreef Manke het volgende:
ik noemde ze parasieten, toen zei er 1 "Ik ben helemaal geen parasiet", dat was een tijdje terug, laatst waren ze weer behoorlijk hoorbaar en noemde ik ze weer zo en daar waren ze weer beledigd door, weet alleen niet exact meer wat ze zeiden lol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |