Dan nog is Feijenoord net zo schuldig aan het verneuken van de coefficient als Twente.quote:Op zondag 9 december 2012 01:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Teleurstellend ja, maar wederom was het team toen net nieuw. Feyenoord heeft niet de luxepositie dat er bijna geen spelers vertrekken zoals Twente.
Hoe ver komt Twente zonder Chadli, Tadic, Fer en Douglas? Volgens mij zou dat 0 uit 6 geweest zijn.
Twee aanvallers, niet bepaald de gehele as van het elftal (incl. de aanvoerder).quote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, die hebben niet hun 2 beste spelers van vorig seizoen verkocht
Uiteraard, maar het verschil is dat Twente in twee jaar tijd ¤20 miljoen aan spelers heeft uitgegeven en Feyenoord ¤0.quote:Op zondag 9 december 2012 02:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan nog is Feijenoord net zo schuldig aan het verneuken van de coefficient als Twente.
Mwa, er zijn wel bepalende spelers vertrokken bij Twente. Ik noem o.a. het bazenduo De Jong/John.quote:Op zondag 9 december 2012 01:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Teleurstellend ja, maar wederom was het team toen net nieuw. Feyenoord heeft niet de luxepositie dat er bijna geen spelers vertrekken zoals Twente.
Het is een keer omgedraaid. Vroegâh had Twente geen cent te makken en nu heeft Feyenoord dat niet.quote:Op zondag 9 december 2012 02:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het verschil is dat Twente in twee jaar tijd ¤20 miljoen aan spelers heeft uitgegeven en Feyenoord ¤0.
en ongeveer het dubbele heeft binnen gekregen.quote:Op zondag 9 december 2012 02:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het verschil is dat Twente in twee jaar tijd ¤20 miljoen aan spelers heeft uitgegeven en Feyenoord ¤0.
Jammer dat Guti niet fit is, die had ik wel op 10 of rechtsvoor willen zien (ipv Janssen)quote:Op zondag 9 december 2012 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
-----------Chadli - Bulykin - Tadic-------------
------------Brama - Fer - Janssen-------------
Schilder - Douglas - Bengtsson - Rosales
--------------------Boschker----------------------
Ja terwijl je uit de interviews moest geloven dat ze veel meer op de aanval wouden spelen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
los van de goal tegen vind ik FCT sowieso niet echt goed spelen, erg slordig en net als tegen Ajax lijken ze meer bezig met tegenhouden dan met zelf (vooruit) voetballen
Vooral Chadli zeg, speelt heel slap in de duels en is ontzettend slordig in balbezit.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
precies wat de commentator zegt; fel spel door PSV
dat kun je van onze jongens ab-so-luut nog niet zeggen!
Schilder heeft last van zijn knie.quote:Op zondag 9 december 2012 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Braafheid voor Schilder, WHAT THE FUCK STEVE?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |