kryptonite?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:57 schreef DemonRage het volgende:
Ik zit niet te wachten op meteorieten of aliens. Ik ben benieuwd welke superkrachten ik ga krijgen.
Wehehehehehquote:Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef Cockwhale het volgende:
Een nieuwe menstruatie cyclus breekt aan voor een groot aantal vrouwen.
Zij die er klaar voor zijn, gaan naar hun lokale dealer, zoals dagelijks het geval is.
Een broodkorst verschuift.
Drie dagen vrieskou.
De 3de wereldlanden zijn nog steeds 3de wereldlanden
PlanetX en Niburu verkondigen nog steeds onzin.
Publieke bekendmaking over het vreemdgaan van één of andere onnozele celebrity.
Armageddon wordt weer uitgezonden op tv
Er worden minstens twee rendieren geschoten bij de jacht.
De wereld vergaat weer niet.
Het was een experiment..duhhhquote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef -CRASH- het volgende:
Hoe zit dat nou.....
Hebben die Mayanenook rekenig gehouden met de tijdzones.
Of waren ze toch niet zo slim
Mayanen telde geen schikkeljaren, wij wel. Dus volgens hun kalender waren we 14 maanden al vergaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef -CRASH- het volgende:
Hoe zit dat nou.....
Hebben die Mayanenook rekenig gehouden met de tijdzones.
Of waren ze toch niet zo slim
Dit was een zogenaamd quasi experiment: http://www.leidenuniv.nl/(...)/index.php3-c=79.htmquote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mayanen telde geen schikkeljaren, wij wel. Dus volgens hun kalender waren we 14 maanden al vergaan.
EDIT: Op pagina1 ook al gezegd.
Neeh..het is al morgen..hier is de pre party..: TRU / **** alle illusies topic!!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:
Nou en morgen is het zover he ........
oh ik zat net in het andere 21-12 topic je postings te lezen lol, je bent er ook nog virtueel danquote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Neeh..het is al morgen..hier is de pre party..: TRU / **** alle illusies topic!!
Let's party like there aint gonna be a tomorrow! Come on!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
oh ik zat net in het andere 21-12 topic je postings te lezen lol, je bent er ook nog virtueel dan![]()
Maare ik kom zo die kant ook op
Of er een eind aan makenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er hier nou daadwerkelijk mensen die in 21 december het einde zien?
Het einde van de herfst.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er hier nou daadwerkelijk mensen die in 21 december het einde zien?
En de winter is begonnen........ zeggen zequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |