mooie mast man!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:15 schreef Woelwater het volgende:
kerstboom zendmast ijsselstein,
[ afbeelding ]
Kan toch geen land tegen op..
Piere Schneider of zoiets, volgens dit filmpje..quote:Op donderdag 29 november 2012 09:27 schreef anonymoussie het volgende:
van welke kunstenaar dan
[ afbeelding ]
oh ja!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:34 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Piere Schneider of zoiets, volgens dit filmpje..
http://video.be.msn.com/w(...)-in-brussel/u5s1xx5s
ja het is bijna zoverquote:Op donderdag 29 november 2012 11:38 schreef HulkHeld het volgende:
Kerst is echt een heerlijk tijd en ongelooflijk gezellig. Kijk er alweer naar uit!
dope!!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:39 schreef Karina het volgende:
Wereldberoemd in Noord-Holland is Den Ilp, elk jaar staan daar files omdat iedereen de Kerstversiering in het dorp wil bekijkenZal dit jaar niet anders zijn denk ik.
Voorbeeldje van een eerder jaar:
[ afbeelding ]
Goeie tip.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:11 schreef Iwanius het volgende:
Inderdaad heel leuk en fraai hoe sommige mensen hun huis of buurt helemaal opdirken voor de Kerst.
Al die moeite die men ervoor doet om maar te zwijgen over de rijkdom die hun lokale energieleverancier tegemoet kan zien het jaar daarop.
Misschien een tip of men in dit topic alle plaatsen in Nederland kan opsommen waar men dus hun huizen of buurt helemaal in de kerstsfeer hebben gemaakt,zo een beetje wat men in de US of A ook doen zoals in onderstaande clip.
Helemaal niet waar! Er worden aparte kabels gespannen, omdat anders de kabels te snel slijtenquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:46 schreef Karina het volgende:
De grootste kerstboom ter wereld (zeggen ze tenminste) staat ook weer:
Kerstboom' Lopik bij Utrecht opgetuigd
RTV Utrecht meldt dat de grootste 'kerstboom' ter wereld weer is opgetuigd, want de zendmast Lopik is van lampjes voorzien die volgende week vrijdag zullen worden ontstoken.
Door de schade aan de zendmast vorig jaar na een brand ontbraken toen de lampjes in de toren. Het is dit jaar alweer de 15e keer dat de toren wordt omgetoverd tot een grote kerstboom. Dat gebeurt door lampjes te bevestigen aan de kabels van het bouwwerk.
[ afbeelding ]
Bron
quote:Op maandag 3 december 2012 17:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Helemaal niet waar! Er worden aparte kabels gespannen, omdat anders de kabels te snel slijten
Snap ik, maar ik heb in IJsselstein gewoond, dus ik weet het wel een klein beetjequote:Op maandag 3 december 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb het niet verzonnen hoor
Geen idee hoe ze dat doen en waarom.
OK zo leer je nog eens wat, van een insiderquote:Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb in IJsselstein gewoond, dus ik weet het wel een klein beetjeEr worden aparte kabels vastgemaakt en die staan met zeecontainers op de grond dan weer vast. In eerste instantie was het wel altijd in de kabels die hem op zijn plek hielden, maar de laatste jaren al niet meer.
Ook altijd een leuke geocache daar in de buurt als de lampjes branden!quote:Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
OK zo leer je nog eens wat, van een insider
En ik weet toevallig wat geocachen isquote:Op maandag 3 december 2012 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook altijd een leuke geocache daar in de buurt als de lampjes branden!
Sorry schat.quote:Op maandag 3 december 2012 17:38 schreef Karina het volgende:
Die Gangnamstyle wilde ik net posten, die kwam ik ook toevallig tegen.
Geeft niksquote:
Neuh, ik hou niet zo van zwarte Pietenquote:Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks![]()
Wat ik vroeger altijd leuk vond (en nu eigenlijk nog steeds) de Zwarte Pieten in de Bijenkorf:
OK geen Kerst, maar Sinterklaasavond is a.s. woensdag
Het zijn geen echte hoorquote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh, ik hou niet zo van zwarte Pieten
Kerstverlichting Show 'Turn On The Lights'quote:Op maandag 3 december 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Alvast een klein voorproefje van de kerstetalage van de Bijenkorf in Amsterdam, 6 december wordt alles onthuld, inclusief een grote kerstboom midden in de winkel.
[ afbeelding ]
je bent me voorquote:
ik ook niet hoorquote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb er ook helemaal geen aankondigingen van gezien eigenlijk. Op borden of zo.
Ik ook niet...quote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb er ook helemaal geen aankondigingen van gezien eigenlijk. Op borden of zo.
Ik loop ook achter.quote:Op maandag 17 december 2012 10:32 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net achter dat ik weer iets moois heb gemist, afgelopen zaterdagavond, Christmas Canal parade, dan maar wat foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie bomenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef Karina het volgende:
Wat mooie kerstbomen:
Warenhuis Lafayette, Parijs:
[ afbeelding ]
Berlijn, bij de Brandenburger Tor:
[ afbeelding ]