had het hier vandaanquote:Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Manke het volgende:
[..]
http://www.staciespielman.com/Crystals.htm
Ik heb em sinds gisteren, dus nog niet gelezen, maar het is wel relevant voor dit topic.quote:
The Dangers of Talking to the Dead? Gaat dat dan over EVP's opnemen?quote:Op maandag 10 december 2012 23:29 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik heb em sinds gisteren, dus nog niet gelezen, maar het is wel relevant voor dit topic.
de titel is Demons in Disguise - The Dangers of Talking to the Dead
het gaat over dat goede en andere geesten, demonen in disguise zijn.
Alleen hoofdstuk 1 komt EVP in voorquote:Op maandag 10 december 2012 23:48 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
The Dangers of Talking to the Dead? Gaat dat dan over EVP's opnemen?
Oh, ok. "Talking to the Dead" deed mij daar nl. nogal aan denken.quote:Op maandag 10 december 2012 23:52 schreef Manke het volgende:
[..]
Alleen hoofdstuk 1 komt EVP in voor
Ja, mij ook, daarom heb ik m ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Oh, ok. "Talking to the Dead" deed mij daar nl. nogal aan denken.
Als je zo een harde klap gehad hebt tegen je hoofd dat je een uur buiten bewustzijn bent geweest dan is dat, voor zover ik weet, een derdegraads hersenschudding en dan mag je van heel erg veel geluk spreken dat je er geen hersenbeschadiging van op hebt gelopen. Het werkt niet zoals op televisie dat je iemand een klap op zijn hoofd geeft en die een uurtje buiten bewustzijn is en weer opstaat alsof er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik lag in bed, en ben niet op de rond gevallen. Er werd tegen mijn hoofd geslagen, ik raakte buiten bewustzijn en werd een uur later weer wakker.
Kerstvakantiequote:Op donderdag 13 december 2012 09:05 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
De geesten zullen met verlof zijn, vermoed ik.
De vraag is natuurlijk: welke foto's zijn echt geloofwaardig en welke minder/niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:50 schreef Natalie het volgende:
Fotootjes van geesten, waar ik een tijdje geleden tegenaan liep. Voor de geïnteresseerden
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:50 schreef Natalie het volgende:
Fotootjes van geesten, waar ik een tijdje geleden tegenaan liep. Voor de geïnteresseerden
Ja, maar volgens mij kunnen demonen niet eens op de foto.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:26 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: welke foto's zijn echt geloofwaardig en welke minder/niet?
als orbsquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:06 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kunnen demonen niet eens op de foto.
Huh, wat zijn orbs nou weer?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:45 schreef Manke het volgende:
[..]
als orbs
heb 2 foto's met mij en zo'n bol erop en 1 van mn pa met bol.
https://www.google.nl/search?biw=1&bih=1&tbm=isch&q=orbsquote:
ja meestal wel, of water of vuilquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |