Oh, dus nu zijn we ineens niet meer een 'provincieclubje'?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Van die clubs had je het kunnen verwachten. Jullie hadden iets moeten neerzetten.
Ik denk dat je zelf ook wel verwacht had dat Twente een ronde verder zou komen in de EL, ik in ieder geval wel net als PSV, maar dat neemt niet weg dat Feyenoord is afgegaan en ook die andere 3 in de EL er helemaal niets van gebakken hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:46 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, dus nu zijn we ineens niet meer een 'provincieclubje'?
Topclub in wordingquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
jullie zeggen toch een topclub te zijn? Gedraag je dan ook niet zo calimero.
Zo is het.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:45 schreef bambino het volgende:
Echt wat een opmerkingen weer.
Als we het goed doen en we zeggen een topclub te zijn, of bijna. Dan is er commentaar dat dat nog lang niet aan de orde is.
Als we het dan slecht doen word er geklaagd dat we een topclub zijn en niet mogen verliezen
Wat een gezeik om niets.
Alle Nederlandse clubs hebben het slecht gedaan in Europa. Ajax heeft gemazzeld door zeer goed te spelen tegen City en net 3e is geworden.
Ajax heeft er meer uitgehaald dan iedereen ook maar voor mogelijk had kunnen houden. Twente en PSV hebben keihard (expres) gefaald en zijn het kampioenschap niet waard.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:45 schreef bambino het volgende:
Echt wat een opmerkingen weer.
Als we het goed doen en we zeggen een topclub te zijn, of bijna. Dan is er commentaar dat dat nog lang niet aan de orde is.
Als we het dan slecht doen word er geklaagd dat we een topclub zijn en niet mogen verliezen
Wat een gezeik om niets.
Alle Nederlandse clubs hebben het slecht gedaan in Europa. Ajax heeft gemazzeld door zeer goed te spelen tegen City en net 3e is geworden.
Ja, Ajax heeft het boven verwachting gedaan ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ajax heeft er meer uitgehaald dan iedereen ook maar voor mogelijk had kunnen houden. Twente en PSV hebben keihard (expres) gefaald en zijn het kampioenschap niet waard.
Nee hoor totaal niet. Het zit me dwars dat Twente (en PSV) de 'EL niet serieus neemt'. Schandelijk en nadelig voor het Nederlandse voetbal in het algemeen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, Ajax heeft het boven verwachting gedaan ben ik met je eens.
Twente en PSV hebben ook keihard gefaald, Twente zelfs ook in de beker. Maar dat betekend niet dat we het kampioenschap niet waard zijn.
Ajax heeft dik gefaald in het kampioenschap, dus wat zijn hun dan waard?
Twente heeft 5 keer op rij gelijkgespeeld en 1 keer gewonnen. En we staan bovenaan.
Dit zegt genoeg over dit seizoen.
Je kunt wel heel blij lopen doen dat Ajax de betere is, maar dat zegt niks meer tegenwoordig. Op dit moment doet Twente het beter dan Ajax (dit hele seizoen gezien, eredivisie) en blijkbaar zit je dat nogal dwars.
Waar baseer je dat op? En vergeet niet dat het de laatste jaren door dezelfde clubs ook is gestegen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet. Het zit me dwars dat Twente (en PSV) de 'EL niet serieus neemt'. Schandelijk en nadelig voor het Nederlandse voetbal in het algemeen.
Ik vind het prima dat Twente de EL een jaartje overslaat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet. Het zit me dwars dat Twente (en PSV) de 'EL niet serieus neemt'. Schandelijk en nadelig voor het Nederlandse voetbal in het algemeen.
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat Twente de EL een jaartje overslaat.
Wij hebben al weet ik hoeveel wedstrijden moeten spelen en we hebben tig blessures.
Nu kunnen we concentreren op de competitie en volgend jaar verder kijken voor Europa.
Ja het is kut voor het Nederlands voetbal. Maar persoonlijk vind ik het niet erg.
Feyenoord afgegaan? Met een selectie waarbij 4 basisspelers (Vlaar, El Ahmadi, Bakkal en Guidett, allemaal erg bepalend geweest) vertrokken waren en het nieuwe team nog nauwelijks was ingespeeld waren ze over twee wedstrijden qua spelbeeld stukken beter dan Dynamo Kiev, alleen was Kiev effectiever met het benutten van de kansen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf ook wel verwacht had dat Twente een ronde verder zou komen in de EL, ik in ieder geval wel net als PSV, maar dat neemt niet weg dat Feyenoord is afgegaan en ook die andere 3 in de EL er helemaal niets van gebakken hebben.
Je kunt hier zo fijn een aantal Steveclichés tegenaan gooien he?quote:Op zondag 9 december 2012 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord afgegaan? Met een selectie waarbij 4 basisspelers (Vlaar, El Ahmadi, Bakkal en Guidett, allemaal erg bepalend geweest) vertrokken waren en het nieuwe team nog nauwelijks was ingespeeld waren ze over twee wedstrijden qua spelbeeld stukken beter dan Dynamo Kiev, alleen was Kiev effectiever met het benutten van de kansen.
Echt afgaan zou ik het niet noemen.
En dan nog bovenaan staan. Doe mij die aids dan maar.quote:Op zondag 9 december 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
Twente zonder chadli en tadic is echt pure aids.
Don'tquote:Op zondag 9 december 2012 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt hier zo fijn een aantal Steveclichés tegenaan gooien he?
Sparta Praagquote:Op zondag 9 december 2012 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord afgegaan? Met een selectie waarbij 4 basisspelers (Vlaar, El Ahmadi, Bakkal en Guidett, allemaal erg bepalend geweest) vertrokken waren en het nieuwe team nog nauwelijks was ingespeeld waren ze over twee wedstrijden qua spelbeeld stukken beter dan Dynamo Kiev, alleen was Kiev effectiever met het benutten van de kansen.
Echt afgaan zou ik het niet noemen.
Nog wel ja.quote:Op zondag 9 december 2012 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan nog bovenaan staan. Doe mij die aids dan maar.
quote:
quote:
Teleurstellend ja, maar wederom was het team toen net nieuw. Feyenoord heeft niet de luxepositie dat er bijna geen spelers vertrekken zoals Twente.quote:
Nee, die hebben niet hun 2 beste spelers van vorig seizoen verkochtquote:Op zondag 9 december 2012 01:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Teleurstellend ja, maar wederom was het team toen net nieuw. Feyenoord heeft niet de luxepositie dat er bijna geen spelers vertrekken zoals Twente.
Dan nog is Feijenoord net zo schuldig aan het verneuken van de coefficient als Twente.quote:Op zondag 9 december 2012 01:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Teleurstellend ja, maar wederom was het team toen net nieuw. Feyenoord heeft niet de luxepositie dat er bijna geen spelers vertrekken zoals Twente.
Hoe ver komt Twente zonder Chadli, Tadic, Fer en Douglas? Volgens mij zou dat 0 uit 6 geweest zijn.
Twee aanvallers, niet bepaald de gehele as van het elftal (incl. de aanvoerder).quote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, die hebben niet hun 2 beste spelers van vorig seizoen verkocht
Uiteraard, maar het verschil is dat Twente in twee jaar tijd ¤20 miljoen aan spelers heeft uitgegeven en Feyenoord ¤0.quote:Op zondag 9 december 2012 02:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan nog is Feijenoord net zo schuldig aan het verneuken van de coefficient als Twente.
Mwa, er zijn wel bepalende spelers vertrokken bij Twente. Ik noem o.a. het bazenduo De Jong/John.quote:Op zondag 9 december 2012 01:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is een keer omgedraaid. Vroegâh had Twente geen cent te makken en nu heeft Feyenoord dat niet.quote:Op zondag 9 december 2012 02:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het verschil is dat Twente in twee jaar tijd ¤20 miljoen aan spelers heeft uitgegeven en Feyenoord ¤0.
en ongeveer het dubbele heeft binnen gekregen.quote:Op zondag 9 december 2012 02:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het verschil is dat Twente in twee jaar tijd ¤20 miljoen aan spelers heeft uitgegeven en Feyenoord ¤0.
Jammer dat Guti niet fit is, die had ik wel op 10 of rechtsvoor willen zien (ipv Janssen)quote:Op zondag 9 december 2012 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
-----------Chadli - Bulykin - Tadic-------------
------------Brama - Fer - Janssen-------------
Schilder - Douglas - Bengtsson - Rosales
--------------------Boschker----------------------
Ja terwijl je uit de interviews moest geloven dat ze veel meer op de aanval wouden spelen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
los van de goal tegen vind ik FCT sowieso niet echt goed spelen, erg slordig en net als tegen Ajax lijken ze meer bezig met tegenhouden dan met zelf (vooruit) voetballen
Vooral Chadli zeg, speelt heel slap in de duels en is ontzettend slordig in balbezit.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
precies wat de commentator zegt; fel spel door PSV
dat kun je van onze jongens ab-so-luut nog niet zeggen!
Schilder heeft last van zijn knie.quote:Op zondag 9 december 2012 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Braafheid voor Schilder, WHAT THE FUCK STEVE?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |