Hier is de mist alweer opgetrokken. 12.11 zou het beginnen? Nog 6 minuten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:40 schreef starla het volgende:
Dichte miste hier.
Hou jullie op de hoogte.
Hier ook mistig. Kunnen de aliens rustig hun entree maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:40 schreef starla het volgende:
Dichte miste hier.
Hou jullie op de hoogte.
http://nl.wikipedia.org/wiki/2012-fenomeenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef -CRASH- het volgende:
Straks komen er berichten dat er een foutje in de kalender zat.
En dat ze nu de juiste datum hebben.....
Maar met of zonder de Maya's
De volgende wereldondergang komt zeker weer
een aantal keren voorbij het komende jaar
Hoe ontevredener de mensen zijn, hoe meer behoefte ze hebben aan een apocalypse.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef -CRASH- het volgende:
Straks komen er berichten dat er een foutje in de kalender zat.Ff de schrikkeljaren niet meetellen
En dat ze nu de juiste datum hebben.....
Maar met of zonder de Maya's
De volgende wereldondergang komt zeker weer
een aantal keren voorbij het komende jaar
We hebben nu toch de terrorristenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe ontevredener de mensen zijn, hoe meer behoefte ze hebben aan een apocalypse.
Vroeger hadden we De Bom, daar konden we collectief depri over doen in de jaren 80, maar ja.. De wapenwedloop hebben ze afgeschaft en nu moeten we wat anders verzinnen. Het blijkt niet eenvoudig te zijn om onze geliefde Bom te vervangen.
Ja, de Onzichtbare Arabier, die de neiging heeft onverwacht te ontploffen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
We hebben nu toch de terrorristen
Ik sta paf!quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:32 schreef Cockwhale het volgende:
Mijn voorspelling klopt! Er is niks anders gebeurt dan normaliter het geval is.
Call me Nostradamus the Second.
Goed nieuws! Het zijn er waarschijnlijk iets minder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 06:29 schreef DO2 het volgende:
Ik vrees dat er op die dag minstens 200.000 mensen zullen sterven.
Dat is de vijfde dimensie die in je komt, gewoon over je heen laten komen...quote:Op zondag 23 december 2012 12:54 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben misselijk en duizelig. Ben ik al aan het transformeren?
Hij kwam zo over me heem dat ik er knockie van ben gegaan. 2 uur gestrekt. Nu gaat het wel wat beter. Dan kom ik vast al in die 5e dimensie. Zolang er maar geen roze kryptonite in zit.quote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat is de vijfde dimensie die in je komt, gewoon over je heen laten komen...
Je gaat superkrachten krijgen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:54 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben misselijk en duizelig. Ben ik al aan het transformeren?
1x is genoegquote:Op maandag 24 december 2012 18:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En morgen is het de 25e.
3x raden wat het de dag daarop is.
quote:Zon 'knipoogt' na afloop doemsdag
Enkele minuten nadat de aarde volgens de Maya’s moest vergaan, heeft NASA de zon op een foto vastgelegd, waarop deze lijkt te knipogen. Dit meldt Daily Mail.
Op de foto is te zien hoe twee zonnevlekken een ‘knipogende’ zon tot stand brengen. De lichte vlekken zijn het bewijs van veel magnetische activiteit op ons meest belangrijke hemellichaam.
Te sterke magnetische golven van de zon kunnen op aarde voor problemen als stroomuitval en weigerende communicatiemiddelen zorgen, zo meldt de Britse tabloid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |