Dan breekt het zweet je toch wel ff uit of nietquote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef Gauner het volgende:
Verbinding net even verbroken tijdens 75% van de update, gelukkig gaat hij verder waar hij gebleven was.
Ik wacht nog even op meer games en een interessantere bundel. Pikmin 3 of zoquote:
Zou mooi klote zijn ja, al gaat het toch wel redelijk vlot. Ben iets minder dan een uur kwijt geweest aan de update.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan breekt het zweet je toch wel ff uit of niet
You took the words right out of my mouthquote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mario ziet er wel donders geil uit zeg
ZombiU is goed te doen! Best wel spannend. Grafisch geen topper trouwens, maar wel vermakelijk. Multiplayer is helemaal lachen overigensquote:Op donderdag 29 november 2012 22:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe is zombiu mensen?
En zijn dr online bij cod bo2?
Ik vrees ook het ergste, ook besteld bij Bol, eigenlijk meteen toen ie te pre-orderen was. Een week (of2) later kwam de melding op de site te staan dat ze niet konden garanderen dat ie op de dag van de release geleverd zou worden, dus ik hoopte dat ik wel op tijd had besteld.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:18 schreef MhZero het volgende:
Denk niet dat ik em morgen ga krijgen. Nog steeds geen mail van Bol.com, Dat wordt morgen even naar de Saturn, alhoewel de duitsers me daar voor zullen zijn.
Ik heb mijn bevestigings mail binnen. Zal vandaag bezorgd worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:38 schreef creno het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste, ook besteld bij Bol, eigenlijk meteen toen ie te pre-orderen was. Een week (of2) later kwam de melding op de site te staan dat ze niet konden garanderen dat ie op de dag van de release geleverd zou worden, dus ik hoopte dat ik wel op tijd had besteld.
Maar stuurt Bol dan altijd een mail ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |