Dat van braafheid viel mij ook al op. De tering, wat simpel uitgespeeld.quote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Braafheid blijft gewoon staan waar hij staat en Lens kan er zo langs, dat is toch godverdomme geen verdedigen!!
en Gyasi voor Janssen, dat lijkt een aanvallende wissel...
Ja, Steve luistert dus blijkbaar wel naar de kritiekquote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Braafheid blijft gewoon staan waar hij staat en Lens kan er zo langs, dat is toch godverdomme geen verdedigen!!
en Gyasi voor Janssen, dat lijkt een aanvallende wissel...
Dan nog heet het uitspelen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
hoezo uitgespeeld? Lens hoefde er geen moeite voor te doen hoor, kon er zonder enige hinder langs...
en volgens mij heb ik 1 kans geteld in de tweede helft, dus ben heel benieuwd waar de gelijkmaker dan vandaan moet komen
Het valt Steve te verwijten dat hij de ploeg nu al ruim 1,5 maand totáál niet meer aan het voetballen krijgt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:57 schreef Breekfast het volgende:
Op zich kun je Steve weinig verwijten vandaag. Als de 2 spelers die het verschil moeten brengen (Tadic en Chadli) geen pepernoot raken dan houdt het al snel op.
geloof je het zelf?quote:
Niet iedereen ziet het glas als halfleeg.quote:Op zondag 9 december 2012 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geloof je het zelf?
dit is gewoon schandalig, niks meer en niks minder! met dit slordige, futloze spel ga je er tegen Heracles ook op...
Tactisch ook helemaal foutquote:Op zondag 9 december 2012 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
en Steve kan zeggen wat hij wil straks, alle clichés uit de kast trekken die hij kent...
hij weet ook dondersgoed dat er vanmiddag gewoon geen enkele inzet was bij z'n spelers!!
als je je in een topwedstrijd al niet eens volledig inzet en met pit/vechtlust voetbalt, wanneer dan wel??quote:Op zondag 9 december 2012 18:15 schreef Opaas het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet het glas als halfleeg.
Volgens mij speelt Twente niet tegen een degradatiekandidaat vandaag. Beetje reëel blijven mag ook wel.
Neemt niet weg dat dit een zaadpot is maar je speelt tegen PSV in eindhoven.
Volgende week is het weer een compleet andere wedstrijd.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je je in een topwedstrijd al niet eens volledig inzet en met pit/vechtlust voetbalt, wanneer dan wel??
dan ken je zijn repertoire nog nietquote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef kastanova het volgende:
Ben benieuwd met welk slap excuus McClaren deze keer gaat komen nu hij zijn standaard riedeltjes (blessures, nieuwe spelers, andere prioriteiten) niet meer kan afdraaien...
Dat is niet zo verwonderlijk als je Castaignos hebt lopen in de spits. Wat een ontzettende matige speler is dat zeg. Hoeveel was het? 5 miljoen? Daar ben je lekker mee als Twente-supporter.quote:Op zondag 9 december 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn Chadli en Tadic trouwens zelfzuchtig. ON-GE-LO-FE-LIJK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |