Dat dat onder contract staat bij city is ook een wonder. Ergens bij een middenmoter in een kleine competitie lijkt me beter.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, wat Boyata bij Twente doet is me een raadsel. Dankjewel, Steve
Dankzij de nieuwe hoofdsponsor, Oude Dag Rollators.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef kastanova het volgende:
Geweldig idee om Landzaat tóch maar gewoon weer in de basis te zetten.
Nou ja, de jeugd verneukt het niet. De spelers die uitgespeeld zijn bij Twente(Landzaad en Wisgerhof), reserve zijn(Breukers en Braafheid) en city's Boyata spelen het zwakst. Born laat leuke dingen zien, Chadli is aan het inspelen en Pelepussy en Holscher doen het niet slecht.quote:
Schteve had gewoon heel Jong Twente op moeten stellen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou ja, de jeugd verneukt het niet. De spelers die uitgespeeld zijn bij Twente(Landzaad en Wisgerhof), reserve zijn(Breukers en Braafheid) en city's Boyata spelen het zwakst. Born laat leuke dingen zien, Chadli is aan het inspelen en Pelepussy en Holscher doen het niet slecht.
Ja hij wil best wel! Alleen het afronden moet komen. Zijn ideeën zijn wel goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Ascendancy het volgende:
Het is ook zonde dat Casta in een scoringsdip zit. Want qua spel ideeën vind ik hem vaak erg goed. Goede loopacties. Combineert mee en jaagt vaak door met snelheid. Als die ballen erin gaan zou het heel mooi kunnen worden.
jawel hoor, moet je weer terug naar het niveau nac misschien dat het dan luktquote:Op donderdag 6 december 2012 22:00 schreef d1ce het volgende:
Wat is er toch gebeurd met de zogenoemde "parels" uit de jeugd? Gouriye, David. De een is verkocht voor een lange slungel en de ander heeft problemen binnen de club? Gaat nooit lukken met dat hele 60% jeugd in het 1ste plan..
Inderdaad, net of je nu nog gaat winnenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef kastanova het volgende:
En dan bij 0-3 achter en slechts nog een kwartier te gaan Brama en Tadic brengen...
Volgens mij weet die McClaren écht niet meer wat ie allemaal aan het doen is.
Nou en, ik heb elke maand al pijnquote:Op donderdag 6 december 2012 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij weet geeneens hoeveel pijn dat doet
Snap sowieso niet wat je daar over te klagen hebt. Stabiele speler imo.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:32 schreef Spatzmann het volgende:
Na het zien van Breukers klaag ik nooit meer over Rosales
Maar dan zit ie verdedigend er nog steeds weinig naast. Het is al heel wat dat ie zoveel ruimte weet te creeren.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:42 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
De laatste tijd geeft ie weer fatsoenlijke voorzetten. Vorig jaar had ie een periode dat het allemaal niks was.
Harde werkerquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Ascendancy het volgende:
Het is ook zonde dat Casta in een scoringsdip zit. Want qua spel ideeën vind ik hem vaak erg goed. Goede loopacties. Combineert mee en jaagt vaak door met snelheid. Als die ballen erin gaan zou het heel mooi kunnen worden.
22.000quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel man hebben een kaartje gekocht voor deze vertoning?
Dit vind ik altijd wel leuke posts. Omdat ik ogenschijnlijk negatief ben over het feit dat Twente een zaadpot speelt terwijl er mensen zijn die de moeite nemen om in het stadion te gaan zitten voor zo'n 30 euro p.p. voel jij toch de noodzaak om het op een of andere manier zo te draaien dat jij je er goed bij voelt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:53 schreef Moody het volgende:
[..]
22.000
Maar er zaten er 16.500.
Toch knap
Alsjeblieft, oale wief, hoal 'em stief!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:11 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.vi.nl/achtergr(...)loppen-Nederland.htm
Dank jullie wel jongens
Knap dat je al die conclusies kan trekken na een reactie van een paar woordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd wel leuke posts. Omdat ik ogenschijnlijk negatief ben over het feit dat Twente een zaadpot speelt terwijl er mensen zijn die de moeite nemen om in het stadion te gaan zitten voor zo'n 30 euro p.p. voel jij toch de noodzaak om het op een of andere manier zo te draaien dat jij je er goed bij voelt.
Face it, het is gewoon een kutstreek als je als team supporters zo in het hemd zet. Of het nou Ajax, PSV of Feyenoord is en of de kritiek nou komt van een PSV'er, Ajacied of Feyenoorder.
Volgens was Twente er de afgelopen jaren mede voor verantwoordelijk dat we het zo goed deden op die lijst.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:11 schreef Ethanolic het volgende:
Dank jullie wel jongens
Inderdaad ja, maar men heeft tegenwoordig enorm de pik op Twente, dus slechte resultaten worden 10x onder de loep gelegd en goede resultaten worden voor het gemak vergetenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens was Twente er de afgelopen jaren mede voor verantwoordelijk dat we het zo goed deden op die lijst.
Feijenoord voorronde CL laten spelen, dat heeft pas punten gekost.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:11 schreef Ethanolic het volgende:
Dank jullie wel jongens
Van die clubs had je het kunnen verwachten. Jullie hadden iets moeten neerzetten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Feijenoord voorronde CL laten spelen, dat heeft pas punten gekost.
Je kan wel kankeren op Twente, maar kanker dan ook even op Heerenveen, Vitesse, AZ en Feijenoord die allemaal nog veel harder faalde.
Hij is geen julliequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Van die clubs had je het kunnen verwachten. Jullie hadden iets moeten neerzetten.
dit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Van die clubs had je het kunnen verwachten. Jullie hadden iets moeten neerzetten.
jullie zeggen toch een topclub te zijn? Gedraag je dan ook niet zo calimero.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar men heeft tegenwoordig enorm de pik op Twente, dus slechte resultaten worden 10x onder de loep gelegd en goede resultaten worden voor het gemak vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |