abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120531189
Beste TRU’ers,

Onlangs kwam ik deze tekst weer tegen. De tekst is afkomstig van een online conspiracy forum, genaamd Above Top Secret. In 2008 meldde iemand zich aan op dit forum en opende een topic. Hij/zij noemde zichzelf Hidden_Hand. Hij/zij beweerde tot de Illuminati te behoren, en hoger in de hirarchie te staan dan de Rothschilds, Rockefellers, et cetera. Sterker nog: hij/zij beweerde Lucifer te channellen.

Het bovenstaande deed natuurlijk stof opwaaien op het eerdergenoemde forum. De tekst is meer dan 60 pagina’s lang, dus ik probeer de essentie van de tekst weer te geven. Op 21 december 2012 zal er een “oogst” plaatsvinden, waarbij “goede” mensen (mensen die qua handelen en denken meer dan 50% positief zijn) getransporteerd zullen naar een aardse sfeer in de vierde dimensie. In deze sfeer zal telepathie dagelijks aan de orde zijn. Het zal een erg "magische" tijd zijn. De meeste mensen (de mensen die “lauwwarm” zijn) en in het dagelijkse leven teveel negativiteit kennen zullen worden getransporteerd naar een soort replica van de aarde waar men door zal gaan alsof er niets gebeurd is. Mensen die voor 95% negatief zijn zullen ook een sfeer gaan bewonen in de vierde dimensie, maar die zal uiteraard negatief van aard zijn. De Illuminati mikken erop om daar terecht te komen. Daarvoor moeten ze dus wel voor 95% negatief zijn. Vandaar dat zij zoveel ellende veroorzaken. 21 december 2012 is dus niet het einde van de wereld, maar een dag waarop men zaait wat men oogst. De transformatie vindt niet zozeer op die dag plaats, maar die vindt al jaren plaatst, op 21 december zal deze enkel culmineren.

Dit is allemaal hoogst opmerkelijk, maar er is nog meer. De Illuminati dienen Lucifer. De val van Lucifer zoals die beschreven wordt in de bijbel was niet echt een val, maar een vrijwillige neerdaling. JHWH (God of de planetaire logos) leidde een goedwillige dictatuur. Op Saturnus in de achtste dimensie bevindt zich de Galactische Federatie, die overzicht houdt in onze uithoek van de kosmos. Planeet aarde kende geen polariteit. Zoals gezegd had JHWH een goedaardige dictatuur waarin geen spirituele ontwikkeling plaatsvond, dus ook geen aanzet tot ontwikkeling tot de vierde dimensie. De Federatie besloot dat er polariteit moest komen. Lucifer accepteerde de taak, en heeft duizenden jaren de touwtjes in handen gehad, lang voordat het christendom ontstond. Lucifer was de planetaire logos of “social memory complex” van de planeet Venus in de zesde dimensie. Lucifer heeft dus al duizenden jaren de touwtjes in handen en probeert middels zijn handlangers (die wij de Illuminati noemen) zoveel mogelijk negativiteit te veroorzaken op aarde. Waarom? Hierdoor hebben wij de keuze om niet voor negativiteit of egosme te kiezen, maar om wl te kiezen voor altrusme en mensenliefde. Hierdoor kan ontwikkeling plaatsvinden. Lucifer is dus eigenlijk een grote dienaar van de mensheid.

Kort samengevat dus: Lucifer zorgt met zijn Illuminati voor lijden in de wereld, opdat de mens wakker geschud wordt en kiest voor dienstbaarheid aan anderen in plaats van egosme. Ze zijn dus negatief, opdat de mens positief wordt. “Het kwaad” is dus een katalysator. Niet meer en niets minder. Tussen incarnaties door beseffen we dat ons heel goed. Doodgaan is niet doodgaan, enkel het stoffelijke lichaam afleggen. Door de katalysator kan opstijging naar de vierde dimensie plaatsvinden bij hen die er rijp voor zijn. Het uiteindelijke doel is terugkeren naar de Ene Oneindige Schepper voorbij de achtste dimensie. Mensen die zich niet genoeg richten op dienstbaarheid aan anderen moeten de cyclus van 26.000 jaar herhalen.

Nogmaals een link naar de tekst:

Window of opportunity

Ik neem dit alles uiteraard met een korreltje zout. Ik had de tekst al een tijdje in handen en ik realiseerde me dat het bijna 21-12 is, dus ik dacht: “waarom het nu niet plaatsen?”. Dus mods: als er iets mis is met dit topic laat het dan bestaan, aangezien de wereld toch over een paar dagen vergaat. ;) Ik besef met dat veel mensen deze tekst controversieel zullen vinden of bespottelijk. Dat deert me niet. Misschien heeft iemand er iets aan. Overigens vind je op punten dezelfde informatie als in The Ra Material (Law of One) .

Namast!

Hieronder overigens een paar citaten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Biekuh op 19-12-2012 23:11:56 ]
pi_120531765
En wat als er niks gebeurd, de 21ste?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_120537597
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_120538267
Zeer boeiende theorie, heb er bar weinig geloof in maar vind et wel een mooi verhaal! we zullen dr binnenkort achter komen
pi_120538587
Maar iemand die daadwerkelijk tot de Illuminati behoort, mag dit soort informatie dan toch helemaal niet prijsgeven?
De meeste 'verraders' moeten dat met de dood bekopen.
pi_120543915
Wow! Wat een mooi topic!
Als er niets gebeurt, ogenschijnlijk, zijn we gewoon allemaal voor iets meer dan 50% slecht en gaat alles door alsof er niks aan de hand is.. ):O
Het is te fantastisch om waar te zijn, maar toch biologeert het me. :)
pi_120544011
Haha mooi is dat... met een 'als er niets gebeurt' escape clausule kan je elke BS theorie geloofwaardig maken voor sommige mensen.
pi_120544318
Mooie theorie heb heel de tekst gelezen, maar toch ben ik ervan overtuigd dat er morgen niks gebeurd.
pi_120544533
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:57 schreef Desiler het volgende:
Mooie theorie heb heel de tekst gelezen, maar toch ben ik ervan overtuigd dat er morgen niks gebeurd.
Dat lijkt dan maar zo!!!11EinZ!!

:')

Wel kudos voor mensen die zulke lappen tekst weten te produceren vol kul.
pi_120544559
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:04 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat lijkt dan maar zo!!!11EinZ!!

:')

Wel kudos voor mensen die zulke lappen tekst weten te produceren vol kul.
Ja hoe krijg je in godsnaam 60 pagina's vol met alleen maar BS... wie wilt daaraan ze tijd verdoen? :')
pi_120556083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef pl4kkie het volgende:
En wat als er niks gebeurd, de 21ste?
Dat is het mooie van dit soort sprookjes, ze zijn zo in elkaar gezet dat ze van te voren al verklaren waarom er niets gebeurd is:
quote:
De meeste mensen (de mensen die “lauwwarm” zijn) en in het dagelijkse leven teveel negativiteit kennen zullen worden getransporteerd naar een soort replica van de aarde waar men door zal gaan alsof er niets gebeurd is.
M.a.w. als je niets merkt op de 22ste, dan hoor je bij die groep en ga je door met waar je me ebezig was, terwijl je niet door hebt dat je op een replica zit... :')
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_120557219
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:19 schreef annie89 het volgende:
Maar iemand die daadwerkelijk tot de Illuminati behoort, mag dit soort informatie dan toch helemaal niet prijsgeven?
De meeste 'verraders' moeten dat met de dood bekopen.
Volgens H_H representeert hij Lucifer. Zoals gezegd "viel" die, en moest ie opgesplitst worden opdat ie menselijke gedaantes aan kon nemen. Dat is analoog aan JHWH en ons. Op macrokosmisch niveau is JHWH, maar die staat gelijk aan de zielen van de mensen op aarde, op microkosmisch niveau dus. Deze opvatting is ook courant binnen een bepaalde stroming in het hindoesme.

De namen die wij kennen (Rothschilds, Kennedy's, etc.) hebben niet de echte macht, maar zijn wel van aardse oorsprong. Ze zijn dus geen reptilians o.i.d. Zij staan echter wel ten dienst van Lucifer, maar zij weten slechts zoveel als wat hen vertelt wordt. Zij weten dus ook niet dat de negativiteit in het leven wordt geroepen om de mens te dienen, aangezien goed en kwaad niet bestaat. Lucifer is afkomstig van Venus, een planeet die zoals je weet ook wel de "heldere morgenster" wordt genoemd. Het verband van Lucifer (letterlijk: "lichtbrenger") en Illuminati mogen in dit verband duidelijk zijn, volgens H_H.
pi_120563746
Klinkt als "The Rapture".
  donderdag 20 december 2012 @ 19:50:00 #14
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_120564217
FUCK LUCIFER ik geloof er niet meer in! Al die rotte onzin..allemaal illusies! Kom op sta met 2 benen op de grond jonghuh! Vandaag is de dag!
pi_120586571
Nou zo te zien heeft het plan vertraging.. Maar goed we hebben nog tot 0.00 om allemaal deaud te gaan.. :P
pi_120587555
Onzin. Illuminati strijden vaak voor het goede, zijn dienaars ... zoeken 1 mens uit die ze waardig achten, helpen die te groeien naar zijn/haar ware aard en potentieel, en krijgen als dank vaak een dolkstoot in de rug en een mes in het hart.

Ze hebben soms ook wel duivelse trekjes hoor :)
Firm but Friendly.
pi_120587616
21-12 is maar een dag net als alle andere. Allemaal bijgeloof.
Firm but Friendly.
pi_120600642
pedofiliteit, verkrachting, moord en andere ellende valt zo echt niet goed te praten
hoe kan je mensen beschadigen en traumatiseren en geestelijk vernietigen om ze beter te maken
een zieke ideologie is dit

fokking bullshit van de onderste plank
pi_120602760
- weg -

[ Bericht 95% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 21-12-2012 17:05:40 ]
Pogo dancing!
pi_120616772
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef anonymoussie het volgende:
pedofiliteit, verkrachting, moord en andere ellende valt zo echt niet goed te praten
hoe kan je mensen beschadigen en traumatiseren en geestelijk vernietigen om ze beter te maken
een zieke ideologie is dit

fokking bullshit van de onderste plank
lighten up man *kuchlutserkuch*

Ziedaar.
Firm but Friendly.
pi_120617031
Zoek de driehoekjens en oogjens.
Firm but Friendly.
pi_120617408
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Ziedaar.
Als het daadwerkelijk zo gebeurt, ellende in de wereld brengen om uiteindelijk goed te doen, dan kun je dat aardig twisted noemen, ja.
Alleen of dat zo is, is natuurlijk nog maar de vraag. :P
pi_120617610
Goed (denken te) doen kan ook ellende brengen. Wat dacht u van de ontdekking van plutonium?
Firm but Friendly.
pi_120619275
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef PontifexMaximus het volgende:
Goed (denken te) doen kan ook ellende brengen. Wat dacht u van de ontdekking van plutonium?
Alles kun je natuurlijk ten goede of ten kwade aanwenden. Kernenergie is een krachtige energiebron.
Het eerste wat we ermee doen is er een bom van maken.. Tja..
pi_120619569
Maar ja, die bom heeft wel weer voor echte vrede in de beschaafde wereld gezorgd. De mens stopt pas met oorlogvoeren als de consequenties ECHT te erg worden he, er teveel stuk gaat... Zo heeft alles een keerzijde ;)
Firm but Friendly.
pi_120619628
En ter compensatie hebben we dan weer 'happy slapping' en kooigevechten ed.

En allerhande 'leuke' videogames. Met driehoekjens en oogjens en piramidetjens.

Hidden hand HEEFT overigens een lucifercomplex volgens mij, poseurt dus. Allemaal gerehashed newage spul.
Firm but Friendly.
pi_120619989
Hmm ben wel benieuwd in welk parallel universum wij nu terecht zijn gekomen. 6e dimensie? En degenen die naar de andere zijn overgegaan, zijn hier nog als zielloze kloon, maar ja, what's the difference
Firm but Friendly.
pi_120627224
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Ziedaar.
Maak je niet druk, ik ben chill hoor. Vind het gewoon zware bullshit om alle ellende in de wereld zo weg te wuiven met deze idiote ideologie. :)
pi_120627967
Maar ja all hearsay he

Het kwaad zit IN DE MENSEN ZELF. Net als de potentie tot het goede.

[ Bericht 35% gewijzigd door PontifexMaximus op 22-12-2012 10:49:31 ]
Firm but Friendly.
pi_120637527
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:40 schreef PontifexMaximus het volgende:
Maar ja all hearsay he

Het kwaad zit IN DE MENSEN ZELF. Net als de potentie tot het goede.
'Een mens is geneigd tot alle kwaad'
pi_120637537
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:22 schreef PontifexMaximus het volgende:
21-12 is maar een dag net als alle andere. Allemaal bijgeloof.
Het creren en in stand houden van de illuminati in je brein is ook bijgeloof :)
pi_120646794
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Een mens is geneigd tot alle kwaad'
Kwaad (en goed) zijn menselijke uitvindingen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:39:28 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120647726
Ik ken Lucifer persoonlijk, hij heeft gewoon een hele slechte pers gehad en krijgt altijd de schuld van alles. Hij is een aardige peer. Hij vind het helemaal niet erg dat je niet in hem geloofd. God is een echte hufter, die is almachtig maar laat mensen lijden, kan ingrijpen maar doet dat zelden. Wenst als een soort Stalin volledige gehoorzaamheid en straft vreselijk als je dat niet doet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_120666308
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ken Lucifer persoonlijk, hij heeft gewoon een hele slechte pers gehad en krijgt altijd de schuld van alles. Hij is een aardige peer. Hij vind het helemaal niet erg dat je niet in hem geloofd. God is een echte hufter, die is almachtig maar laat mensen lijden, kan ingrijpen maar doet dat zelden. Wenst als een soort Stalin volledige gehoorzaamheid en straft vreselijk als je dat niet doet.
je mist een klein detail
ook Lucifer is in trouwe dienst van God voorbij de 6e dimensie :')
pi_120667235
Aha spotters past maar op!
Firm but Friendly.
pi_120669494
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
De grote fout van Luci was zijn keuze in PR bureau. Daar waar god een bureau koos met mooie kantoren, vol met goud, met een charismatische woordvoerder, later opgevolgd door mannen met kekke hoedjes en jurken en waar ze eten uitdelen op de open dagen, koos Luci voor een bureau met teruggetrokken medewerkers die vaak in het zwart rondlopen .
Eerste indrukken zijn alles, dus daar heeft Luci zijn goede naam mee verspeeld, met alle misverstanden als gevolg.
C. Sagan
  zondag 23 december 2012 @ 14:24:28 #37
45206 Pietverdriet
pi_120669588
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:23 schreef PontifexMaximus het volgende:
Aha spotters past maar op!
Waarop, de toorn van God? Een beetje spot en je wordt bestraft? Stalin zou er jaloers op zijn.
pi_120670187
Het Boze Oog ...

Hmm als je toch spot kun je beter niet PietVerdriet heten he.
Firm but Friendly.
  zondag 23 december 2012 @ 14:41:49 #39
45206 Pietverdriet
pi_120670220
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef PontifexMaximus het volgende:
Het Boze Oog ...
Is dat een infectie?
pi_120670237
yep.
Firm but Friendly.
  zondag 23 december 2012 @ 14:42:47 #41
45206 Pietverdriet
pi_120670258
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef PontifexMaximus het volgende:
Hmm als je toch spot kun je beter niet PietVerdriet heten he.
Geen gevoel voor humor die geloofsgekken
pi_120670283
Pas op he of ik tover je om in een ijsbeer!
Firm but Friendly.
  zondag 23 december 2012 @ 14:44:33 #43
45206 Pietverdriet
pi_120670347
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef PontifexMaximus het volgende:
Is toveren niet heidens en er in geloven is strijd met de gristelijke leer?
pi_120670366
Kweenie.
Firm but Friendly.
pi_120671919
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef PontifexMaximus het volgende:
Kweenie.
quote:
Onder u zal niet gevonden worden, die zijn zoon of zijn dochter door het vuur doet doorgaan, die met waarzeggerijen omgaat, een guichelaar, of die op vogelgeschrei acht geeft, of tovenaar.
Of een bezweerder, die met bezwering omgaat, of die een waarzeggenden geest vraagt, of een duivelskunstenaar, of die de doden vraagt.
Want deze volken, die gij zult erven, horen naar guichelaars en waarzeggers; maar u aangaande, de HEERE, uw God, heeft u zulks niet toegelaten.
Deuteronomium 18:10-14
C. Sagan
pi_120672282
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef PontifexMaximus het volgende:
Net als Merlijn !
pi_120674055
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Net als Merlijn !
Merlijn had meer een voorliefde voor pinguns, dat weet toch iedereen?
C. Sagan
  zondag 23 december 2012 @ 16:36:23 #48
392006 militant
wie is die gast
pi_120674667
Waarom heb ik heel dat gesprek gelezen :')

anderhalf uur van mijn leven weg, je wordt bedankt kut ts
my life ain't as cool as your life
and more than likely i'll be stabbed in my sleep by your wife
so everybody stop askin' me what's wrong
and quit actin' like you don't know the words to my songs.
pi_120682168
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is toveren niet heidens en er in geloven is strijd met de gristelijke leer?
Ja met gristelijke.
Maar niet met alle. In Harry Potter zie je veel katholieke shit. Die huilende Maria in het raam is er 1. Maar ook LOTR heeft magie en Tolkien was katholiek. Die katholieken hebben weer wel iets met magie. Maar ik weet niet welke delen van de bijbel zij hebben behouden. Of ze gewoon precies dezelfde bijbel als de gristenen hanteren.
  zondag 23 december 2012 @ 19:19:36 #50
45206 Pietverdriet
pi_120682312
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ja met gristelijke.
Maar niet met alle. In Harry Potter zie je veel katholieke shit. Die huilende Maria in het raam is er 1. Maar ook LOTR heeft magie en Tolkien was katholiek. Die katholieken hebben weer wel iets met magie. Maar ik weet niet welke delen van de bijbel zij hebben behouden.
Zit in Tolkien veel Noorse mythologische invloeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')