Ga je nu dan stoppen met generalisaties als alle artsen zijn slagers die maar wat doen?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een hersenoperatie is iets anders dan onnodige medicatie.
Natuurlijk is het mooi dat hij weer genezen is. Naar mijn idee treedt er remapping op van de functies.
Je moet je ook afvragen hoe het zo heeft kunnen gebeuren dat hij een tumor gevormd heeft.
Ik vermoed dat ik het antwoord wel weet...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ga je nu dan stoppen met generalisaties als alle artsen zijn slagers die maar wat doen?
Same herequote:Op donderdag 13 december 2012 11:52 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik het antwoord wel weet...
retorische vraag iemand?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ga je nu dan stoppen met generalisaties als alle artsen zijn slagers die maar wat doen?
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus ze hebben hem per ongeluk gered of zo?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Want deze week zij er weer prutsers de laan uitgestuurd.
Dat je kennis gered is na een operatie geeft niet aan hoe verrot het systeem is of de ondeskundigheid van de ziekenhuisslagers.
Doe zelf eens niet zo slagerachtig.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Want deze week zij er weer prutsers de laan uitgestuurd.
Dat je kennis gered is na een operatie geeft niet aan hoe verrot het systeem is of de ondeskundigheid van de ziekenhuisslagers.
Het is dermate verrrot dat je alles over een kam kan scheren.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe zelf eens niet zo slagerachtig.
Natuurlijk gebeuren er dingen die niet deugen.
Maar jij gaat voorbij aan de vele goede dingen die dagelijks gebeuren in de medische wereld en scheert huppatee iedereen over jouw botte kam. Heb je dat zelf niet in de gaten?
Echt niet. Hoe kom je er toch bij?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is dermate verrrot dat je alles over een kam kan scheren.
je kun beter stellen er gebeurne wel eens dingen die deugen. Gros van de werkzaamheden van de zorg is nutteloos, overbodig een vaak ronduit crimineel.
quote:Psychiatry goes insane: Every human emotion now classified as a mental disorder in new psychiatric manual DSM-5
(NaturalNews) The industry of modern psychiatry has officially gone insane. Virtually every emotion experienced by a human being -- sadness, grief, anxiety, frustration, impatience, excitement -- is now being classified as a "mental disorder" demanding chemical treatment (with prescription medications, of course).
The new, upcoming DSM-5 "psychiatry bible," expected to be released in a few months, has transformed itself from a medical reference manual to a testament to the insanity of the industry itself.
http://www.naturalnews.co(...)s.html#ixzz2Exc3lVzx
Als je eenmaal de paradigma-switch hebt gemaakt doorzie je het wel. Dan kun jij me alleen maar gelijk geven. Zet verdomme toch die roze bril af.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet. Hoe kom je er toch bij?
Don’t Let Your Child See a Psychiatrist. Ever. een artikel over bovenstaande artikel.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:46 schreef Summers het volgende:
Psychiatry goes insane: Every human emotion now classified as a mental disorder in new psychiatric manual DSM-5
[..]
En toch generaliseer je.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je eenmaal de paradigma-switch hebt gemaakt doorzie je het wel. Dan kun jij me alleen maar gelijk geven. Zet verdomme toch die roze bril af.
Je ziet 't toch aan alles. Ik hoor alleen maar horrorverhalen. Slecht behandelen. Niet luisteren. En je hoeft maar een week het journaal of de reguliere krant te lezen of er is wel weer een of andere arts of chirurg ontslagen of op nonactief omdat er doelbewust onjuist is gehandeld. En dat zijn nog maar de zaken waarbij NIET meer binnenskamer kon blijven. Want jij weet net zo goed als ik dat Steur Janzen jaren lang kon door kutten ondanks dat directie/management van het ziekenhuis ervan wist.
Ik kan met alle goede wil van de wereld niets (meer) goeds zien in onze huidige zorg. Afgezien van dat ze meesterlijk zijn in het afzetten, besodemieteren en naaien van hun eigen clientele.
Nou, dat hoeft nu ook weer niet hoor. Het is hun werk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:56 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk dat de media niet elke week alle goedverlopen operaties en andere artsenacties laten zien!
Dat bedoel ik. Het is simpelweg logisch dat de excessen (!) de media halen en niet de dagelijkse, normale praktijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dat hoeft nu ook weer niet hoor. Het is hun werk.
Ik had even mijn verkeerde bril op. Nu weer de goede . De rozequote:Op vrijdag 14 december 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het is simpelweg logisch dat de excessen (!) de media halen en niet de dagelijkse, normale praktijk.
En de ontslagen etc laten ook nog eens zien dat er iig iets tegen die excessen gedaan wordt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het is simpelweg logisch dat de excessen (!) de media halen en niet de dagelijkse, normale praktijk.
En we leven in een wereldwijd systeem waar de rotte appels elk gebied domineren en geld staat boven het leven voor de rotte appels zodat ze nog meer geld en macht kunnen vergaren . Iedereen begrijpt dat de meeste mensen een goed hart hebben maar we zijn allemaal getraint , misleid , voorgelogen , gemanipuleerd enz om dit systeem te ondersteunen voor de rotte appels . Zolang mensen dat niet inzien benadelen ze niet alleen een beroepsgroep maar de hele wereldbevolking vol met mensen met een goed hart in verschillende beroepen in een systeem voor en door de rotte appels .quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch generaliseer je.
Ik hoor je NOOIT over de dokters, verpleegkundigen, radiologen en laboranten etc etc die dagelijks hun werk met volle inzet met hart voor de patienten verrichten.
Je praat alleen maar over de rotte appels in de mand. Rotte appels die er zeker zijn.
Waarom toch alleen daar op letten? Daar doe je een hele beroepsgroep mee tekort.
Wow, nu eens diep ademhalen, nalezen en wat structuur in je stukje brengen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:51 schreef Summers het volgende:
[..]
En we leven in een wereldwijd systeem waar de rotte appels elk gebied domineren en geld staat boven het leven voor de rotte appels zodat ze nog meer geld en macht kunnen vergaren . Iedereen begrijpt dat de meeste mensen een goed hart hebben maar we zijn allemaal getraint , misleid , voorgelogen , gemanipuleerd enz om dit systeem te ondersteunen voor de rotte appels . Zolang mensen dat niet inzien benadelen ze niet alleen een beroepsgroep maar de hele wereldbevolking vol met mensen met een goed hart in verschillende beroepen in een systeem voor en door de rotte appels .
ik ben boos over de structurele criminaliteit en totale disempathie, disrespect van onze zorg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nu ook weer niet hoor. Het is hun werk.
Maar ik kan zo boos worden op dat eenzijdige ge*** van Biekje.
Boos over iets wat je jezelf inbeeld. Das nie handig he?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben boos over de structurele criminaliteit en totale disempathie, disrespect van onze zorg.
dat geloof ik ook wel ... alleen het verbaast me dat men niet beseft dat ze werken voor en met wat in de basis door en door en door verrot is. Ik vind dat behoorlijk naief.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch generaliseer je.
Ik hoor je NOOIT over de dokters, verpleegkundigen, radiologen en laboranten etc etc die dagelijks hun werk met volle inzet met hart voor de patienten verrichten.
Zoals je in het artikeltje wat Summers poste ziet dient een dergelijke beroepsgeroep accuut opgeheven te worden. En dat mag na veel meer takken binnen de zorg. Opheven en wel nu.quote:Je praat alleen maar over de rotte appels in de mand. Rotte appels die er zeker zijn.
Waarom toch alleen daar op letten? Daar doe je een hele beroepsgroep mee tekort.
FYI het IS geen inbeelding het is de realiteitquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Boos over iets wat je jezelf inbeeld. Das nie handig he?
Damage control.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En de ontslagen etc laten ook nog eens zien dat er iig iets tegen die excessen gedaan wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |