quote:Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ga een bekentenis doen. Na al mijn gehammer op dat de man toch zeker boven de 1.85 moet zijn zodat ik net mijn hakken kan dragen, ben ik nu dan toch samen met iemand die net 1cm langer is dan ik ben![]()
Mijn enige echte uiterlijke eis heb ik dus gewoon laten varen toen ik iemand tegen kwam die ik toch wel heel leuk vind...
Wisten we allemaal al van je hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ga een bekentenis doen. Na al mijn gehammer op dat de man toch zeker boven de 1.85 moet zijn zodat ik net mijn hakken kan dragen, ben ik nu dan toch samen met iemand die net 1cm langer is dan ik ben![]()
Mijn enige echte uiterlijke eis heb ik dus gewoon laten varen toen ik iemand tegen kwam die ik toch wel heel leuk vind...
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:22 schreef xApples het volgende:
Wat knap !
Ik roep ook altijd dat ik geen man wil die net zo groot, of kleiner is dan ik.
Dat zou ook wel zielig worden, want ik ben 1.68
Beneden 1.70quote:Op donderdag 29 november 2012 16:28 schreef xApples het volgende:
Wanneer ben je klein..
en nu geen 1.68 zeggen
Ligt eraan hoe groot de ander isquote:Op donderdag 29 november 2012 16:28 schreef xApples het volgende:
Wanneer ben je klein..
en nu geen 1.68 zeggen
Hoe lang ben jij dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:29 schreef Fascination het volgende:
Ik zou ook geen vrouw willen die groter is dan 1.70. Gadverdamme, man.
1.70quote:
Goh, echt waar, joh?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:32 schreef dawg het volgende:
harde eisen zijn een beetje onzin, omdat je toch niet kiest op wie je verliefd wordt.
Is het nu officieel?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef Sekhmet het volgende:
ga jij nou maar lekker op zoek naar die dame onder de 1.70, dan blijf ik wel open deuren intrappen oki?quote:
Groupie...quote:Op donderdag 29 november 2012 16:39 schreef xApples het volgende:
Ik heb dinsdag waarschijnlijk weer een date![]()
Hij speelt gitaar, heeft een baardje en zit in een band , sexy
Nee, nog niet...quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:42 schreef xApples het volgende:
Ben je jaloers ofzo , omdat ik je te oud vind?
Doucht zich één keer per week, plast in flesjes en is manisch depressief.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:39 schreef xApples het volgende:
Heb ik een dubbelganger?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Moet lukken toch?!
Denk dat ik 50% van alle mannen die mij hebben benaderd via internet heb afgewezen om hun lengte...triest, ik weet het. Maar vooral kleiner is echt een no-go. Voordeel nu is dat hij breed is en niet zo klein oogt. En zelfverzekerd genoeg om ook naast mij te lopen als ik mijn hakken wel aan heb.
Ben jij wel 18 geworden?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:39 schreef xApples het volgende:
Daarom, cliché, maar appeltje je wordt overduidelijk hier geplaagd ~quote:Op donderdag 29 november 2012 16:48 schreef xApples het volgende:
Jezus alsof je minderjarig moet zijn om dat sexy te vinden?
Er zijn miljoenen vrouwen boven de 18 die dat aantrekkelijk vinden.
Meldquote:Op donderdag 29 november 2012 16:48 schreef xApples het volgende:
Jezus alsof je minderjarig moet zijn om dat sexy te vinden?
Er zijn miljoenen vrouwen boven de 18 die dat aantrekkelijk vinden.
Sop sop sop...quote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of toch niet alle bebaarde mannen?
Yep, got it.quote:
Dat we samen punniken is weer zo offtopic, dat interesseert niemandquote:Op donderdag 29 november 2012 18:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Yep, got it.
Misschien maar gewoon hier eerlijk toegeven dat wij samen dingetjes doen met elkaar. T begint vast op te vallen nu.
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef theKiD het volgende:
Bakkebaarden ook goed?![]()
![]()
En niet van die laffe Marokkanen-streepjes, maar eckte Sideburns!
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef dawg het volgende:
oh, als je trouwens hier en daar en plukje baardgroei hebt; scheer je glad. het ziet er namelijk niet uit. vind ik.
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 november 2012 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kut openstaande vragen altijd op Paiq in het begin. Tik je een lap tekst terug als reply op een oneliner, staat er ''vraag beantwoord. Het wachten is op de ander.''
Neehee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |