UTube?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:02 schreef overcast666 het volgende:
De browser is superieur. De kwaliteit van youtube is perfect op de gamepad
Zal je inderdaad zien, GameMania als laatste.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godverdomme, kutgamemania, sms eens dat ik dat ding op kan halen
Kreeg de 3DS XL daar een dag voor de release, had toch stiekem gehoopt dat het bij de Wii U niet anders zou zijn. Naja, kan straks wel even langs de MediaMarkt rijden.quote:
bij de 3ds is er veel gecontroleerdquote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef linebear het volgende:
Hoe hoog is de boete die ze moeten betalen bij te vroeg leveren? En letten ze daar echt zo strikt op?
Meer mazzel hoor denk ik.... hier deden ze er niet moeilijk over.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef Herr.Flick het volgende:
Je moet gewoon connecties hebben (of veel mazzel)
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FUCK YEAH
Net SMS dat ik mijn ZombiU premiumbundel op kan halen. Had ook de witte nog besteld gister, maar ben nu te hyped om daar op te gaan wachten. Straks maar ff niet sporten en direct naar de Gamemania om mijn geld te lozen
Ja laat dat maar ff weten als je wilquote:Op donderdag 29 november 2012 14:09 schreef linebear het volgende:
Kreeg een sms, kan hem bij Bart Smit ophalen. Heb hem ook bij MM gereserveerd, dus nog eerst even daar langs om te kijken of ik hem daar kan halen. Anders haal ik hem bij Bart Smit op
Komt vanzelf, die van mij komt ook van Nedgame.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Slecht dat nedgame niks laat weten
Ik heb hem vanmorgen al gekregen van Nedgame.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Slecht dat nedgame niks laat weten
Via de post? of opgehaald?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:25 schreef overcast666 het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmorgen al gekregen van Nedgame.
Via de pakketdienst ja. Kwart voor negen. Lag nog op bedquote:Op donderdag 29 november 2012 14:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Via de post? of opgehaald?
Sowieso slechte communicatie daar, ik vraag wanneer ik kan verwachten om 'm op te halen. Krijg ik geen eens fatsoenlijk antwoord op.
Netjes.. Misschien dat reserveringen in de winkel langer duren.. Alhoewel je het tegenovergestelde zou verwachten.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:29 schreef overcast666 het volgende:
[..]
Via de pakketdienst ja. Kwart voor negen. Lag nog op bed
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Netjes.. Misschien dat reserveringen in de winkel langer duren.. Alhoewel je het tegenovergestelde zou verwachten.
Misschien is het Wii U busje nog niet langs jouw filiaal geredenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Komt vanzelf, die van mij komt ook van Nedgame.
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:36 schreef overcast666 het volgende:
Yes, net een mailtje van nedgame. Black Ops 2 is gereed voor verzending!
Zouden die servers een beetje gevuld zijn? Dan haal ik m misschien ook nog welquote:Op donderdag 29 november 2012 14:36 schreef overcast666 het volgende:
Yes, net een mailtje van nedgame. Black Ops 2 is gereed voor verzending!
Dat duurt denk ik wel een paar weken, maar met kerst zullen er wel redelijk wat mensen online zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zouden die servers een beetje gevuld zijn? Dan haal ik m misschien ook nog wel
Dat vraag ik me ook wel af inderdaad...zal wel niet zo geweldig zijn als op PS3 en 360 verwacht ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zouden die servers een beetje gevuld zijn? Dan haal ik m misschien ook nog wel
quote:Nintendo biedt excuses aan voor eerste ervaring Wii U
HOOFDDORP - Nintendo's president Satoru Iwata biedt zijn excuses aan voor de update van 1,5 GB die Amerikaanse eigenaren van de Wii U bij lancering moesten downloaden.
Dat doet hij in een interview met IGN.
"Persoonlijk vind ik dat spelers alle functies van een console moeten kunnen gebruiken op het moment dat ze hem uitpakken", aldus Iwata.
"Dus het spijt mij heel erg dat consumenten van de Wii U een update moeten downloaden die zo lang duurt, en dat alle diensten niet direct bij de lancering beschikbaar zijn."
De update duurde, afhankelijk van de snelheid van het internet van de spelers, een paar uur tot een dag om te downloaden, maar kan wel tijdens het spelen van games gedownload worden. Het is waarschijnlijk dat Europese spelers op 30 november, wanneer de Wii U hier lanceert, een vergelijkbare update moeten downloaden.
O.a. bepaalde on-line functionaliteit en Miiverse IIRC.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:05 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar dient die update dan voor als je gewoon ondertussen alles kan doen?
http://en.wikipedia.org/w(...)stem_Update_releasesquote:Op donderdag 29 november 2012 15:05 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar dient die update dan voor als je gewoon ondertussen alles kan doen?
Aah dan ga ik direct door naar huis en het niet eens proberenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:07 schreef linebear het volgende:
De MM deed dus enorm moeilijk. Gelukkig hadden ze daar ook nog geen Mario staat en was ZombiU ook nog 60 euro. Dus dan maar naar Bart Smit toe
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:37 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:43 schreef linebear het volgende:
Mmm, krijg geen verbinding met internet
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:37 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Hier is de Wii gewoon op voorraadquote:De Wii u is overal uitverkocht en tegelijkertijd een must have voor de feestdagen
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:52 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
[..]
Hier is de Wii gewoon op voorraad
quote:Minpunten
Geen HD-resolutie op de Wii U GamePad
Toch nog goed gegaan in tegenstelling tot bericht van gister dat het pas vrijdag verzonden zou wordenquote:Geachte heer ,
Uw bestelling bij Consoleshop.nl met ordernummer 804xxxx is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
quote:http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=501905
Wii U codenames worth knowing: system Cafe, CPU Espresso, GPU/SoC/etc. Latte, ARM secure processor Starbuck (we made that one up).
1.243125GHz, exactly. 3 PowerPC 750 type cores (similar to Wii's Broadway, but more cache).
GPU core at 549.999755MHz.
we're calling the WiiU security processor the Starbuck (vs. Starlet on Wii). And it seems to be about equally vulnerable, too
sorry, I'd rather not talk about how I got that yet. It doesn't involve leaks, it involves Wii U hacks
Daar zul je wel enorm van balen.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:57 schreef linebear het volgende:
Ik baal er echt van. Krijg internet gewoon niet aan de praat. Met of zonder draad
Verkochten ze hem bij die Mediamarkt welquote:Op donderdag 29 november 2012 19:08 schreef Gauner het volgende:
Zojuist de witte opgehaald bij MM Heerlen met Mario. Hadden nog paar basic sets en 1 Zombiu pakket (was wel 389 euro).
Van wat ik zo lees verkoopt bijna elke MM hem vanaf 17:00.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Verkochten ze hem bij die Mediamarkt wel?
Ik twijfel nog steeds of ik hem nu al haal of nog ff wacht, haaalpquote:Op donderdag 29 november 2012 19:30 schreef So_Surreal het volgende:
Tering ik liep d'r om 17:30 langs!
Als je twijfelt kan je beter wat reviews afwachten of hem eerst testen bij iemandquote:Op donderdag 29 november 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik hem nu al haal of nog ff wacht, haaalp
ik kom morgen langs een MM :x
Twijfelen aan een Nintendo-productquote:Op donderdag 29 november 2012 20:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je twijfelt kan je beter wat reviews afwachten of hem eerst testen bij iemand
Lukraak kopen omdat er een merkje op staatquote:Op donderdag 29 november 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twijfelen aan een Nintendo-product
Daarom, ik ga het sowieso halenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twijfelen aan een Nintendo-product
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lukraak kopen omdat er een merkje op staat
Nice. Krijg die van mij ook morgen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:10 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Daarom, ik ga het sowieso halen
Liep er alleen 17:45 langs en baal dus dat ik niet even naar binnen gegaan ben, wilde mijn trein niet missen en dacht dat ze hem morgen pas verkochten bij Mediamarkt.
Stond iets van 26e op de lijst, dus hoop dat ze voor de reserveringen wel vasthouden tot morgen.
Ik hoorde dat de Wii kapot kan gaan als je de wii u uitschakelt tijdens de update?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef linebear het volgende:
De update duurt vrij langEn onderbreekt af en toe
misschien een hickupquote:Op donderdag 29 november 2012 20:28 schreef linebear het volgende:
ik zet hem niet uit... maar hij geeft aan dat hij niet verder kan update (met foutmelding)
GAM / [Wii #235] Are U ready?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:14 schreef Adnap het volgende:
Kan ik hier ook een vraag stellen over mijn gewone wii ?
Vreemd? Bij elk product sinds de introductie van upgradebare firmwares staat er in beeld dat je het apparaat niet mag uitschakelen tijdens de update.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Wii kapot kan gaan als je de wii u uitschakelt tijdens de update?
Beetje vreemd maar waar?
Volkomen logisch juist. Bij een update worden cruciale systeembestanden overschreven, dat proces moet natuurlijk goed afgerond worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Wii kapot kan gaan als je de wii u uitschakelt tijdens de update?
Beetje vreemd maar waar?
Nee een 2 uur durende update na aankoop is normaal.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Vreemd? Bij elk product sinds de introductie van upgradebare firmwares staat er in beeld dat je het apparaat niet mag uitschakelen tijdens de update.
Mooie relevante stelling, jij was altijd vast goed in het onderdeel discussiëren bij Nederlands.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:53 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee een 2 uur durende update na aankoop is normaal.
Heb ook alles even handmatig ingesteld aan de hand van dit stappenschema en ben nu verbonden:quote:Op donderdag 29 november 2012 20:20 schreef linebear het volgende:
Heb het ip adres handmatig ingevoerd... nu werkt internet bij mij in ieder geval
quote:28-11-12
Nog geen Wii U voor mij op 30 november... (Zie update)
De teleurstelling was groot toen ik zojuist mijn mailbox opende. Daar stond een mailtje van Castlegames waar ze me vertelde dat Nintendo ERG weinig Wii U's heeft geleverd waardoor ik hem niet op de release in huis krijg. Dit is flink balen. Ik heb de Wii U in september al gepre-orderd maar dat was blijkbaar niet vroeg genoeg. Normaal prijs ik Nintendo altijd de hemel in, maar ik vind dit wel erg slecht. Dit betekend vanzelfsprekend ook dat de beloofde DGVF special over de Wii U (nog) niet komt.
Ik weet niet of het nog wel relevant is om een DGVF special te maken 2 weken na de release, dus dat wacht ik nog even af. Verwacht binnenkort wel een nieuwe review.
UPDATE 19.00 uur: Ik heb net mijn bestelling bij Castlegames geannuleerd en bij Nedgame het Zombi U pakket gekocht. Ik heb net een verzendbevestiging gekregen en ik krijg hem dus morgen of overmorgen binnen. De DGVF special zal volgende week dus ook gewoon komen! Voor mensen die nog moeite hebben met het vinden van een Wii U: Bij www.nedgame.nl hebben ze het Zombi U en Basic pakket nog op voorraad. Het premium pakket (die ik in eerste instantie ook besteld had) is vrijwel nergens meer te krijgen.
Wederom logisch. Juist in de periode direct na lancering kun je serverproblemen verwachten. De servers zijn berekend op een gemiddelde drukte aan dataverkeer. Maar kort na lancering zal het dataverkeer het gemiddelde uiteraard enorm gaan overstijgen. Dat is maar een tijdelijke piek, uiteindelijk zal het allemaal gewoon stabiel gaan draaien.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:53 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee een 2 uur durende update na aankoop is normaal.
Het ligt meer aan het feit dat de update vijf gigabyte is. Dat is best bizar, maar goed, ze hebben de console zonder Miiverse en al die andere pakketten uitgeleverd, dus dat mogen de eigenaren nu downloaden.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wederom logisch. Juist in de periode direct na lancering kun je serverproblemen verwachten. De servers zijn berekend op een gemiddelde drukte aan dataverkeer. Maar kort na lancering zal het dataverkeer het gemiddelde uiteraard enorm gaan overstijgen. Dat is maar een tijdelijke piek, uiteindelijk zal het allemaal gewoon stabiel gaan draaien.
De download zelf is maar 1 gig.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt meer aan het feit dat de update vijf gigabyte is
Ik las van verschillende bronnen vijf? Dan nog, een gigabyte is bizar groot. Zeker zonder back-up plan zodat ie geen brick wordtquote:Op donderdag 29 november 2012 21:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De download zelf is maar 1 gig.
I feel you broquote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef linebear het volgende:
En nu gaat ie ook nog Mario updaten
Dan breekt het zweet je toch wel ff uit of nietquote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef Gauner het volgende:
Verbinding net even verbroken tijdens 75% van de update, gelukkig gaat hij verder waar hij gebleven was.
Ik wacht nog even op meer games en een interessantere bundel. Pikmin 3 of zoquote:
Zou mooi klote zijn ja, al gaat het toch wel redelijk vlot. Ben iets minder dan een uur kwijt geweest aan de update.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan breekt het zweet je toch wel ff uit of niet
You took the words right out of my mouthquote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mario ziet er wel donders geil uit zeg
ZombiU is goed te doen! Best wel spannend. Grafisch geen topper trouwens, maar wel vermakelijk. Multiplayer is helemaal lachen overigensquote:Op donderdag 29 november 2012 22:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe is zombiu mensen?
En zijn dr online bij cod bo2?
Ik vrees ook het ergste, ook besteld bij Bol, eigenlijk meteen toen ie te pre-orderen was. Een week (of2) later kwam de melding op de site te staan dat ze niet konden garanderen dat ie op de dag van de release geleverd zou worden, dus ik hoopte dat ik wel op tijd had besteld.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:18 schreef MhZero het volgende:
Denk niet dat ik em morgen ga krijgen. Nog steeds geen mail van Bol.com, Dat wordt morgen even naar de Saturn, alhoewel de duitsers me daar voor zullen zijn.
Ik heb mijn bevestigings mail binnen. Zal vandaag bezorgd worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:38 schreef creno het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste, ook besteld bij Bol, eigenlijk meteen toen ie te pre-orderen was. Een week (of2) later kwam de melding op de site te staan dat ze niet konden garanderen dat ie op de dag van de release geleverd zou worden, dus ik hoopte dat ik wel op tijd had besteld.
Maar stuurt Bol dan altijd een mail ?
dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan breekt het zweet je toch wel ff uit of niet
Ok, lekker duur dan. Dan rij ik straks na me werk even naar de mm, makro zit hier aan de overkant van de straat. Dus dat was mooi geweest.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:03 schreef evankras het volgende:
Was gisteren bij de makro daar was de prijs voor de basic 330 ofzo
Cidolfas voeg mij maar toe op de wiiu ik zal jouw ook toe voegen
ID evankras
Geen Mario?! Schandalig!quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Lagen er nog genoeg hier bij de MM, alleen was er geen marionaja die zoek ik vanmiddag wel hier in de stad.
Heb die premium maar genomen, basic is voor sloebersmaar is dat nintendoland lachen of troep?
Goed idee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mii-verse naampjes anders ff in de OP zetten?
Ik denk een paar uurtjes lachen en daarna troep. Twijfel toch om m te halen. Donkey Kong, Metroid, Chase en Pikmin lijken me toffe spellen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Lagen er nog genoeg hier bij de MM, alleen was er geen marionaja die zoek ik vanmiddag wel hier in de stad.
Heb die premium maar genomen, basic is voor sloebersmaar is dat nintendoland lachen of troep?
Jup, TV werkt goed, kom er alleen op de Gamepad niet uit xDquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:19 schreef evankras het volgende:
ja denk ik ook wel ja
doet bij jouw die youtube app?
Dat is bij de 3DS ook zo, 10x of 30x. Maar na 10x spelen weet jij toch wel of je 'm wilt kopen of niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:16 schreef Digi_Djeff het volgende:
Pff, FIFA 13 demo mag je maar 10 keer spelen. Dat zal dan wel met elke demo zo zijn
als ik op youtube app druk dan zegt hij dat deze geupdate moet worden maar dan doet hij verder niks klotp ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Jup, TV werkt goed, kom er alleen op de Gamepad niet uit xD
Dat die moeten updaten klopt, maar als er daarna niks gebeurd klopt dat niet. Blijft die niet hangen ofzo? Hij update gewoon helemaal niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:40 schreef evankras het volgende:
[..]
als ik op youtube app druk dan zegt hij dat deze geupdate moet worden maar dan doet hij verder niks klotp dit
Weet je hoeveel moeite ik heb om dit niet te doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, fuck it, ik ga m zo gewoon ff kopen
Nee blijft op dat begin scherm staan en kan alleen maar op b drukken op terug tegaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:46 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Dat die moeten updaten klopt, maar als er daarna niks gebeurd klopt dat niet. Blijft die niet hangen ofzo? Hij update gewoon helemaal niet?
Werkt super, he werkt zelfs beter dan de afstandsbediening die bij de decoder zat... is dat even vreemd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:21 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand al zijn tv zenders kunnen bedienen met de pad?
Tv en UPC kast?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Lekker dat switchen van tv naar gamepad gaat dus niet werken -.-
Tv heeft maar 2 hdmi ingangen. Beide bezet: tv en upc kast. Als ik er een uithaal werkt de tv dus niet meer als ke de wii aan hebt en tussentijds wilt switchen.
Lekker dan -.- wat een onzin
Ben nog aan het werk tot 18:00quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Veel mensen online bij Black Ops?
ik heb om kwart voor een vandaag een mail gekregen, dat mijn bestelling is overgedragen aan de pakketdienst van PostNL. Ik vrees dat ik hem morgen pas heb, wat moet ik nu doen met mijn vrije middagquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:29 schreef MhZero het volgende:
[..]
Ik heb mijn bevestigings mail binnen. Zal vandaag bezorgd worden.
Is dat niet dubbelop?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:33 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
In de hdmi ingang van. De tv ja, zijn beide al bezet.
Je sluit je tv middels hdmi aan op je tv..?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:33 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
In de hdmi ingang van. De tv ja, zijn beide al bezet.
Ouderwets verslavend? Welke game had die challenges dan eerder?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Gauner het volgende:
[..]
Je sluit je tv middels hdmi aan op je tv..?
Die missies in SMBU zijn trouwens weer ouderwets verslavend/frustrerend.
In de zin van: vroeger waren de games toch vaak een stukje pittiger dan vandaag de dag (meer trial and error, ik hou daar vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ouderwets verslavend? Welke game had die challenges dan eerder?
Ahh oke, dacht al wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef Gauner het volgende:
[..]
In de zin van: vroeger waren de games toch vaak een stukje pittiger dan vandaag de dag (trial and error-principe).
Dat is een flinke kortingquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:20 schreef DrParanoid het volgende:
MM Rotterdam centrum; 345 euro voor het ZombiU pakket
Mooi prijsje, toch 20 euro goedkoper nog dan Gamemaniaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:20 schreef DrParanoid het volgende:
MM Rotterdam centrum; 345 euro voor het ZombiU pakket
Kijk, dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef Siyara het volgende:
Ik zou nog even posten over AC3 en de vastlopers, zijn weg sinds de laatste patches, speelt nu heerlijk!
Ah gelukkig, ik maakte me al een beetje zorgen. Hoeven we dus toch niet voor niks die lange updates af te wachten. Morgen AC3 eens checken dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef Siyara het volgende:
Ik zou nog even posten over AC3 en de vastlopers, zijn weg sinds de laatste patches, speelt nu heerlijk!
Kutzooi die wilde ik ook met die controller spelenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:25 schreef Siyara het volgende:
Overigens, ik vind Nintendoland bagger. Vooral vanwege het feit dat we gister even wat wilden multiplayeren, en dat je voor heel veel games 4 Wii controllers + motionplus (en bij metroid zelfs nunchuck) nodig hebt.
Ook vind ik het erg zwak dat je bij Nintendoland en New Super Mario bros de nieuwe controller niet kan gebruiken (ik vind die xboxachtige controller geniaal). Ze hebben de indeling toch al gemaakt voor de gamepad, waarom die andere controller dan niet gebruiken?
Dat denk ik dus ook. Ik game geregeld op m'n iPad (zitten wel aardige games tussen) en dat is soms al een crime. Vroeg me dus ook af hoe Nintendo op dit idee gekomen was. Of is-ie superlicht?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Houdt lekker vastMisschien na paar uur gamen dat je polsen moe worden...
Hoe is het online gebeuren? Even makkelijk een match te vinden als pc, 360?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik maak nog niet meer kills dan dat ik dood ga bij call of duty
Duurt wel even met zoeken. Maar zit wel vol.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoe is het online gebeuren? Even makkelijk een match te vinden als pc, 360?
Had de Wii toch ook? Die van mij maakte ook telkens van die 'zikke-zikke' geluidjes, alsof een DJ een lp aan het scratchen was.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:02 schreef Kensuke het volgende:
Hoe luid is jullie Wii U? Die van mij maakt constant een behoorlijk luide 'bzzt' geluid, alsof het iets aan het laden is. Als ik op de home-knop druk wordt het geluid nog erger. Het is verreweg de meest luidruchtige console die ik in huis heb.
Ik begin echt te denken dat er iets mis is met mijn exemplaar, want ik kan op internet weinig klachten vinden hierover.
Interessant verhaal wordt dat, hier op neogaf staat een FAQ daarover;quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:08 schreef So_Surreal het volgende:
Wat heb je nodig om de Wii U aan te sluiten op een versterker zonder HDMI er op ?
Vind het spelen met enkel de speakers van de TV een beetje kut...
Snap d'r geen ruk vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Interessant verhaal wordt dat, hier op neogaf staat een FAQ daarover;
Wii U - Surround Sound Guide and FAQ
Handmatig instellen werkt wel altijd geloof ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij maakt hij geen verbinding met mijn WiFi en niet via de USB > LAN adapter
Iemand iedeeén ?
Maar ik wil juist dat hij via de kabel werkt...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Handmatig instellen werkt wel altijd geloof ik.
Je moet tussen je TV en je versterker zo'n kabel aansluiten;quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Snap d'r geen ruk van
Hoeft van mij geen 5.1 hoor, heb een 2.1 set van Harman Kardon.
Is er geen split kabel ?
Handmatig het ip adres instellen... http://www.keenandgraev.c(...)onnection-error-fix/quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Maar ik wil juist dat hij via de kabel werkt...
Die heb ik, een optische kabel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet tussen je TV en je versterker zo'n kabel aansluiten;
[ afbeelding ]
Ben systeembeheerder dus kom daar wel goed uit hoor in een minuutjequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:05 schreef linebear het volgende:
heeft me gisteren ook veel zweet gekost
Ja ik had er net last van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik heb problemen met het instellen van internet. Iemand anders ook?
HHeb het stappenplan doorlopen maar dat werkte nog nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik had er net last van.
Je moet dan dus handmatig je IP adres, gateway, en DNS instellen.
Weet je hoe dat moet of heb je hulp nodig ?
Ben nu de update aan het downloaden, gaat lekker vlot met 50 Mbit en die LAN adapter
In 5 minuten al op de helft.
Was voor mij even geledenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ben systeembeheerder dus kom daar wel goed uit hoor in een minuutje
Maar vond het zo raar dat het en via de wifi en via de kabel niet automatisch kon.
Had de WiiU al helemaal een restore gegeven haha
Zou het kunnen zijn dat de WiiU geen N netwerk ondersteunt (geen idee of dat zo is hoor ?!) en dat je router daar misschien op staat ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HHeb het stappenplan doorlopen maar dat werkte nog niet
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat de WiiU geen N netwerk ondersteunt (geen idee of dat zo is hoor ?!) en dat je router daar misschien op staat ?
Volgens Nintendo.com ondersteunt 'ie N. Bovendien kan ik niet in mijn modem omdat ik die inloggegevens niet weetquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Anders proberen je router G te laten broadcasten of een mix van G/N.
Gewoon standaard inloggegevens nog? Dat is wel op internet te vinden, meestal admin admin ofzo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Nintendo.com ondersteunt 'ie N. Bovendien kan ik niet in mijn modem omdat ik die inloggegevens niet weet
Nope. Is dichtgetimmerd door provider. Ik vermoed dat daar ook het probleem zit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon standaard inloggegevens nog? Dat is wel op internet te vinden, meestal admin admin ofzo.
Zal ook te maken hebben met de authenticatie wat niet goed gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja raar van dat wifi, moest het ook handmatig instellen toen werkte het. Las ergens anders dat firewall op router uitzetten hielp? (daarna weer aanzetten)
Wat voor router heb je ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Nintendo.com ondersteunt 'ie N. Bovendien kan ik niet in mijn modem omdat ik die inloggegevens niet weet
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zal ook te maken hebben met de authenticatie wat niet goed gaat.
[..]
Wat voor router heb je ?
Als je Ziggo hebt en zo'n modem/router van Cisco dan staat het wachtwoord er altijd op met een sticker.
Stichting Kabeltelevisie Pijnackerquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zal ook te maken hebben met de authenticatie wat niet goed gaat.
[..]
Wat voor router heb je ?
Als je Ziggo hebt en zo'n modem/router van Cisco dan staat het wachtwoord er altijd op met een sticker.
Yup, ik kom wel op de inlogpagina van de modem, maar kan dus niet inloggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Daar heb je een oplader voor
Cisco is 192.168.1.1 toch...
Als je zo'n 220 lader hebt van bijvoorbeeld een iPhone kan je daar die USB kabel uithalen en die voor de tablet controller in plaatsen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stichting Kabeltelevisie PijnackerWel Cisco-modem btw, maar daar zie ik geen modeminlog... Ondertussen in de batterij van mijn gamepad ook bijna leeg
Bij mij is de Cisco 192.168.178.1quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Daar heb je een oplader voor
Cisco is 192.168.1.1 toch...
Ik wil net zeggen, hoe moeten Henk & Ingrid achter de IP, subnetmask, gateway en DNS instellingen komenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, eindelijk, de update wordt gedownload. Heb de modem terug gezet naar fabrieksinstellingen (die inlog nog steeds onbekend, maar okay) en weer het eerder genoemde stappenplan gebruikt. Nu lukt het wel.
FUUUUCKING irritant wel. Dit weten Henk en Ingrid toch helemaal niet?
Oew, je hebt 'mquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, eindelijk, de update wordt gedownload. Heb de modem terug gezet naar fabrieksinstellingen (die inlog nog steeds onbekend, maar okay) en weer het eerder genoemde stappenplan gebruikt. Nu lukt het wel.
FUUUUCKING irritant wel. Dit weten Henk en Ingrid toch helemaal niet?
Volgens mij issie best goed tegenover 3ds enzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind de resolutie van de gamepad wel echt tegenvallen.
Maar dat is misschien omdat ik een iPad 3 gewend ben
De iPad 3 is al 100 euro duurder dan de Wii U zelf....:Pquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind de resolutie van de gamepad wel echt tegenvallen.
Maar dat is misschien omdat ik een iPad 3 gewend ben
Het zijn best leuke spelletjes. Donky Kongs Crash Course is verslavend! Alleen het is meer een partygame.Ik heb me er vandaag best wat uurtjes mee vermaakt, maar ik zou hem niet voor 50 euro in de winkel kopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zijn er meer hier die dat willen weten :p
Ben ook benieuwd naar ervaringen van mensen met Nintendoland, blijft toch een twijfelgevalletje.
Ik heb iedereen toegevoegd, maar alleen Gamefreak heeft dat andersom gedaan. Komt er geen uitnodiging ofzo die je kan accepteren?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Geen enkele Friend Request
Hebben mensen mij wel geprobeerd te vinden of haat iedereen mij gewoon?
Ik zal zelf eens proberen iemand toe te voegen
Edit: Oke, blijkbaar moest ik ook nog een friend setup doen
Is er niet een aparte knop in miiverse waar je uitnodigingen kunt zien?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb iedereen toegevoegd, maar alleen Gamefreak heeft dat andersom gedaan. Komt er geen uitnodiging ofzo die je kan accepteren?
??quote:Op zaterdag 1 december 2012 07:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Ding maakt wel een hoop lawaai hoor.. Die ventilaror iig maar als je cod online speelt lijkt wr wel een dj bezig.
Moet he het geluid van je tv maar eens uit zettenquote:Op zaterdag 1 december 2012 08:25 schreef Cid het volgende:
[..]
??
Hele avond/nacht COD gespeeld, dat ding is veel stiller dan mn ps3 en 360.
Wat is er niet normaal aan de prijs?quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
Hopelijk is de prijs na 1 januari iets normaler.
het is crisis in huize Toek dus heb geen 300+ liggen. Als ik had had ik hem uiteraard gisteren al gehad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan de prijs?
Voor jou is het dan duur, voor een console is het niet duur...quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is crisis in huize Toek dus heb geen 300+ liggen. Als ik had had ik hem uiteraard gisteren al gehad.
de prijs op zich valt ook wel mee. Maar puur vanuit mijn situatie nu bekeken te hoogquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:12 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Voor jou is het dan duur, voor een console is het niet duur...
Dat wel jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
de prijs op zich valt ook wel mee. Maar puur vanuit mijn situatie nu bekeken te hoog
Nintendoland is het Wii Party van de Wii U. Zelf vond ik het tegen meer mensen veel leuker. Sommige games zijn anders wel erg gaar als je solo gaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:17 schreef So_Surreal het volgende:
Misschien dat het met meer mensen wel leuk is
Maakt niet uit, ps3 en 360 hoor ik daar bovenuitquote:Op zaterdag 1 december 2012 08:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Moet he het geluid van je tv maar eens uit zetten
Nee, kan niet online.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:27 schreef So_Surreal het volgende:
Kan je Mario WiiU ook online multiplayer spelen trouwens ?
Vind het jammer dat je die game niet met de pro controller kan spelen.
Ik had mijn vriendjesaccoutn nog niet ingesteld, dus misschien ligt het daaraan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb iedereen toegevoegd, maar alleen Gamefreak heeft dat andersom gedaan. Komt er geen uitnodiging ofzo die je kan accepteren?
Moet je dat ook nog instellen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik had mijn vriendjesaccoutn nog niet ingesteld, dus misschien ligt het daaraan.
Waar kan je dat instellenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik had mijn vriendjesaccoutn nog niet ingesteld, dus misschien ligt het daaraan.
Hier is een troost voor jezelf:quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:36 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan me echt aan mezelf ergeren als ik het weer eens verkloot met Mario
Ben d'r niet zo goed in
Ja ik ook volgens mij omdat ik niet wist wat springen wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hier is een troost voor jezelf:
Ik ging bij de allereerste Goomba dood
Is 450 man niet heel erg weinig? Moeten dit er niet een paar duizend zijn gemiddeld voor CoD?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef So_Surreal het volgende:
Net even een half uur gespeeld, game speelt erg lekker!
Toch wel even wennen aangezien ik een PS3 controller gewend ben.
De games zoeken gingen erg makkelijk, alleen zijn er helaas bijna alleen maar Team Deatmatches.
Daar speelde net alleen al 450 man in
Ik denk dat het aantal spelers nog wel aantrekt binnen een paar weken als de console wat langer bestaat in de regio Europa
Ik ben in ieder geval blij met het spel
Geen idee, er bij de PS3 nooit op gelet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is 450 man niet heel erg weinig? Moeten dit er niet een paar duizend zijn gemiddeld voor CoD?*Geen CoD gespeeld sinds deel 2, zou het niet weten*
True. Zijn er geen world wide matches eigenlijk? Vond ik altijd wel fijn bij games als MarioKart, vond echt binnen 20 seconde een volle game.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Geen idee, er bij de PS3 nooit op gelet.
Maar de console is in Europa net een dag uit heh.
Zal zo doen, eerst Assassins Creed 3. Net begonnen aan Sequence 2.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:28 schreef Siyara het volgende:
Ik zoek nog meer mensen voor m'n friendlist. Je kan me toevoegen op Siyara en laat ff weten zodat ik jou ook terug toe kan voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |