quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef golfer het volgende:
Straks:
Bram van Ojik
Fractievoorzitter van GroenLinks over de koers van zijn partij.
Marjo Hoedemaker
Olifantenexpert over de vete tussen 2 groepen olifanten in dierenpark Emmen.
Wim Leereveld
Meer mensen toegang tot medicijnen dankzij Medicijnindex.
Pim Levelt
Presentatie eindrapport van commissie-Levelt over fraude psycholoog Stapel.
Ik zag die grappenmakers zitten. Nauwelijks gevolgd.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef iFok. het volgende:
Waar hebben ze het gisteren over gehad?
ik hoorde dat ookquote:Op woensdag 28 november 2012 23:10 schreef alors het volgende:
Zei hij nou Lim Kian of was dat mijn falende gehoor?
Dat zijn donateurs, maar wat dat precies is qua geld zou ik niet weten.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:11 schreef Kenju het volgende:
Nog geen 40.000? Komt niet als veel over op mij....
Ik mis dat soort relletjes plus bijbehorende gasten.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:25 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik mis de mensen die wijn gooien in de ogen van de anderen tegenover hen
Niks te klagen. Het is namelijk een best aardige uitzending.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:21 schreef OProg het volgende:
Stil hier.
Waarschijnlijk is iedereen druk bezig met ff snel wat wetenschappelijk onderzoek in elkaar te draaien.
En toch klopt hij dan grotendeels.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
Als je zo'n analyse loslaat op eigenschappen van verschillende bevolkingsgroepen is het land te klein.
Dit is volgens mij de reden dat ik P&W niet meer zo boeiend is. Het is niet meer spraakmakend. En DWDD is truttig en nu wel heel erg de Matthijs van Nieuwkerk show. Dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik mis dat soort relletjes plus bijbehorende gasten.
Ik vind hem goed. Ik ben wel potentieel stemmer en hij is duidelijk in zn bij GL passende abstractheid (ja dit klinkt ook vaag)quote:Op woensdag 28 november 2012 23:52 schreef rubbereend het volgende:
Deze man gaat GroenLinks ook niet redden
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:55 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vind hem goed. Ik ben wel potentieel stemmer en hij is duidelijk in zn bij GL passende abstractheid (ja dit klinkt ook vaag)
Vind het altijd wel een fatsoenlijke vent die erg overwogen en intelligent overkomt. Ik heb ook wel het idee dat 'normaal rechts' dat ook wel vind.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
Gadverdamme die vervelende Timmermans weer
Rosenthal heeft er wel een puinzooi van gemaakt hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef thettes het volgende:
Frans is een goeie denk ik. Aan de andere kant is in deze periode BuZa nu niet echt een hoofdpijnministerie dus kun je weinig fout doen.
Hij is wel erg mediageil. Zat daar eerst zovaak.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind het altijd wel een fatsoenlijke vent die erg overwogen en intelligent overkomt. Ik heb ook wel het idee dat 'normaal rechts' dat ook wel vind.
Ben blij dat die opgerot is.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rosenthal heeft er wel een puinzooi van gemaakt hoor.
Komt nog wel als de VS ons vragen mee te doen tegen Iran en Palestina.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef thettes het volgende:
Frans is een goeie denk ik. Aan de andere kant is in deze periode BuZa nu niet echt een hoofdpijnministerie dus kun je weinig fout doen.
Zal wel niet, ze willen dat we blijven hangen voor Wimpie Daniels.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hopelijk komen die twee mokkels als laatste, dan kan ik mooi op tijd naar bed.
Jammer hoor, broek uit momentje.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hopelijk komen die twee mokkels als laatste, dan kan ik mooi op tijd naar bed.
SBS 6 praktijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zal wel niet, ze willen dat we blijven hangen voor Wimpie Daniels.
Heeft weinig met media geilheid te maken. Mensen worden immers gevraagd. Als ze tijd hebben, waarom niet?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij is wel erg mediageil. Zat daar eerst zovaak.
Jij geilt op vrouwen met vogelnestjes op hun hoofd?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer hoor, broek uit momentje.
Niet helemaalquote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Hitler was ook democratisch gekozen.
Omdat er geen keuze wasquote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Adolf kwam toch dmv een staatsgreep aan de machtquote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Tornadovis het volgende:
Regent het? Nee. Stormt het? Nee.
Hoe komen die dames in vredesnaam dan met zulke kapsels op TV?
Ze wordt betaald van de debetrente van haar klanten.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af wie die schuldhulpverleningsdame betaalt. De overheid?
geen idee, morgen maar 's Univé en UPC stalkenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef iFok. het volgende:
Is dat echt zo met die overstap premies?![]()
En Sonja Bakker.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef starla het volgende:
Wie heeft de zanger van the cure uitgenodigd om te praten over geldzaken?
Inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
geen idee, morgen maar 's Univé en UPC stalken
Niet overal natuurlijk maar vaak kan de prijs geregeld worden als je wat brutaler bent.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef iFok. het volgende:
Is dat echt zo met die overstap premies?![]()
Meestal zitten dat soort wijven tot aan hun ellenbogen in de ellende.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:39 schreef Tornadovis het volgende:
Warrig kapsels, warrige verhalen.
Als je hiermee uit de schulden moet komen zie ik het somber in.
Onderzoekje van Diederik Stapel?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
Die wortelknagers voelen zich toch vaker moreel verheven.
Nee, meer de bleke gezichtjes die beweren dat het zo gezond is.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Onderzoekje van Diederik Stapel?
Met zaadvragende ogen?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:47 schreef Tornadovis het volgende:
Hahaha, Matthijs v Nieuwkerk zat ertussen
Jeroen is toch nergens vies van ...quote:Op donderdag 29 november 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jeroen schrok ineens wakker.
Als had gekeken had je het misschien begrepen.quote:
Ik moest er gelijk aan denkenquote:
Zat José van IJsselmonde er ook?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef tong80 het volgende:
Ik zap naar P&W. Wie zit er ?
[ afbeelding ]
quote:
Ik woon al een tijdje in Amsterdam Oost, maar zulke witte negers kom ik nooit tegen..quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef tong80 het volgende:
Ik zap naar P&W. Wie zit er ?
[ afbeelding ]
Het is anders een echte Jarobe.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje in Amsterdam Oost, maar zulke witte negers kom ik nooit tegen..
Wil gofler niet uitleggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
wat is dat amsterdam tedx geneuzel en waarom wordt er zoveel aandacht aan besteed?
Beetje fantaseren dat Tijs zijn gulp open heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is geen K&vdB...dan is het broekje standaard uit.
Bijna een bejaarde.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd..ondanks dat ze al bijna 38 is.
Niks dus:quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef marcodej het volgende:
Wat voor interessants zou Katja te melden hebben?
Is compleet irrelevant.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef marcodej het volgende:
Wat voor interessants zou Katja te melden hebben?
Tering, dat ze nog leeft.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd..ondanks dat ze al bijna 38 is.
Ik vind het juist wel intrigerend dat iemand met neponderzoekjes iedereen jarenlang in het ootje heeft genomen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:
Hij vertelt prima, jammer dat het me geen anus interesseert.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kan niet meer opstaan tegen kanker.
Kan iemand mij even oprapen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kan niet meer opstaan tegen kanker.
Ik ken het alleen van de herhaling van de herhalingquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jeugdsentiment![]()
Eerst Sonja, daarna flying doctors
dan ben ik blijkbaar ouder dan jijquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van de herhaling van de herhaling
Wie niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan ben ik blijkbaar ouder dan jij
Hommotje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:54 schreef waxmask het volgende:
Een dom wijf dat probeert intellectueel te doen. Ga terug naar je depressie Kat...
Jij zou er wat dat betreft prima tussen passen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef waxmask het volgende:
wat een flauwekul meeting die Ted X...
Ja zeker wel... helaas zul jij er niet zijn omdat...geen Arabs...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Jij zou er wat dat betreft prima tussen passen.
Heeft ze al maanden hoor...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:58 schreef Specularium het volgende:
Die alors heeft nu al een teringhekel aan maxwask.
Is wel terecht.
Turken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja zeker wel... helaas zul jij er niet zijn omdat...geen Arabs...
Ben volgens haar een zeikerd... Waarom zou je anders op FOK! komen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
De liefde viel mij eerder nooit zo op.
Omdat de supermarkt al een hele opgave is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waarom zou je anders op FOK! komen?
quote:Op zondag 2 december 2012 20:45 schreef Syntix het volgende:
Goede zaak trouwens dat er de afgelopen week zoveel hoogleraren aan tafel zatenEindelijk een beetje niveau.
quote:Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef golfer het volgende:
Eerste gasten van vanavond zijn bekend:
Fleur Agema
PVV-Kamerlid over de begroting voor de zorg en PVV in de oppositie.
pvv.quote:Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef golfer het volgende:
Eerste gasten van vanavond zijn bekend:
Fleur Agema
PVV-Kamerlid over de begroting voor de zorg en PVV in de oppositie.
Roderick Vonhögen
Mediapriester over het vandaag geactiveerde Twitteraccount van de paus.
Riet de Wit
Vernietigend rapport over misstanden bij onderwijs- instelling Amarantis.
Hoi Stadskanoal.quote:Op maandag 3 december 2012 17:31 schreef Paxcon het volgende:
Doe even iemand over die grensrechterzaak a.u.b.
Dat Prem komt vertellen dat dit komt door de sociaal economische achterstand.quote:Op maandag 3 december 2012 17:31 schreef Paxcon het volgende:
Waarom? Totaal niet interessant.quote:Op maandag 3 december 2012 17:31 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 18:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom? Totaal niet interessant.
Wel gewoon op het nieuws uiteraard, maar niet aan tafel.quote:
Ik vind dat je daar scheids aan moet hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef Stofje het volgende:
Je zet jezelf als opiniërend programma op die manier toch buitenspel.
Je wordt op je wenken bedient:quote:Op maandag 3 december 2012 17:31 schreef Paxcon het volgende:
Mooiquote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bedient:
Marcel Oost en Richard Langeveld
Over de klinische dood van hun collega als grensrechter.
Dat kan jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Kun je eigenlijk live via de site kijken ofzo? Heb momenteel even geen TV.
Ik.quote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
Wie wil Fleur nou niet hard in de kont neuken?
Zo die lust hem wel.quote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
Wie wil Fleur nou niet hard in de kont neuken?
Doe es bron gevenquote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Gaat het er nog over dat hetzelfde team eerder dit jaar ongeveer hetzelfde heeft geflikt?
Okay, geen nieuwsbericht met details... maar gewoon vuig schorem dus.quote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit stond op Geenstijl:
[ afbeelding ]
Bij DWDD zei iemand dat het de schuld van de buitenspelregel wasquote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het is de schuld van de KNVByeah right
Buitenspelregel heeft ze getriggerd.quote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Buitenspelregel mang.quote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Logisch. Zonder buitenspel geen grensrechter.quote:Op maandag 3 december 2012 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij DWDD zei iemand dat het de schuld van de buitenspelregel was
Juist die uitstraling stoot enorm af.quote:Op maandag 3 december 2012 23:19 schreef Stofje het volgende:
Anders zoom je gewoon de hele uitzending op Fleur, ik hou van haar uitstraling.
Die blonde heeft een dikke kopquote:Op maandag 3 december 2012 23:20 schreef alors het volgende:
Nog niet gefapt op het meisje achter mevrouw?
Is toch zo'n Japanse rubberen pop?quote:Op maandag 3 december 2012 23:20 schreef alors het volgende:
Nog niet gefapt op het meisje achter mevrouw?
Tuinbroek-alert.quote:Op maandag 3 december 2012 23:25 schreef alors het volgende:
Zozo, ze zijn maar kritisch. Lijkt ze altijd wel makkelijker af te gaan bij vrouwen.
Ik zie geen verschil.quote:Op maandag 3 december 2012 23:25 schreef alors het volgende:
Zozo, ze zijn maar kritisch. Lijkt ze altijd wel makkelijker af te gaan bij vrouwen.
Ja idd, ze moeten toch steeds weer dezelfde fout maken hequote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
Zorg, onderwijs, groot groter grootst moest het....... en nu moet dat met gemeentes.....
Hoor je verschillende verhalen over, over het effect ervan. Vorige week werd bekend dat die grote leerfabrieken meer bronnen hebben om zich goed te outilleren en leerlingen daarvan profteren.quote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
Zorg, onderwijs, groot groter grootst moest het....... en nu moet dat met gemeentes.....
Inderdaad. Omdat men beleid dichter bij de burger wil brengen, is men gedwongen gemeentes te vergroten. Ik vind het ook niks. Overigens ook het onderwerp van mn afstudeerscriptiequote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
PVV is de nieuwe tegenpartij.quote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef rubbereend het volgende:
Standaard PVV roeptoeteren; alles is slecht wat het kabinet verzint
Zoek het eens op en probeer het dan in verband te brengen met Earth Flight?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef Eenskijken het volgende:
wat is er grappig aan nils holgerson?
het niveau van de kijkers ook niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:00 schreef BradleyQ het volgende:
De inhoud van P&W wordt er ook niet beter op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |