abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:08:07 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121080656
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb helemaal niets verkeerd begrepen. Bill bevestigd de stelling van lethal injection docu e.a. zaken omtrend de geschiedenis van de vaccins. Ik Zal een ding verklappen de gangbare (orthodoxe) uitleg van vaccins is crimineel fout.
Het bevestigt vooral hoe paranoide je bent, en hoe beperkt je blikveld eigenlijk is... Je wil niet leren, en dat is erg jammer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2013 @ 20:16:59 #252
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121083766
Volgende onderwerp. De werkzaamheid van tamiflu wonderlijken volgens roche, kwakzalverij volgens het BMJ?
pi_121084626
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb helemaal niets verkeerd begrepen. Bill bevestigd de stelling van lethal injection docu e.a. zaken omtrend de geschiedenis van de vaccins. Ik Zal een ding verklappen de gangbare (orthodoxe) uitleg van vaccins is crimineel fout.
Je kan niets verklappen want je hebt geen idee waar je het over hebt.
Ik een tijd terug en Atuin-hek hierboven hebben prima uitgelegd waarom vaccinatie tot een lagere bevolkingsgroei leidt zonder suffe theorieën over dodelijke vaccins. Je weigert er echter op in te gaan en herhaald als een papegaai je slaapverwekkende hersenspinsels.

Dus voer eens uit wat je predikt en ga eens inhoudelijk in op onze theorie waarom vaccins tot een lagere bevolkingsgroei leiden.

Oh ja, wat betreft de windmolens zit je er toch wel een beetje naast, niet erg hoor, maar zou leuk zijn als je het toegeeft en belooft voortaan wat meer open te staan voor andere meningen en iets beter gaat lezen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 08:53:47 #254
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121101183
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het bevestigt vooral hoe paranoide je bent, en hoe beperkt je blikveld eigenlijk is... Je wil niet leren, en dat is erg jammer.
Wat gek dat ik dat nu juist bij jouw bespeur.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 januari 2013 @ 08:55:01 #255
52357 Lambiekje
pi_121101206
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je kan niets verklappen want je hebt geen idee waar je het over hebt.
Ik een tijd terug en Atuin-hek hierboven hebben prima uitgelegd waarom vaccinatie tot een lagere bevolkingsgroei leidt zonder suffe theorieën over dodelijke vaccins. Je weigert er echter op in te gaan en herhaald als een papegaai je slaapverwekkende hersenspinsels.

Dus voer eens uit wat je predikt en ga eens inhoudelijk in op onze theorie waarom vaccins tot een lagere bevolkingsgroei leiden.

Oh ja, wat betreft de windmolens zit je er toch wel een beetje naast, niet erg hoor, maar zou leuk zijn als je het toegeeft en belooft voortaan wat meer open te staan voor andere meningen en iets beter gaat lezen.
Blijf maar in je eigen sprookjes geloven. Ooit zul je je kapot schamen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:22:13 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121101668
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121102481
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 08:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Blijf maar in je eigen sprookjes geloven. Ooit zul je je kapot schamen.
Nou, leg me de windmolens dan maar uit en ik beloof dat ik me zal schamen als je gelijk hebt.
pi_121102531
quote:
heee, spuit 11 met oogkleppen op komt ook weer even wat dumpen.

Moeten we nog een keer uitleggen waarom vaccinaties tot een lagere bevolkingsgroei leiden of ga je daar toch overheen lezen en een ander fantastisch linkje dumpen?
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:22:24 #259
52357 Lambiekje
pi_121104633
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:59 schreef .SP. het volgende:

[..]

heee, spuit 11 met oogkleppen op komt ook weer even wat dumpen.

Moeten we nog een keer uitleggen waarom vaccinaties tot een lagere bevolkingsgroei leiden of ga je daar toch overheen lezen en een ander fantastisch linkje dumpen?
Je wilt er niet aan dat vaccineren slecht is, Mister Oogklep!?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 03-01-2013 11:28:52 ]
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:28:28 #260
52357 Lambiekje
pi_121104781
quote:
Is your beloved cell phone killing you?
Many so-called “modern illnesses” ranging from electromagnetic hypersensitivity to certain cancers and disorders of the immune system have been traced to cell phone use.

[..]
In June 2011, the World Health Organization classified the EMF produced by the estimated 4.6 billion cell phones in the world as “possibly carcinogenic,” placing them in the same category as chloroform and lead.

The WHO also found prolonged cell phone radiation exposure is linked to brain tumors such as glioma, a type of malignant tumor that forms in the brain or spine.

bron
Hersentumoren, allerlei kankers, autisme en noem maar op. Was het men niet overeens dat mobieltjes de onschuld zelve zijn.
pi_121105111
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje, niet iedereen denkt hetzelfde als jij.
Denk je een beetje aan de toon?
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:48:17 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121105284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 08:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat gek dat ik dat nu juist bij jouw bespeur.
De paper die wat dogma's in mijn vakgebied aanvalt gaat binnen een week de deur uit. Ben ondertussen aan het volgende lastige punt in dat veld begonnen. Nog steeds niet bepaald de massa volgen. En ben heel benieuwd waar je paranoia denkt te bespeuren :D
Onikaan ni ov dovah
pi_121106779
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja, want er is geen enkel fatsoenlijk verifieerbaar bewijs dat het slecht is. Er is enkel bewijs dat het de levens van miljoenen mensen heeft gered.
pi_121106996
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hersentumoren, allerlei kankers, autisme en noem maar op. Was het men niet overeens dat mobieltjes de onschuld zelve zijn.
Wederom lees je je bronnen niet, er wordt nergens, maar dan ook nergens naar onderzoek verwezen die aantoont dat het slecht is, slechts wat "de dochter van de buren van de slager had een tumor en belde vaak" anecdotes en een duidelijke don quichote als schrijver.
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:58:58 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121107527
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ze kunnen het niet maken om ze 100% uit te sluiten, maar zeg 99.9% doen ze wel. Dat mensen zoals jij zich dan vastklampen aan die 0.1%, tsja :P
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:06:23 #266
52357 Lambiekje
pi_121107767
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ja, want er is geen enkel fatsoenlijk verifieerbaar bewijs dat het slecht is. Er is enkel bewijs dat het de levens van miljoenen mensen heeft gered.
Nee dat is er niet er is nada niets nihil bewijs. Er is helemaal niets. Waar jij denkt op de beroepen is gefraudeerde data. Bedrog en misleiding.

Vaccins zijn misdadig en crimineel. Artsen en verplegers die injecties zetten zijn niets minder dan walgelijke seriemoordenaars. En eigenlijk nog achterlijk ook dat ze niet weten wat ze feitelijk aan het doen zijn.

Ouders zijn ook slecht bezig die zonder vragen stellen hun kind laten vaccineren. Maar ja bigpharma is zo doortrapt om alle juiste informatie te onthouden. Dan houden we het maar op naieve sukkelaars.

Hier een paar mooie quotes over die doortrapte vaccins.
http://www.greatmothersquestioningvaccines.com/quotes.html

Het is gewoon ronduit dom (en beroepsmatig crimineel) om pro-vaccin te zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 03-01-2013 13:18:14 ]
pi_121107893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat is er niet er is nada niets nihil bewijs. Waar jij denkt op de beroepen is gefraudeerde data. Bedrog en misleiding. Vaccins zijn misdadig en crimineel.
Er is bakken bewijs dat vaccins de mensheid helpen, probleem is dat jij dat bij voorbaat, zonder kennis van zaken, niet geloofd onder het mom van bedrog en misleiding.

Dat is pas een voorbeeld van oogkleppen op hebben en een doodsteek voor enige nuttige discussie.
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:10:17 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121107895
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat is er niet er is nada niets nihil bewijs. Waar jij denkt op de beroepen is gefraudeerde data. Bedrog en misleiding. Vaccins zijn misdadig en crimineel.
Ooh, dus de getallen over sterfte door ziekte X neem je wel voor waar aan, maar die over het voorkomen van ziekte X niet? Lekker selectief weer he?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:11:23 #269
52357 Lambiekje
pi_121107948
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze kunnen het niet maken om ze 100% uit te sluiten, maar zeg 99.9% doen ze wel. Dat mensen zoals jij zich dan vastklampen aan die 0.1%, tsja :P
ongelooflijk dat blinde vertrouwen en de orthodoxe doortrapt slechte wetenschap. Science is a dilusion. A sick joke.
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:15:11 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121108107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ongelooflijk dat blinde vertrouwen en de orthodoxe doortrapt slechte wetenschap. Science is a dilusion. A sick joke.
Ey, als jij zo dapper bent om je aan die 0.1% vast te klampen, be my guest. Kan je wel weer proberen de aandacht daarvan af te leiden met dit soort posts, maar dat gaat niet werken of helpen.
In dit geval gaat het zelfs om 1 punt informatie, dat de WHO telefoons niet volledig uit wil sluiten. Jij trekt je conclusies uit dat ene stukje informatie. Ik neem de context mee waarin dat gezegt is. Hoe komt dat op blind vertrouwen van mijn kant neer? Jij gebruikt toch dat zelfde stukje informatie? Ik kijk alleen verder dan mijn neus lang is.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:16:19 #271
52357 Lambiekje
pi_121108158
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ooh, dus de getallen over sterfte door ziekte X neem je wel voor waar aan, maar die over het voorkomen van ziekte X niet? Lekker selectief weer he?
verkeerde context.
Nee ik neem aan dat een mobieltje constant en altijd bij je te hebben als slecht.
Straling is nooit goed. Een lichaam heeft tijd nog om de kapote gemaakte DNA te helen. Maar
in onze Wifi- woonomgeving is dat schier onmogelijk.

meer doden onder de gevaccineerden dan de niet gevaccineerden. Vaccins heeft nimmer bijgedragen tot een betere algehele gezondhei, wel tot meer ziektes, bijverschijnsel en woekerwinsten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lambiekje op 03-01-2013 13:21:55 ]
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:17:40 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121108199
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee ik neem aan dat een mobieltje constant en altijd bij je te hebben als slecht.
Straling is nooit goed. Een lichaam heeft tijd nog om de kapote gemaakte DNA te helen. Maar in onze Wifi- woonomgeving is dat schier onmogelijk.
Beter lezen kerel. Ik had het over vaccins, niet over mobieltjes.
En als straling altijd slecht is, ga alsjeblieft een natuurkunde boek lezen...
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:18:53 #273
52357 Lambiekje
pi_121108239
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Beter lezen kerel. Ik had het over vaccins, niet over mobieltjes.
En als straling altijd slecht is, ga alsjeblieft een natuurkunde boek lezen...
Mobieltjes, DECT en UMTS straling.
pi_121108277
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Er is bakken bewijs dat vaccins de mensheid helpen, probleem is dat jij dat bij voorbaat, zonder kennis van zaken, niet geloofd onder het mom van bedrog en misleiding.

Dat is pas een voorbeeld van oogkleppen op hebben en een doodsteek voor enige nuttige discussie.
Erg jammer dat daar achteloos aan voorbijgegaan wordt.
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:22:37 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121108380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mobieltjes, DECT en UMTS straling.
Terug naar dat andere punt. Waarom neem je de getallen over sterfte door een ziekte wel voor waar aan, maar gebruik je het voorkomen van diezelfde ziekte niet? Komt bij dezelfde bron vandaan. Daar is eigenlijk niet echt een andere interpretatie voor te bedenken dan dat je dingen enkel voor waar aanneemt als het je zo uitkomt. Dus vertel, doe je dat inderdaad?
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')