Brama heeft zijn beste tijd gehad en kan het niveau eigenlijk niet meer aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef Moody het volgende:
Hoppa Djoeraziets in the pocket!
Wie verhuisd naar de bank? Fer op plek Brama?
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Brama heeft zijn beste tijd gehad en kan het niveau eigenlijk niet meer aan.
Als Ajax de goede jeugd wegkoopt bij de andere clubs, heb je geen keus hequote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Smoofie het volgende:
Aah weer kopen. Topprijs betalen ook denk ik, want FCT
? Mooi man.
Als het kan, waarom niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Smoofie het volgende:
? Mooi man.
Geen stress, Joop heeft die money Gquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Smoofie het volgende:
? Mooi man.
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Ajax de goede jeugd wegkoopt bij de andere clubs, heb je geen keus he
Spelers kopen die direct een versterking zijn en waarvan de kans groot is dat ze in waarde stijgen. Dat is slecht, omdat...?
Heerenveen laat hem echt alleen weggaan voor de volle buit, dat kan FCT niet zomaar ophoesten.quote:
Wel als Chadli en/of Douglas worden verkocht. Daarnaast denk ik dat Twente nog wel 5 miljoen transferbudget heeft liggen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Heerenveen laat hem echt alleen weggaan voor de volle buit, dat kan FCT niet zomaar ophoesten.
Douglas niet door al die zaakwaarnemers, maar chadli mag toch wel meer dan 12 miljoen opleveren. Technisch meest begaafde vleugelspeler van de eredivisie. Die actiesquote:Op woensdag 5 december 2012 23:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel als Chadli en/of Douglas worden verkocht. Daarnaast denk ik dat Twente nog wel 5 miljoen transferbudget heeft liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |