quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Hij heeft die muts altijd op om zichzelf niet te hoeven horen.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al uit. Makkelijk die ondertiteling.
Jammer dat de wereld rondom het moet ontgelden. Selfish.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft die muts altijd op om zichzelf niet te hoeven horen.
"Oh Holland is such a free country blah"quote:
Ik moet Erland even mailen, of we alsnog een nieuwe seizoen kunnen doen!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee in pyjama, ik op de catwalk. Je hebt een plan.
Ja dat, alsof iedereen in Holland het dan maar appreciate that you answer alle genante questions about your leven that is none of your neukende business and stuff.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Oh Holland is such a free country blah"
Die van Paul Turner?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil best dat zalm huispakding, niemand herkent me toch.
Ja en alsof alle studenten ook niks anders doen dan onenightstands opsnorren. Echtquote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat, alsof iedereen in Holland het dan maar appreciate that you answer alle genante questions about your leven that is none of your neukende business and stuff.
Ja!quote:
En nog sexy hè.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb een foto van Pisces gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Die glazen zijn wel mooi slank moet ik zeggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Google image "salmon suit", je weet niet wat je meemaakt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Google image "salmon suit", je weet niet wat je meemaakt.
Nou, heb je meteen een vakantiebestemming voor 2013! Handig toch!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom ineens bij Salmon Fishing in the Yemen terecht
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeerde het weg te drukken.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Merkte iemand net nog dit pareltje op?
Als ik ergens een takkehekel aan had was het die wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Merkte iemand net nog dit pareltje op?
Hihihihi.quote:
Ik ook, erg was het toenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik ergens een takkehekel aan had was het die wel.
Oh dat vind ik geen vergelijking, wel waardeloze plaat, maar niet dat achterlijke onnozele li la li la la, net als Bewitched toenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Two Times van Ann Lee was nog zo een.
C'est la viiieeeequote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik geen vergelijking, wel waardeloze plaat, maar niet dat achterlijke onnozele li la li la la, net als Bewitched toen
Ja, en met zo'n pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
En de moeder ziet er ineens stukken ouder (haar leeftijd) uit. Jammer.
NOESquote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
C'est la viiieeee
foit loik mie dad as welllll.
Dat kan hierna ookquote:Op woensdag 5 december 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ja potver, ik wil nog mijn film afkijken, keuzes, keuzes
ditquote:
Eeejquote:
Het is flink hijsen vanavond, dus we kunnen je hulp gebruikenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eeej
True. Ik blijf wel meehijsen
En wij maar herhalingen hijsen, en Erland geen nieuw seizoen makenquote:
Lekker, tut je dan ook een beetje met blaadjes in de stoel?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Mark doet me beseffen dat ik morgen even richting kapster Leoni moet, ff een kapbeurtje plannen.
Mijn kapster is met zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 5 december 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Mark doet me beseffen dat ik morgen even richting kapster Leoni moet, ff een kapbeurtje plannen.
Oke, dus jij hebt een matje?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn kapster is met zwangerschapsverlof
Met Leoni heb ik altijd verrassende gesprekken. Ik moet alleen d'r collega afschudden.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, tut je dan ook een beetje met blaadjes in de stoel?
Oehquote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met Leoni heb ik altijd verrassende gesprekken. Ik moet alleen d'r collega afschudden.
Dat je het zo brengt alsof ze al maanden de hort op is. En dan ben je net geweestquote:
Ik bracht het heul nie zoquote:Op woensdag 5 december 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je het zo brengt alsof ze al maanden de hort op is. En dan ben je net geweest
Ik noteer hetquote:Op woensdag 5 december 2012 21:42 schreef D. het volgende:
Ik gaf alleen aan dat ik er nu niet terecht kan, en de komende maand ook niet
Ik zal niet in je nek kijkenquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kakker moet eens met z'n vriendin leren omgaan.
nee een blonde dame, ze zal zo wel komen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net uit de keuken, is deze 35?
Voor- of achterpootjes?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een korte pootjes. Oh ze is idd heel klein.
Wilde ze die dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien hangt er voor Amal ook nog wel een goede man aan het rek.
Kak, kijk ik net weg. Niet die vrouw die doof is toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
ahaa deze Pisces! Caroline. Lijkt véél ouder toch!
ja die ja (is ze doof ja?). Zeker net buiten toen Trinny haar aansprak zag ze er heel oud uit, echt een verlept hoofd. Lijkt wel alsof ze een lange tijd zwaar aan de drugs heeft gezeten, zo'n soort hoofd.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, kijk ik net weg. Niet die vrouw die doof is toch?
Ik vind haar wel eind dertig lijken. Maar ik snap wat je bedoelt, dat hebben dunnere mensen (zeker in het gezicht) ook wel snel, geloof ik. Maar zij idd wallen onder haar ogen...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja die ja (is ze doof ja?). Zeker net buiten toen Trinny haar aansprak zag ze er heel oud uit, echt een verlept hoofd. Lijkt wel alsof ze een lange tijd zwaar aan de drugs heeft gezeten, zo'n soort hoofd.
kan ook zijn dat ik een vertekend beeld heb hoor, ik word zelf namelijk altijd ongeveer 10 jaar jonger geschatquote:Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel eind dertig lijken. Maar ik snap wat je bedoelt, dat hebben dunnere mensen (zeker in het gezicht) ook wel snel, geloof ik. Maar zij idd wallen onder haar ogen...
quote:
quote:
Dat wilde ik net typenquote:
quote:
echt he, dat vraag ik me ook altijd afquote:Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
En telkens denk ik weer 'dames, nu zie je wat er in een paar uur gedaan is, kon je niet eerder zelf...'
Ik vind het zó zonde. Ik hoop dat velen hier hun make-over bijhouden of mensen thuis opspringen om morgen net als Vaduschk rondje kapper te doenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he, dat vraag ik me ook altijd af
Krijgen we spannende Twittertweepsquote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, m'n portie mode weer gehad nu. Morgen het vervolg!
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis wat?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgen we spannende Twittertweeps
maar echt hoor, ik kijk vaak op straat om me heen en ik schat zo in dat zeker 75% van de Nederlandse vrouwen er gewoon verlept bijlopen. Of iig dat ik denk, hmm, jij zou er veel beter uit kunnen zien.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zó zonde. Ik hoop dat velen hier hun make-over bijhouden of mensen thuis opspringen om morgen net als Vaduschk rondje kapper te doen
Succes ermee! Ik verwacht een pittig kapseltje!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies die 75% minimaal!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
maar echt hoor, ik kijk vaak op straat om me heen en ik schat zo in dat zeker 75% van de Nederlandse vrouwen er gewoon verlept bijlopen. Of iig dat ik denk, hmm, jij zou er veel beter uit kunnen zien.
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Succes ermee! Ik verwacht een pittig kapseltje!
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Succes ermee! Ik verwacht een pittig kapseltje!
Dus datquote:Op woensdag 5 december 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies die 75% minimaal!Ik zit soms tegenover mensen in de bus en dan 'pluk' ik in m'n hoofd al de wenkbrauwen bij of doe ik iets anders
Ik zou echt van de brug springen als ik een maand zo naar mezelf moet kijken. Jek.
dit jaquote:Op woensdag 12 december 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is wel drama all over, ik word er niet vrolijk van.
oooh ja, doen! Erg indrukwekkende film.quote:
geenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
MissJ is een internationale wereldster. Rode lopers, high heels, alles.
Ik dacht dat daar alle werkelozen vrijgezellen zaten, gezien de 'klachten' over allesquote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Vanwege de zwarte kleding zeker
Ah op die manier. Daar heb je wel een punt inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alle werkelozen vrijgezellen zaten, gezien de 'klachten' over alles
die gaat nu gelijk een topic op KLB openen "Trinny & Susannah pesten me"quote:
"Pesten een lieve man". Gewoon alsof hij het zelf niet is.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
die gaat nu gelijk een topic op KLB openen "Trinny & Susannah pesten me"
Lekker warm en zachtquote:Op woensdag 12 december 2012 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Fleecevesten, daar heb ik ook een enorme hekel aan. Die haren die eraan blijven hangen ook.
quote:
Hmm nee, ik juist niet. Doe je ze niet genoeg eer aan.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik vind die hakjes wel leuk, maar voor onder een broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |