De iPad 3 is al 100 euro duurder dan de Wii U zelf....:Pquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind de resolutie van de gamepad wel echt tegenvallen.
Maar dat is misschien omdat ik een iPad 3 gewend ben
Het zijn best leuke spelletjes. Donky Kongs Crash Course is verslavend! Alleen het is meer een partygame.Ik heb me er vandaag best wat uurtjes mee vermaakt, maar ik zou hem niet voor 50 euro in de winkel kopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zijn er meer hier die dat willen weten :p
Ben ook benieuwd naar ervaringen van mensen met Nintendoland, blijft toch een twijfelgevalletje.
Ik heb iedereen toegevoegd, maar alleen Gamefreak heeft dat andersom gedaan. Komt er geen uitnodiging ofzo die je kan accepteren?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Geen enkele Friend Request
Hebben mensen mij wel geprobeerd te vinden of haat iedereen mij gewoon?
Ik zal zelf eens proberen iemand toe te voegen
Edit: Oke, blijkbaar moest ik ook nog een friend setup doen
Is er niet een aparte knop in miiverse waar je uitnodigingen kunt zien?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb iedereen toegevoegd, maar alleen Gamefreak heeft dat andersom gedaan. Komt er geen uitnodiging ofzo die je kan accepteren?
??quote:Op zaterdag 1 december 2012 07:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Ding maakt wel een hoop lawaai hoor.. Die ventilaror iig maar als je cod online speelt lijkt wr wel een dj bezig.
Moet he het geluid van je tv maar eens uit zettenquote:Op zaterdag 1 december 2012 08:25 schreef Cid het volgende:
[..]
??
Hele avond/nacht COD gespeeld, dat ding is veel stiller dan mn ps3 en 360.
Wat is er niet normaal aan de prijs?quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
Hopelijk is de prijs na 1 januari iets normaler.
het is crisis in huize Toek dus heb geen 300+ liggen. Als ik had had ik hem uiteraard gisteren al gehad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan de prijs?
Voor jou is het dan duur, voor een console is het niet duur...quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is crisis in huize Toek dus heb geen 300+ liggen. Als ik had had ik hem uiteraard gisteren al gehad.
de prijs op zich valt ook wel mee. Maar puur vanuit mijn situatie nu bekeken te hoogquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:12 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Voor jou is het dan duur, voor een console is het niet duur...
Dat wel jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
de prijs op zich valt ook wel mee. Maar puur vanuit mijn situatie nu bekeken te hoog
Nintendoland is het Wii Party van de Wii U. Zelf vond ik het tegen meer mensen veel leuker. Sommige games zijn anders wel erg gaar als je solo gaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:17 schreef So_Surreal het volgende:
Misschien dat het met meer mensen wel leuk is
Maakt niet uit, ps3 en 360 hoor ik daar bovenuitquote:Op zaterdag 1 december 2012 08:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Moet he het geluid van je tv maar eens uit zetten
Nee, kan niet online.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:27 schreef So_Surreal het volgende:
Kan je Mario WiiU ook online multiplayer spelen trouwens ?
Vind het jammer dat je die game niet met de pro controller kan spelen.
Ik had mijn vriendjesaccoutn nog niet ingesteld, dus misschien ligt het daaraan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb iedereen toegevoegd, maar alleen Gamefreak heeft dat andersom gedaan. Komt er geen uitnodiging ofzo die je kan accepteren?
Moet je dat ook nog instellen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik had mijn vriendjesaccoutn nog niet ingesteld, dus misschien ligt het daaraan.
Waar kan je dat instellenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik had mijn vriendjesaccoutn nog niet ingesteld, dus misschien ligt het daaraan.
Hier is een troost voor jezelf:quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:36 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan me echt aan mezelf ergeren als ik het weer eens verkloot met Mario
Ben d'r niet zo goed in
Ja ik ook volgens mij omdat ik niet wist wat springen wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hier is een troost voor jezelf:
Ik ging bij de allereerste Goomba dood
Is 450 man niet heel erg weinig? Moeten dit er niet een paar duizend zijn gemiddeld voor CoD?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef So_Surreal het volgende:
Net even een half uur gespeeld, game speelt erg lekker!
Toch wel even wennen aangezien ik een PS3 controller gewend ben.
De games zoeken gingen erg makkelijk, alleen zijn er helaas bijna alleen maar Team Deatmatches.
Daar speelde net alleen al 450 man in
Ik denk dat het aantal spelers nog wel aantrekt binnen een paar weken als de console wat langer bestaat in de regio Europa
Ik ben in ieder geval blij met het spel
Geen idee, er bij de PS3 nooit op gelet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is 450 man niet heel erg weinig? Moeten dit er niet een paar duizend zijn gemiddeld voor CoD?*Geen CoD gespeeld sinds deel 2, zou het niet weten*
True. Zijn er geen world wide matches eigenlijk? Vond ik altijd wel fijn bij games als MarioKart, vond echt binnen 20 seconde een volle game.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Geen idee, er bij de PS3 nooit op gelet.
Maar de console is in Europa net een dag uit heh.
Zal zo doen, eerst Assassins Creed 3. Net begonnen aan Sequence 2.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:28 schreef Siyara het volgende:
Ik zoek nog meer mensen voor m'n friendlist. Je kan me toevoegen op Siyara en laat ff weten zodat ik jou ook terug toe kan voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |