Ja, nadeel is alleen dat ze dus 25KW mag rijden en niet 35quote:Op donderdag 29 november 2012 11:21 schreef Yreal het volgende:
Begrenzing zit in de carbs trouwens. Voordeel van een fazer 600 is wel dat hij 69.3 kw vermogen heeft en theoretisch dus op 35 kw mag worden begrensd na januari 19.
En dat mag alles wat sneller is ( 600ss, z750, dat spul) dus weer niet
vanaf januari mag je dus 35kw rijden met A-lichtquote:Op donderdag 29 november 2012 11:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, nadeel is alleen dat ze dus 25KW mag rijden en niet 35
Helaas, dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
vanaf januari mag je dus 35kw rijden met A-licht
http://www.rijksoverheid.(...)-a-september2012.pdfquote:Op donderdag 29 november 2012 11:33 schreef lipjes het volgende:
Zoals ik het lees namelijk niet:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23887626#23887626
Ja schema ken ik, had ik toen in het lessers-topic gepost want dat leek me wel handig.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)-a-september2012.pdf
pagina 5, even dat andere document zoeken
Dat is wat anders. Je mag geen motoren op 35kw begrenzen als ze van zichzelf 70kw+ hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:33 schreef lipjes het volgende:
Ik heb voor 19 januari 2013 bij de gemeente rijbewijs A met beperking tot A-licht aangevraagd. Welk rijbewijs krijg ik nu?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja schema ken ik, had ik toen in het lessers-topic gepost want dat leek me wel handig.
Het CBR zegt dat het wel magquote:Op donderdag 29 november 2012 11:33 schreef lipjes het volgende:
Hij lijkt mij duidelijk toch? A-licht geeft vanaf 19 januari recht op besturen van a1 en a2 motoren en gaat automatisch over in onbeperkt. Je mag echter wel op je huidige motor blijven rijden als dat onder a2 niet meer mag. GSX600R, Zx6r en consorten hebben teveel vermogen om onder a2 te vallen maar mag je nog gewoon blijven rijden met A licht,quote:Op donderdag 29 november 2012 11:38 schreef lipjes het volgende:
ga binnenkort wel ff mailen met het RDW en consorten
Want blijft voor mij ook onduidelijk
Inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 11:42 schreef lipjes het volgende:
Pff, ik ben blij dat ik gewoon onbeperkt heb
Op de valreep gehaald ikquote:Op donderdag 29 november 2012 11:42 schreef lipjes het volgende:
Pff, ik ben blij dat ik gewoon onbeperkt heb
Ja, alleen staat mijn brommert nog in een garage ergens, moet snel effe wat aan gedaan worden; ding moet de weg op, en rap!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef whY... het volgende:
Hier ook een volwaardige ArijderNergens overnadenken alles met tweewielen gewoon mogen rijden is net zo lekker als een ov-kaart met onbeperkt tegoed, en o ja:
Vergelijkingen met ov
want ik zit op fok natuurlijk
![]()
Het is prima rijweer vandaag!
Wanneer kump-ie nou weer terug?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, alleen staat mijn brommert nog in een garage ergens, moet snel effe wat aan gedaan worden; ding moet de weg op, en rap!
Nicequote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben al sinds dinsdagmorgen weer op de koude grond jonguh
Sowieso Prius-rijdersquote:Op donderdag 29 november 2012 14:18 schreef Salatrel het volgende:
lekker in je prius op de linkerbaan blijven hangen
Heldquote:Op donderdag 29 november 2012 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, het is frisjes, ik was de enige op Schophil die in een T-shirtje buiten stond te roken, ik had wel een lange broek aan gedaan, maar dat was meer voor de gewichtsbesparing in mijn koffer
Mm, dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een keer een afweergeschut op mijn motor wil maken. En dan met automatisch vuur op Prius, Atos, Aygo, Golf, 45kmh karretjes, motorscooters en Busa's met verlengde achterbrug.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:18 schreef Salatrel het volgende:
lekker in je prius op de linkerbaan blijven hangen
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:53 schreef lipjes het volgende:
Trouwens nog niemand opgevallen dat er Satan claus staat
w00t I'm safequote:Op donderdag 29 november 2012 15:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mm, dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een keer een afweergeschut op mijn motor wil maken. En dan met automatisch vuur op Prius, Atos, Aygo, Golf, 45kmh karretjes, motorscooters en Busa's met verlengde achterbrug.
Wel even gespiegeld?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:46 schreef lipjes het volgende:
Vandaag ook maar weer een inhaalverbod genegeerd.
Godverdomme 60 waar je 80 mag.
Ja, zo'n gehandicaptenwagentje, met zo'n tribal op het achterraamquote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Dekatria het volgende:
45 km/h karretjes zijn ook zo lekker ja. Vooral op 80 per uur wegen.
Ik zie ze hier niet vaak maar 45km/h rijden. De meeste gaan toch wel richting de 70 km/h, vooral als ze op een 80 weg rijden. Maar nog zijn ze wel irritantquote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Dekatria het volgende:
45 km/h karretjes zijn ook zo lekker ja. Vooral op 80 per uur wegen.
Wijze man dit. Gevroren bladieblaquote:Op vrijdag 30 november 2012 06:25 schreef Salatrel het volgende:
Deze vroege vogel wil u vandaag het advies meegeven extra aandacht bij witte vlakken, putdeksels en yramrails . denk erom het gaat om de reactie niet om de actie
u rijd tegenwoordig goldwing?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:59 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, ik wil mijn ruitverwarming terug. En mijn stoelverwarming
quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:55 schreef lipjes het volgende:
Volgens mij ben ik blij dat ik.....
1. vrij heb genomen
2. dus niet met de motor hoefde vanochtend.
en dan niet zo zeer vanwege de kou, maar volgens mij was het wel glad op sommige stukken.....
Wordt tijd dat je naar een fatsoenlijke buurt verhuisdquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Wat de fuck krijgen we nou weer
Beide ventieldoppen van de motor zijn pissen. Gisteren toen ik thuis kwam nog de wielen gecontroleerd en toen zaten ze erg nog op. Waarom zou je in godsnaam een ventieldop jatten?
Gods gloeiend zeg
ik was de mijne vergeten bij de pomp en ik wist dat die van jou buiten stond dus ik dacht ik rij ff om aangezien de motorzaak nog niet open was om 5:30quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Wat de fuck krijgen we nou weer
Beide ventieldoppen van de motor zijn pissen. Gisteren toen ik thuis kwam nog de wielen gecontroleerd en toen zaten ze erg nog op. Waarom zou je in godsnaam een ventieldop jatten?
Gods gloeiend zeg
Nou je het zegt, er kwam hier om 5:35 wel zo'n kut scootertje voorbij ja..quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was de mijne vergeten bij de pomp en ik wist dat die van jou buiten stond dus ik dacht ik rij ff om aangezien de motorzaak nog niet open was om 5:30
Als het meezit kan ik in de eerste week van februari weer naar Den Bosch verhuizenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je naar een fatsoenlijke buurt verhuisd.
Dat wil niet zeggen dat het daar ook gelijk beter isquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als het meezit kan ik in de eerste week van februari weer naar Den Bosch verhuizen
Brabant is over het algemeen veel beterquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:34 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb daar eerder gewoond en het is daar stukken beter
Sterker nog, ik ben een Bosschenaar
feliquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef Tankiej het volgende:
M'n retourtje Utrecht eergister was niet voor niks; ik heb een kamer in Utrecht t/m juli 2013
Nice, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef Tankiej het volgende:
M'n retourtje Utrecht eergister was niet voor niks; ik heb een kamer in Utrecht t/m juli 2013
Gefeli! en dat is hier niet eens zo ver vandaan (Almere).quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef Tankiej het volgende:
Ik weet hoe het is, moest hier ook twee weken naar mijn motor kijken voordat ik het examen kon afleggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:51 schreef KneusTeun het volgende:
Net me eerste avb les en nu al een hekel aan automobilisten... lui geven geen inch en lijken opeens nergens meer haast te hebben
Ondanks kou en duisternis EN KOU! toch mooi crossen![]()
Morgen motor ophalen van de shop en er dagen naar kijken en mezelf inhouden
Ik heb mijn rijbewijs pas net, maar mijn motor al sinds aprilquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Gefeli! en dat is hier niet eens zo ver vandaan (Almere).
[..]
Ik weet hoe het is, moest hier ook twee weken naar mijn motor kijken voordat ik het examen kon afleggen.
Tofquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef Salatrel het volgende:
Terugblik op de dakar van 1996 is bezig op rtl7... nog tot 16:30
bende gij van suiker ofzo?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga de motor volgende week ook maar eens in de schuur zetten
Begint nu echt gevaarlijk te worden.
Wilde net nog even gaan rijden, begint het te regenen op het moment dat ik naar buiten stap. Dan niet hoor
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Handvatverwarming? meh gewoon handen op het blok houden!
Omdat ik helaas geen bromfiets topic kan vindenquote:
oh het ging over de nieuwe rijbewijsregels?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Mirgeam het volgende:
een scooter volgeplakt met racing stickers
MH RX 50 stond erquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:52 schreef Salatrel het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig wat er stond
Niet toevallig vergeten om de bouten alvast een slag los te draaien voordat je de auto omhoog krikte?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:58 schreef Salatrel het volgende:
ik was voornemens vandaag de winterbanden onder het koekblik te leggen. het ging echter mis bij de 1e wielmoer (de moersleutel ligt in 2'en) de garage had dus bij de laatste beurt die dingen zo strak vast gezet dat ze met geen mogelijkheid meer met de hand los te krijgen waren. gebeld en langsgereden en zelfs daar moesten er hamers en weet ik wat niet aan te pas komen want zelfs bij hun lukte het niet zomaar.
uiteindelijk hebben ze kostenloos de winterbanden eronder gehangen en op spanning gebrachtgewoon omdat ze ze zelf ook zo vast hadden gezet.
neequote:Op zaterdag 1 december 2012 20:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Niet toevallig vergeten om de bouten alvast een slag los te draaien voordat je de auto omhoog krikte?
zelfs met die pneumatische sleutels bij de garage kregen ze ze niet zomaar losquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha, het zou kunnen! Dat hoor je namelijk heel vaak dat mensen dat vergeten
Feel free to open onequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:38 schreef Blester het volgende:
[..]
Omdat ik helaas geen bromfiets topic kan vinden, maargoed, past hier inderdaad niet goed. Zal hem weghalen
Huh, sneeuw?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ennehh. binnen zetten? is dat ding van suiker![]()
[ afbeelding ]
Als je hem lang niet gaat gebruiken kun je er een hoes overheen gooien, wel opletten dat het óf een goeie ademende is, óf dat hij goed droog is als je hem eroverheen gooit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:33 schreef Blester het volgende:
[..]
Zat ook aan te denken ja, morgen eens kijken.
Pic van vorig jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Je quote de verkeerdequote:Op zaterdag 1 december 2012 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je hem lang niet gaat gebruiken kun je er een hoes overheen gooien, wel opletten dat het óf een goeie ademende is, óf dat hij goed droog is als je hem eroverheen gooit.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pic van vorig jaar, maar toevallig sneeuwde het hier flink vanavond, of nog steeds geloof ik.
Waar woon je dan? Hier nog niets in de vorm van sneeuw gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
quote:
waar had je die ook alweer gezien... oh ja, hierquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:09 schreef Salatrel het volgende:
leuk weer voor een proefritje op een gloednieuwe fjr1300.. oeps er zat nog een koffersetje op...
niet gezien marja ik lees dan ook niet alles terugquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:09 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
[..]
waar had je die ook alweer gezien... oh ja, hier![]()
Rijden met zijkoffers zonder topkofferquote:
ja, nogal, mobiel he, zit je nog wel eens te klooien, ga het niet editten ook; geen zin inquote:
Limbabwe.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:44 schreef Blester het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Hier nog niets in de vorm van sneeuw gezien.
http://www.steilewand.nl/quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh god, die eerste met de zijkoffers is hilarisch, maar die Wall of Death is angstaanjagend.
Oja, ook vergeten de hoes er overheen te gooien. Had het weerbericht niet gelezen, alleen de waarschuwing voor gladheid gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 08:56 schreef lipjes het volgende:
grmbl.
Aan het sneeuwen, en mijn soes is niet afgedekt
Ja ik wist het, maar had vandaag nog het idee om met de soes te gaanquote:Op maandag 3 december 2012 10:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Oja, ook vergeten de hoes er overheen te gooien. Had het weerbericht niet gelezen, alleen de waarschuwing voor gladheid gezien.
Respect hoor als je met dit weer achtjes kunt draaien.quote:Op maandag 3 december 2012 10:45 schreef vincm het volgende:
Morgen 2e motorrijles (de eerste was vet!) maar met dit weer vraag ik me af of het handig is en nog wel doorgaat
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier zou het geen probleem zijn hoor. Temperatuur boven 0 en droog, ik zie geen problemenquote:Op maandag 3 december 2012 10:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Respect hoor als je met dit weer achtjes kunt draaien.
Hier sneeuwt hetquote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier zou het geen probleem zijn hoor. Temperatuur boven 0 en droog, ik zie geen problemen
Ik zou vooral ook de grondtemperatuur checken voordat je af gaat op "de temperatuur". Die is vandaag lang genoeg onder 0 geweest op veel plaatsen, dus gladheid zin in een klein snelwegoprithoekjequote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier zou het geen probleem zijn hoor. Temperatuur boven 0 en droog, ik zie geen problemen
Klopt, het was gisteravond rond een uur of 11 al -3,5 hier. Dus het was vast wel fris aan de grond. Maar ik hoef de deur niet uit vandaagquote:Op maandag 3 december 2012 12:27 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Ik zou vooral ook de grondtemperatuur checken voordat je af gaat op "de temperatuur". Die is vandaag lang genoeg onder 0 geweest op veel plaatsen, dus gladheid zin in een klein snelwegoprithoekje
Ik vertrek zo vanaf m'n chick naar Amsterdam, maar moet m'n moto achterlatenheb hier ool geen hoes liggen.
Hoopte vrijdag nog dat ik vandaag nog zou kunnen rijden. Bah.
Sterkte!quote:Op maandag 3 december 2012 16:15 schreef lipjes het volgende:
Zoals het eruti ziet, vrijdag weer met de motor.
En een persoonlijke ov-chipkaart aangevraagd voor deze winter
altijd fijn. Ik mag over 4 jaar weerquote:Op maandag 3 december 2012 16:15 schreef lipjes het volgende:
Zoals het eruti ziet, vrijdag weer met de motor.
En een persoonlijke ov-chipkaart aangevraagd voor deze winter
Net gehad dus? Voor de 2 de keer al zeker? Of hoelang ben jij hc?quote:Op maandag 3 december 2012 19:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
altijd fijn. Ik mag over 4 jaar weer
Nou ja, bij mij gaat ie naar mijn ouders in de schuur. Kan hem hier in Leiden alleen buiten op straat zetten en dat lijkt me niet zo'n goed plan. En tijdens de winter zijn er ook nog wel mooie dagen dat je kunt rijden, dus als ik daar in de buurt ben kan ik hopelijk nog wat ritjes makenquote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef MarchingHome het volgende:
Ik had nooit zo een problemen met de winter, behalve dan met het feit dat iedereen over het weer zeikt. Nu ik motor rij is het toch wel even wat anders. Ik verlies een groot deel aan bewegingsvrijheid door de kou
was eerste keer en 15 maandenquote:Op maandag 3 december 2012 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net gehad dus? Voor de 2 de keer al zeker? Of hoelang ben jij hc?
Oke, 18 januari dag 0quote:
Nice 4 fout damn, ik was al blij met 18 fout en pv nog even over geschrevenquote:Op maandag 3 december 2012 23:07 schreef Salatrel het volgende:
ik heb nog een goeie samenvatting van 39 paginas als je die hebben wil... nam ik altijd mee op de trein. 1x per dienst nam ik hem door en ging steeds meer dingen overslaan onder het mom van dat weet ik al. had uiteindelijk 4 fout
dm je mailadres ff dan stuur ik hem doorquote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice 4 fout damn, ik was al blij met 18 fout en pv nog even over geschreven![]()
Ja graag!!
En je hebt groot gelijk ook. Lekker rijden als 't kan.quote:Op maandag 3 december 2012 20:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij gaat ie naar mijn ouders in de schuur. Kan hem hier in Leiden alleen buiten op straat zetten en dat lijkt me niet zo'n goed plan. En tijdens de winter zijn er ook nog wel mooie dagen dat je kunt rijden, dus als ik daar in de buurt ben kan ik hopelijk nog wat ritjes maken
De mijne gaat vrijdag op stal. Lijkt dan nog wel even mooi weer te worden, dus waarschijnlijk trek ik er wel een dagje voor uit en rij ik lekker binnendoor terug
Klopt, maar wil niet ruilenquote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef Mirgeam het volgende:
bwehe dat hoeft als machinist lekker niet![]()
moet hierna wel wagenmeester gaan doen waarschijnlijk, tikkie lastiger nog
uh oh ja, ontopic, hmm... nee de fiets blijft lekker binnen voorlopig
x5, tuig , altijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:14 schreef lipjes het volgende:
Vandaag wel met het blik, kopstaart achter me.
Ik moest hard remmen door een X5, auto achter me remt ook, en de auto daarachter klapt er weer op.
Helaas zag ik het pas toen ik al een stukje was doorgereden, anders was ik nog wel even uitgestapt.
In dat geval gaan we samen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef Vrieskist het volgende:
Wordt ik gelyncht als ik dat een lelijk beest vind?
Meh...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:35 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is ie natuurlijk mooier
Nee hoor, ik vind het ook lelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef Vrieskist het volgende:
Wordt ik gelyncht als ik dat een lelijk beest vind?
En toch komt je hier een stuk verder meequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:40 schreef Vrieskist het volgende:
Wat een brommertjeEen Triumph Rocket III is pas een monster. 2300cc
Die zijn kleinquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook lelijk
Doe mij deze maar
[ afbeelding ]
Mooi met zijn 3en dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
In dat geval gaan we samen.
Godverdomme wat lelijk
Nog geen rijbewijs ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef Salatrel het volgende:
Doe mijdie red bull ktm maar... issie er ook in 11kw?
Alles kan !quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef Salatrel het volgende:
Doe mijdie red bull ktm maar... issie er ook in 11kw?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nog geen rijbewijs ?
Ik onthoud niet alles van iedereen![]()
pics van je f800gs tripple black?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:49 schreef BlackLining het volgende:
Ben ik toch blij dat de mooiste motor die ooit gemaakt is hier al voor de deur staat
Hoef ik tenminste niet te gaan geilen op al die tweewieltraktoren die hier zo nu en dan voorbij komen :s
Dit is idd beter!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook lelijk
Doe mij deze maar
[ afbeelding ]
Ach, hadden we het over praktische motoren? Ik dacht monstersquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
En toch komt je hier een stuk verder mee![]()
Rocket 3, dat is leuk in america als je 3x per week de bocht door moet.
Praktischer dan die ktm ga je het niet vinden hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:51 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dit is idd beter!
[..]
Ach, hadden we het over praktische motoren? Ik dacht monsters
Daarom rij ik zelf ook geen chopper maar een bandiet
Je kan wereldreizen maken op zo'n dingquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef BlackLining het volgende:
Praktisch om je akker mee te gaan inspecteren?
Zolang je maar genoeg dealers op je route plantquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Praktischer dan die ktm ga je het niet vinden hoor
Tentje, gereedschap en eten + water erop en je kan de wereld over.
Ik vond hem wel redelijk zitten opzichquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik vond hem wel redelijk zitten opzich
Nog niet opgereden, maar dat komt volgend jaar wel. Vriend van me heeft die besteld en kan hem in maart ophalen, ik mag er een stukje op rijden zodra hij ingereden is
Doe dat maar niet neequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Granted, ik ben ook gewoon groot
Lijkt net een mini-bikequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zal wel moeite hebben met een fatsoenlijke fiets vindenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
hypermotard 1100 is ook een flutbrommertje
[ afbeelding ]
Klopt. Pas motoren met 1200cc of meer zien er een beetje fatsoenlijk uit. Waarom er nou niet gewoon een grote motor met een klein blok erin bestaat...quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zal wel moeite hebben met een fatsoenlijke fiets vinden
Pas mijn brommer maar eens Y, dat is wel een beetje jouw maat denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt. Pas motoren met 1200cc of meer zien er een beetje fatsoenlijk uit. Waarom er nou niet gewoon een grote motor met een klein blok erin bestaat...
GTL1600, dat ziet eruit als een motor voor iemand van mijn maat. Maarja, dat is ook niks natuurlijk
Best apart. En vervelendquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt. Pas motoren met 1200cc of meer zien er een beetje fatsoenlijk uit. Waarom er nou niet gewoon een grote motor met een klein blok erin bestaat...
GTL1600, dat ziet eruit als een motor voor iemand van mijn maat. Maarja, dat is ook niks natuurlijk
ik ben 2 meter lang hequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas mijn brommer maar eens Y, dat is wel een beetje jouw maat denk ik
Kwaliteit kost geld, en op de mijne is ook nog eens relatief veel extra ruimte gemaakt dmv verlaagde steppies, een verhoogd zadel en 50 mm risers die je kunt verstellen any way you like. En dan staat ie nog maar ergens halverwege qua vering ook, anders flikker ik zélf omquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben 2 meter lang he
En africa twin.. gaaf spul, alleen relatief duur
Alu koffers, kofferrek, valbeugels, en vast nog wel meer van dat spul.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben 2 meter lang he
En africa twin.. gaaf spul, alleen relatief duur
[ afbeelding ]
18 jaar oud, 4750 euro...
Is idd een hoop geld, ligt een beetje aan de optie's en mods die erop zitten.. maar ziet er redelijk standaard uit..quote:
Pfff, je wilt niet weten wat er op de mijne allemaal aan extra's zitquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alu koffers, kofferrek, valbeugels, en vast nog wel meer van dat spul.
Komt ook omdat ze zeldzaam worden.
Maarja, voor iets meer heb je verdomme al een nieuwe motorquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwaliteit kost geld, en op de mijne is ook nog eens relatief veel extra ruimte gemaakt dmv verlaagde steppies, een verhoogd zadel en 50 mm risers die je kunt verstellen any way you like. En dan staat ie nog maar ergens halverwege qua vering ook, anders flikker ik zélf om
Ik ben bijna 1.90/95 kg, dus ook niet echt klein.. Deka heeft die van mij wel eens gepast, die kwam volgens mij al niet met zijn voetjes bij de grond..
Jah, een 13 in een dozijn kuthok waar je niet op past.. en rijd je daar ook 2 ton mee? De mijne heeft er al bijna 90K op zitten, dus ik moet nog minimaal de helftquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maarja, voor iets meer heb je verdomme al een nieuwe motor
Ik zit nu op 97kquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, een 13 in een dozijn kuthok waar je niet op past.. en rijd je daar ook 2 ton mee? De mijne heeft er al bijna 90K op zitten, dus ik moet nog minimaal de helft
Alst moet, vastwelquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
Maar gaat ie dat nóg eens halen?![]()
[ afbeelding ]
Maar wat heb je in de tussentijd gespendeerd aan onderhoud en wat is er allemaal al vervangenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, een 13 in een dozijn kuthok waar je niet op past.. en rijd je daar ook 2 ton mee? De mijne heeft er al bijna 90K op zitten, dus ik moet nog minimaal de helft
Heh, ik zou iets groters zoekenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin is helemaal voor, zit geweldig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef BlackLining het volgende:
Misschien is een Goldwing iets, Yreal?
Een jezusberg, maar dat hoort erbij als je veel rijdt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar wat heb je in de tussentijd gespendeerd aan onderhoud en wat is er allemaal al vervangen.
Mijn maat, waarmee ik in de Caraïben werkte is helemaal Goldwing-O-fiel.. leuk, maar neequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn vriendin is helemaal voor, zit geweldig.
[ afbeelding ]
Maaruh, not over my dead body![]()
Allemachtigquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
Effe zo uit mijn hoofd;
- voorvering Technoflex
- achter Hyperpro
- LeoVince demper en tussenpijp
- 50mm pivoting Rox-risers
- MRA-touring ruit met flip-up
- Barkbusters handkappen
- softgrips
- staalflex remleidingen voor en achter
- bijna de complete collectie aluparts van Romatech
- hoge valbeugel
- dubbele koplamp
- 12v in de cockpit
- kofferrekken met pimp platen, ook koffers erbij (GIVI)
- topkoffer H&B Gobi
- Galfer wave achter (250km)
- smoke knippers rondom
- achterspatbord ingekort
- vacuum brandstofpomp
- 40mm verlaagde handgemaakte alu footpegs
- scottoiler
En dan ben ik vast nog wel wat vergeten
[..]
Een jezusberg, maar dat hoort erbij als je veel rijdt.
- blokrevisie vorig jaar (20K geleden alweer) inclusief keerringen, lager uitgaande as, zuigerveren, klepseals, kleppen opnieuw inslijpen en uiteraard alle pakkingen.
recentelijk;
- Galfer wave achter
- olie en filter
- luchtfilter
- nieuwe pitten
- koppelingsset compleet met veren.
Binnenkort kleppen stellen en Carbs schoonmaken en nazien, want hij loopt nog steeds niet naar mijn zin.
Houd je van de straat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
Alleen het overbouwen van alle extra's is al 2 dagen werk
Met de tenen ja, dat ging echt nètquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben bijna 1.90/95 kg, dus ook niet echt klein.. Deka heeft die van mij wel eens gepast, die kwam volgens mij al niet met zijn voetjes bij de grond..
Die heeft een groot hoofdquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn vriendin is helemaal voor, zit geweldig.
[ afbeelding ]
Maaruh, not over my dead body![]()
Ik vind het al verschrikkelijk als de Alp een middagje weg is voor een beurtquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:37 schreef MarchingHome het volgende:
Net m'n moto laten stallen bij Motorplanet Almere.
Toch wel even vreemd om 'm zo maar even achter te laten voor een paar maanden![]()
Hoe groot ben je dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
adresje in de buurt van Den Bosch, why, moet de jouwe ook?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met de tenen ja, dat ging echt nèt
Waar heb je je blok laten reviseren trouwens?
Neuh, gewoon geïnteresseerd. Mijne loopt nog prima, en olie gaat ook nog binnen de perken (1L/~5000km).quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
adresje in de buurt van Den Bosch, why, moet de jouwe ook?
duurt niet lang, dan heb je je andere brommer 'voor erbij'quote:
2.00+quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hoe groot ben je dan?
Ik ben zelf ook niet de kleinste, maar volgens mij ben je groter dan mij als ik het zo zie
Vorig jaar vond ik hem niet te vreten nep choco. Deze binnenkort maar even ophalen zal wel karton zijn dit keerquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef Salatrel het volgende:
8 uur geleden een chocoladeletter in ontvangst genomen op het werk en nog steeds onaangebroken in mijn tas
altijd nog beter dan die plant die ze in Ut kregenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik hem niet te vreten nep choco. Deze binnenkort maar even ophalen zal wel karton zijn dit keer
Ik dacht dat dat een grap wasquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
altijd nog beter dan die plant die ze in Ut kregen
Omdat we zo groen bezig zijn met energie zuinig rijden zekerquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ik heb ze er echt mee zien lopen
Beter wat ga je doen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb hoogstwaarschijnlijk weer werk
Als het meezit dus toch een winterbrikje.
EZRquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat we zo groen bezig zijn met energie zuinig rijden zeker
Juist denk ik ook altijd, ezr doe je maar in je vrije tijd met je prius.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
EZRknallen met die hap. op tijd thuis zijn
allerergst zijn nog die pannekoeken die EZR blijven doen terwijl ze al vertraging hebben ipv proberen die vertraging weg te rijden. gewoon met stinkende remmen op het station staan klaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist denk ik ook altijd, ezr doe je maar in je vrije tijd met je prius.
Loopt echt uit de hand, tegenwoordig kom je op vertrek tijd binnen al dat volk mist de overstap. 110/120 over de veluwe, moet je nog gaan bellen of ze de aansluiting wel overnemen
Nee, goede keuze, compliment zelfs; er zijn maar weinig brommers die gewoon probleemloos door kunnen rijden in de winter, en de Alp is er daar één vanquote:
Ja klopt vooral in Zwolle met combineren en remmen ga je al + 5 weg en maar kwakkelen, naja misschien doen ze het ook extra om te laten zien dat het stieren schijt is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
allerergst zijn nog die pannekoeken die EZR blijven doen terwijl ze al vertraging hebben ipv proberen die vertraging weg te rijden. gewoon met stinkende remmen op het station staan klaar
ik vanavond +4 vertrokken uit zwollequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt vooral in Zwolle met combineren en remmen ga je al + 5 weg en maar kwakkelen, naja misschien doen ze het ook extra om te laten zien dat het stieren schijt is.
Echt? Toch maar even serieus naar kijken danquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef Mirgeam het volgende:
net kerstkadootje uitgezocht van postnl, 8x moto73![]()
leuker dan verwacht.
nu nog pleite bij die toko, dan is het helemaal leuk
Ik hoor hier en daar dat het wel aardig rommelt op verschillende standplaatsen tussen management en trein personeel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vanavond +4 vertrokken uit zwollecombineren ging niet goed en precies op tijd in amersfoort
jammer dat een hagenees verder moest rijden dus die kwam op zn gemakkie aanwandelen en +1 weer vertrokken (terwijl er 2 minuten tussen aankomst en vertrek zit)
Ik zie hem 2x per jaar ongeveer als die naar huis gaat, onder het mom trein begeleidingquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef Salatrel het volgende:
zou het niet weten heb mijn manager al een paar maanden niet gezien dus zal wel goed wezen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef Salatrel het volgende:
ik ga met je mee vandaag!
de hele dienst?
ja!
ok....
halverwege... ja in amersfoort ga ik weer terug hoor. ik heb genoeg gezien.
ok wel thuis he!zo lekker voorspelbaar
yupquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, goede keuze, compliment zelfs; er zijn maar weinig brommers die gewoon probleemloos door kunnen rijden in de winter, en de Alp is er daar één van
Valt wel mee toch? De xj deed het prima vx800, de triumph en nu de cbr geen probleemquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, goede keuze, compliment zelfs; er zijn maar weinig brommers die gewoon probleemloos door kunnen rijden in de winter, en de Alp is er daar één van
Alpjes zijn ekte bikkels, doen het altijd, lopen gewoon makkie 150k km, tegen die tijd moet er wel wat olie bij af en toe, maar lopen doen ze; weer of geen weer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? De xj deed het prima vx800, de triumph en nu de cbr geen probleem
Wel rijden natuurlijk
Probeer eerst maar is bij te houdenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alpjes zijn ekte bikkels, doen het altijd, lopen gewoon makkie 150k km, tegen die tijd moet er wel wat olie bij af en toe, maar lopen doen ze; weer of geen weer.![]()
XJ is ook een goeie idd, VX ken ik niet echt verder, en CBR's zijn om overheen te crossen![]()
Ik zou wel een ouwe KLPD K100/1100 erbij willen als pekelhok, gewoon, om ouwe politiemeuck af te raggen, lekkere volle kuip, verstelbare ruit, hvv standaard en blazen met die zooi
Operateur in een bioscoop. Was ik hiervoor ook al een jaar bij een andere bioscoop maar daar ben ik buiten geflikkerd omdat ik naar de mening van het hoofdkantoor te veel kritiek had op de beleidsvoeringquote:
Niet lid van een of andere vakbond?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Operateur in een bioscoop. Was ik hiervoor ook al een jaar bij een andere bioscoop maar daar ben ik buiten geflikkerd omdat ik naar de mening van het hoofdkantoor te veel kritiek had op de beleidsvoeringUnd das wird nicht töleriert.
Ik had al tien keer aangegeven dat de korting die werd uitgevoerd op de uren dat we onderhoud mogen plegen aan de projectoren een slecht plan was. Niet mee bemoeien was het antwoord. Tot op een goede dag vier van de vijf projectoren er collectief mee ophielden, de bioscoop een dag dicht geweest is, op een haar na in de fik gevlogen was vanwege kortsluiting en duizenden euro's aan kaartjes en reiskosten moest vergoeden.
Toen ik het lef had om te melden dat ik daar al vaak zat voor had gewaarschuwd kon ik gaan![]()
Aah oke,quote:Op woensdag 5 december 2012 00:23 schreef BlackLining het volgende:
Nee, had ik het maar gedaan.
Maar gelukkig viel dat zo'n beetje samen met het feit dat ik noodgedwongen naar Leiden moest verhuizen, en dan zou het me op drie uur reizen komen te staan voor een dienst. Zat sowieso al te overwegen om te stoppen.
Uhmzz dat is weer minder danquote:Op woensdag 5 december 2012 01:01 schreef BlackLining het volgende:
Heb nu overigens maar tot half februari iets hoor, tegen die tijd hoop ik hier weer weg te zijn. Ben al lang blij dat ik weer iets van inkomsten hebHad een flink reserve aangelegd maar dat begon toch wel érg krap te worden onderhand.
Ikke jaloers!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het al verschrikkelijk als de Alp een middagje weg is voor een beurtzet 'm 's winters weg bij m'n ouders in de tuin.
Hé, dankjewel hè! Nu lekker slapenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/bekijken/10035/filmpje/Compilaasie.html
Ik zal mn motor vandaag ook maar even op de paddockstands zetten en de accu eruit halen. Sneeuwt hier nu behoorlijk en elk uur komt er een strooier voorbijquote:Op woensdag 5 december 2012 11:03 schreef BlackLining het volgende:
Vrijdag mogelijk 10 centimeter sneeuw
Daar gaat mijn plan voor een mooie rit vrijdag voor de motor in winterslaap kan
WUT? de zon schijnt hier de planten uit de vensterbankquote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik zal mn motor vandaag ook maar even op de paddockstands zetten en de accu eruit halen. Sneeuwt hier nu behoorlijk en elk uur komt er een strooier voorbij
Het sneeuwt hier al de hele ochtendquote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT? de zon schijnt hier de planten uit de vensterbank
edit: Ah, zo te zien hebben we mazzel hier en blijven we neerslagvrij![]()
Ik heb de uitgebreide versie daarvan, die er een paar maanden geleden was. Goed spul voor bijna geen geldquote:Op woensdag 5 december 2012 11:42 schreef Salatrel het volgende:
morgen maar even naar de Lidl. 94 delige dopsleutelset voor 4 tientjes
[ afbeelding ]
echt?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef BlackLining het volgende:
Snel maar even de hoes erover gehangen, hier gaat het zo ook mis
jaloers..quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zo ook maar even de hoes.... oh wacht die van mij staat gewoon binnen in de stalling
Lijkt nu weer mee te gaan vallen. Maar wil wil het risico niet nemen. Zeker als het nog gaat vriezen vannacht moet ie gewoon droog onder z'n hoes staan. En ik ben zo weg en pas rond een uur of 11 vanavond terug, dus dan kan ie er maar beter op liggen.quote:
Dank voor de tipquote:Op woensdag 5 december 2012 11:42 schreef Salatrel het volgende:
morgen maar even naar de Lidl. 94 delige dopsleutelset voor 4 tientjes
[ afbeelding ]
aldi en lidl. Enige krantjes die ik elke week ff doorbladerquote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dank voor de tip
Ben nog op zoek naar een kleine momentsleutel trouwens - zit er zo te zien niet bij.
http://www.amgbv.nl/quote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dank voor de tip
Ben nog op zoek naar een kleine momentsleutel trouwens - zit er zo te zien niet bij.
kon je het nog een beetje?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
Jeeeehhh!!1!EINZWEIPOLIZEI!!1! eindelijk weer effe een rondje kunnen doen op de brommert; zit een beetje te twijfelen; vrijdag voorspellen ze een pak witte troep, en mijn Heidenautje achter is 30% en de Anakee voor is eigenlijk op sterven na deaud.. ik heb een setje nieuwe Anakee's liggen, wat is wijsheid?![]()
Zal ik alleen de voorband vervangen en nog effe profiteren van het lekkere grove Heidenau profiel achter, of meteen allebei? Anakee's doen het niet echt héél geweldig in sneeuw![]()
Dilemma's dilemma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |