Ja, wel overzichtelijk en puntsgewijs natuurlijk. Verhalen horen in de brief.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist zo compact en overzichtelijk mogelijk houden.
Daar is de omgeving blij om, stanktechnisch gezien.quote:
Riekt een beetje naar fake, maar toch leukquote:
Volgens mij troll. Maar het feit dat ik twijfel geeft aan dat dit soort mensen vast echt bestaanquote:
Ik kan er in ieder geval hartelijk om lachen, troll of nietquote:Op donderdag 29 november 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Riekt een beetje naar fake, maar toch leuk.
Nee, ook niet. Niet lopen mutsen over wat je in je vrije tijd allemaal doet, dat kan in het gesprek.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, wel overzichtelijk en puntsgewijs natuurlijk. Verhalen horen in de brief.
De waarheid is erger dan de ergste troll kan bedenken.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij troll. Maar het feit dat ik twijfel geeft aan dat dit soort mensen vast echt bestaan
Speciaal voor jou!quote:
En gebanned begrijp ik? Where´s the fun in that?quote:
Ja, wat moeten we nu doen met onze tijd?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En gebanned begrijp ik? Where´s the fun in that?
Wärken!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we nu doen met onze tijd?
Good moron!quote:
Echt, ik viel zowat op m'n qat van 't lachenquote:
Moest jij je jarige vriendje geen verjaardagswip geven?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we nu doen met onze tijd?
Moet jij mij niet onderhand eens...quote:Op donderdag 29 november 2012 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moest jij je jarige vriendje geen verjaardagswip geven?
Moet-ie wel eerst thuis komen.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moest jij je jarige vriendje geen verjaardagswip geven?
Dat mensen er al denken dat het echt isquote:Op donderdag 29 november 2012 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Toch erg dat je liever hebt dat het echt is
...In Noorwegen?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Dat topic was heerlijk om mijn frustraties op te botvieren.
Ze hebben het hier nl gepresteerd om 2 complete machines (denk aan de grootte van 2 bankstellen op elkaar) kwijt te raken a 80.000 EUR p/st/
Wat nu weer?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet jij mij niet onderhand eens...
Nee. Ik doe 't niet.
Wat is er mis met dit topic dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Dat topic was heerlijk om mijn frustraties op te botvieren.
Ze hebben het hier nl gepresteerd om 2 complete machines (denk aan de grootte van 2 bankstellen op elkaar) kwijt te raken a 80.000 EUR p/st/
Kwijt kwijt of tijdelijk locatie onbekend?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
topic was heerlijk om mijn frustraties op te botvieren.
Gewoon in Veldhovenquote:
Ik mag hopen dat laatste. Ze zijn nu enorm aan het zoekenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kwijt kwijt of tijdelijk locatie onbekend?
Veldhoven, heb ooit nog een keer in een hotel gelogeerd met een fokster omdat er geen treinen meer terug reden na een concert daar in de buurtquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja? Eerst bij zijn vrouw komen en dan naar jou? Maakt hij hem wel schoon eerst?
Campanille of zo?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veldhoven, heb ooit nog een keer in een hotel gelogeerd met een fokster omdat er geen treinen meer terug reden na een concert daar in de buurt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Maar echt, hoe enorm onzorgvuldig er af enh toe met parts en dergelijke van de zaak omgesprongen wordt. "O die robot? Ja die had ik inderdaad geleend ja. Maar die is nu naar..... uh... ja, volgens mij is die naar de fabriek. maar weet ik niet zeker."
Zeg. Meneer. Dat ding is fokking 20.000 EUR waard. Je raakt je auto toch ook niet zomaar kwijt? "O ja, ja nee oke, die had ik ja, maar waar ie nu is weet ik niet meer!"
OntwikkelaarsEcht... apart soort mens.
Geen idee meer, heel mooi hotel, volgens mij een oud klooster.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Campanille of zo?
Ik heb er ooit 2 jaar gewoond.
Niet in dat hotel![]()
In een boerderij
Hoe oud was dat kind dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee meer, heel mooi hotel, volgens mij een oud klooster.
Heb midden in de nacht haar ouders moeten bellen om het uit te leggen, dat het allemaal in orde was etc. Ze vonden het al niet zo'n goed plan dat ze uberhaupt meeging, en dan moet je 's nachts uitleggen dat ze niet meer thuiskomt
.
"Ja hoi, hier een wildvreemde. Ik heb uw dochter. Ze slaapt een nachtje met mij in een hotel"quote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb midden in de nacht haar ouders moeten bellen om het uit te leggen, dat het allemaal in orde was etc. Ze vonden het al niet zo'n goed plan dat ze uberhaupt meeging, en dan moet je 's nachts uitleggen dat ze niet meer thuiskomt
.
Zoiets jaquote:Op donderdag 29 november 2012 11:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Ja hoi, hier een wildvreemde. Ik heb uw dochter. Ze slaapt een nachtje met mij in een hotel"
[ afbeelding ]
"Ik zal haar ´s ochtends even onder de douche zetten, zodat jullie niet zullen ruiken dat ik haar een nacht lang uiteen heb getrokken, ok?"quote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Interne mensen die het kwijt zijn geraakt of transport? transport lijkt me verzekerd?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef Ang3l het volgende:
mag hopen dat laatste. Ze zijn nu enorm aan het zoeken
IK zei: Nou dat gaat van je salaris af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |