Ja, nadeel is alleen dat ze dus 25KW mag rijden en niet 35quote:Op donderdag 29 november 2012 11:21 schreef Yreal het volgende:
Begrenzing zit in de carbs trouwens. Voordeel van een fazer 600 is wel dat hij 69.3 kw vermogen heeft en theoretisch dus op 35 kw mag worden begrensd na januari 19.
En dat mag alles wat sneller is ( 600ss, z750, dat spul) dus weer niet
vanaf januari mag je dus 35kw rijden met A-lichtquote:Op donderdag 29 november 2012 11:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, nadeel is alleen dat ze dus 25KW mag rijden en niet 35
Helaas, dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
vanaf januari mag je dus 35kw rijden met A-licht
http://www.rijksoverheid.(...)-a-september2012.pdfquote:Op donderdag 29 november 2012 11:33 schreef lipjes het volgende:
Zoals ik het lees namelijk niet:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23887626#23887626
Ja schema ken ik, had ik toen in het lessers-topic gepost want dat leek me wel handig.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)-a-september2012.pdf
pagina 5, even dat andere document zoeken
Dat is wat anders. Je mag geen motoren op 35kw begrenzen als ze van zichzelf 70kw+ hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:33 schreef lipjes het volgende:
Ik heb voor 19 januari 2013 bij de gemeente rijbewijs A met beperking tot A-licht aangevraagd. Welk rijbewijs krijg ik nu?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja schema ken ik, had ik toen in het lessers-topic gepost want dat leek me wel handig.
Het CBR zegt dat het wel magquote:Op donderdag 29 november 2012 11:33 schreef lipjes het volgende:
Hij lijkt mij duidelijk toch? A-licht geeft vanaf 19 januari recht op besturen van a1 en a2 motoren en gaat automatisch over in onbeperkt. Je mag echter wel op je huidige motor blijven rijden als dat onder a2 niet meer mag. GSX600R, Zx6r en consorten hebben teveel vermogen om onder a2 te vallen maar mag je nog gewoon blijven rijden met A licht,quote:Op donderdag 29 november 2012 11:38 schreef lipjes het volgende:
ga binnenkort wel ff mailen met het RDW en consorten
Want blijft voor mij ook onduidelijk
Inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 11:42 schreef lipjes het volgende:
Pff, ik ben blij dat ik gewoon onbeperkt heb
Op de valreep gehaald ikquote:Op donderdag 29 november 2012 11:42 schreef lipjes het volgende:
Pff, ik ben blij dat ik gewoon onbeperkt heb
Ja, alleen staat mijn brommert nog in een garage ergens, moet snel effe wat aan gedaan worden; ding moet de weg op, en rap!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef whY... het volgende:
Hier ook een volwaardige ArijderNergens overnadenken alles met tweewielen gewoon mogen rijden is net zo lekker als een ov-kaart met onbeperkt tegoed, en o ja:
Vergelijkingen met ov
want ik zit op fok natuurlijk
![]()
Het is prima rijweer vandaag!
Wanneer kump-ie nou weer terug?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, alleen staat mijn brommert nog in een garage ergens, moet snel effe wat aan gedaan worden; ding moet de weg op, en rap!
Nicequote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben al sinds dinsdagmorgen weer op de koude grond jonguh
Sowieso Prius-rijdersquote:Op donderdag 29 november 2012 14:18 schreef Salatrel het volgende:
lekker in je prius op de linkerbaan blijven hangen
Heldquote:Op donderdag 29 november 2012 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, het is frisjes, ik was de enige op Schophil die in een T-shirtje buiten stond te roken, ik had wel een lange broek aan gedaan, maar dat was meer voor de gewichtsbesparing in mijn koffer
Mm, dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een keer een afweergeschut op mijn motor wil maken. En dan met automatisch vuur op Prius, Atos, Aygo, Golf, 45kmh karretjes, motorscooters en Busa's met verlengde achterbrug.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:18 schreef Salatrel het volgende:
lekker in je prius op de linkerbaan blijven hangen
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:53 schreef lipjes het volgende:
Trouwens nog niemand opgevallen dat er Satan claus staat
w00t I'm safequote:Op donderdag 29 november 2012 15:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mm, dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een keer een afweergeschut op mijn motor wil maken. En dan met automatisch vuur op Prius, Atos, Aygo, Golf, 45kmh karretjes, motorscooters en Busa's met verlengde achterbrug.
Wel even gespiegeld?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:46 schreef lipjes het volgende:
Vandaag ook maar weer een inhaalverbod genegeerd.
Godverdomme 60 waar je 80 mag.
Ja, zo'n gehandicaptenwagentje, met zo'n tribal op het achterraamquote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Dekatria het volgende:
45 km/h karretjes zijn ook zo lekker ja. Vooral op 80 per uur wegen.
Ik zie ze hier niet vaak maar 45km/h rijden. De meeste gaan toch wel richting de 70 km/h, vooral als ze op een 80 weg rijden. Maar nog zijn ze wel irritantquote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Dekatria het volgende:
45 km/h karretjes zijn ook zo lekker ja. Vooral op 80 per uur wegen.
Wijze man dit. Gevroren bladieblaquote:Op vrijdag 30 november 2012 06:25 schreef Salatrel het volgende:
Deze vroege vogel wil u vandaag het advies meegeven extra aandacht bij witte vlakken, putdeksels en yramrails . denk erom het gaat om de reactie niet om de actie
u rijd tegenwoordig goldwing?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:59 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, ik wil mijn ruitverwarming terug. En mijn stoelverwarming
quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:55 schreef lipjes het volgende:
Volgens mij ben ik blij dat ik.....
1. vrij heb genomen
2. dus niet met de motor hoefde vanochtend.
en dan niet zo zeer vanwege de kou, maar volgens mij was het wel glad op sommige stukken.....
Wordt tijd dat je naar een fatsoenlijke buurt verhuisdquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Wat de fuck krijgen we nou weer
Beide ventieldoppen van de motor zijn pissen. Gisteren toen ik thuis kwam nog de wielen gecontroleerd en toen zaten ze erg nog op. Waarom zou je in godsnaam een ventieldop jatten?
Gods gloeiend zeg
ik was de mijne vergeten bij de pomp en ik wist dat die van jou buiten stond dus ik dacht ik rij ff om aangezien de motorzaak nog niet open was om 5:30quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Wat de fuck krijgen we nou weer
Beide ventieldoppen van de motor zijn pissen. Gisteren toen ik thuis kwam nog de wielen gecontroleerd en toen zaten ze erg nog op. Waarom zou je in godsnaam een ventieldop jatten?
Gods gloeiend zeg
Nou je het zegt, er kwam hier om 5:35 wel zo'n kut scootertje voorbij ja..quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was de mijne vergeten bij de pomp en ik wist dat die van jou buiten stond dus ik dacht ik rij ff om aangezien de motorzaak nog niet open was om 5:30
Als het meezit kan ik in de eerste week van februari weer naar Den Bosch verhuizenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je naar een fatsoenlijke buurt verhuisd.
Dat wil niet zeggen dat het daar ook gelijk beter isquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als het meezit kan ik in de eerste week van februari weer naar Den Bosch verhuizen
Brabant is over het algemeen veel beterquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:34 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb daar eerder gewoond en het is daar stukken beter
Sterker nog, ik ben een Bosschenaar
feliquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef Tankiej het volgende:
M'n retourtje Utrecht eergister was niet voor niks; ik heb een kamer in Utrecht t/m juli 2013
Nice, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef Tankiej het volgende:
M'n retourtje Utrecht eergister was niet voor niks; ik heb een kamer in Utrecht t/m juli 2013
Gefeli! en dat is hier niet eens zo ver vandaan (Almere).quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef Tankiej het volgende:
Ik weet hoe het is, moest hier ook twee weken naar mijn motor kijken voordat ik het examen kon afleggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:51 schreef KneusTeun het volgende:
Net me eerste avb les en nu al een hekel aan automobilisten... lui geven geen inch en lijken opeens nergens meer haast te hebben
Ondanks kou en duisternis EN KOU! toch mooi crossen![]()
Morgen motor ophalen van de shop en er dagen naar kijken en mezelf inhouden
Ik heb mijn rijbewijs pas net, maar mijn motor al sinds aprilquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Gefeli! en dat is hier niet eens zo ver vandaan (Almere).
[..]
Ik weet hoe het is, moest hier ook twee weken naar mijn motor kijken voordat ik het examen kon afleggen.
Tofquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef Salatrel het volgende:
Terugblik op de dakar van 1996 is bezig op rtl7... nog tot 16:30
bende gij van suiker ofzo?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga de motor volgende week ook maar eens in de schuur zetten
Begint nu echt gevaarlijk te worden.
Wilde net nog even gaan rijden, begint het te regenen op het moment dat ik naar buiten stap. Dan niet hoor
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Handvatverwarming? meh gewoon handen op het blok houden!
Omdat ik helaas geen bromfiets topic kan vindenquote:
oh het ging over de nieuwe rijbewijsregels?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Mirgeam het volgende:
een scooter volgeplakt met racing stickers
MH RX 50 stond erquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:52 schreef Salatrel het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig wat er stond
Niet toevallig vergeten om de bouten alvast een slag los te draaien voordat je de auto omhoog krikte?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:58 schreef Salatrel het volgende:
ik was voornemens vandaag de winterbanden onder het koekblik te leggen. het ging echter mis bij de 1e wielmoer (de moersleutel ligt in 2'en) de garage had dus bij de laatste beurt die dingen zo strak vast gezet dat ze met geen mogelijkheid meer met de hand los te krijgen waren. gebeld en langsgereden en zelfs daar moesten er hamers en weet ik wat niet aan te pas komen want zelfs bij hun lukte het niet zomaar.
uiteindelijk hebben ze kostenloos de winterbanden eronder gehangen en op spanning gebrachtgewoon omdat ze ze zelf ook zo vast hadden gezet.
neequote:Op zaterdag 1 december 2012 20:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Niet toevallig vergeten om de bouten alvast een slag los te draaien voordat je de auto omhoog krikte?
zelfs met die pneumatische sleutels bij de garage kregen ze ze niet zomaar losquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha, het zou kunnen! Dat hoor je namelijk heel vaak dat mensen dat vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |