Daar heb je wel tijd voor als dat vlees drie uur staat te sudderen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:42 schreef missbehavin het volgende:
Gelukkig heb ik nog wel stomende seks af en toe, scheelt dat?
Wel langer dan 3 uur hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je wel tijd voor als dat vlees drie uur staat te sudderen.
Seks of sudderen?quote:
Beide, like you didn't knowquote:
Ik hoor het je graag nog eens zeggen.quote:
En jij vind Het Is Vrijdag, met als afkorting HIV wel een goede? Zo op de dag voor Wereld Aids Dag?quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:41 schreef Ang3l het volgende:
Het Is Vrijdag?
Ik vind TGIF te Engels.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij vind Het Is Vrijdag, met als afkorting HIV wel een goede? Zo op de dag voor Wereld Aids Dag?
HIV HIV HOERA!quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij vind Het Is Vrijdag, met als afkorting HIV wel een goede? Zo op de dag voor Wereld Aids Dag?
Wereldbierdag.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het wereld aids dag dan vandaag?
Ik hou dat allemaal niet bij.
Het is ieedere dag welw eer een wereld dit en nationale dat dag.
Morgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het wereld aids dag dan vandaag?
Ik hou dat allemaal niet bij.
Het is ieedere dag welw eer een wereld dit en nationale dat dag.
Oooo, dan kan het vandaag nog helemaaaaal welquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is elke dag(en de Mexicanen mogen thuis blijven
)
Ik had het over de Mexicaanse 'bieren'...quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]racist! Zo op x dagen voor wereld mexicaantjes dag!!!
O die vind ik in de zomer goed te pruimenquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over de Mexicaanse 'bieren'...
Water ook...quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die vind ik in de zomer goed te pruimen
Oh nee hoor, ik heb altijd al een hekel gehad aan Sol, Corona en zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Ben je een beetje in een zeikbuitje vandaag Babs?
Had de trein weer vertraging?
Het is vrijdag hoor
Ik vind het zo in de zomer wel lekker. Minder zwaar, beetje citrus smaakje, handig in t flesje en zo. Stubby cooler er omheen en hoppa in t park liggen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb altijd al een hekel gehad aan Sol, Corona en zo.
Blijft altijd mooi, in een goed Mexicaans restaurant ooit. Ik: welk Mexicaans bier raad je me aan? (5 verschillende op de kaart). Eigenaar: Dommelsch
Voor die 4~7 euro die je er voor neerlegt op het terras, kun je veel veel veel veeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerdere bieren krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het zo in de zomer wel lekker. Minder zwaar, beetje citrus smaakje, handig in t flesje en zo. Stubby cooler er omheen en hoppa in t park liggen!
[ afbeelding ]
Stubby Coolers!
Ik heb nog nooit Corona gezien voor minder dan 4e in de kroeg/op het terras. Nergens in Nederland.quote:
betaal je hier er ook voor hoorquote:
Dan ben je hartstikke doodquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:01 schreef Ang3l het volgende:
*ril* Baas had per ongeluk zwarte koffie bij me neergezet ipv zwarte thee.
Is toch net alsof je een bakje peuken leegdrinkt zeg
Ik noteer het even. Voor lastige collega's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben je hartstikke dood
Pakje shag nacht in water laten staan, zeven, in laten dampen, paar druppels van dat goedje in de koffie, drinker van koffie dood. Kats dood.
Lastige collega's drinken meestal 1/3 groene thee, 2/3 zwarte thee met een scheutje halfvolle biomelk en een klontje rietsuiker... Geen koffie...quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik noteer het even. Voor lastige collega's.
Dat soor mensen werkt hier niet. Daarvoor is het hier te kapitalistisch.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lastige collega's drinken meestal 1/3 groene thee, 2/3 zwarte thee met een scheutje halfvolle biomelk en een klontje rietsuiker... Geen koffie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |