quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef golfer het volgende:
Straks:
Bram van Ojik
Fractievoorzitter van GroenLinks over de koers van zijn partij.
Marjo Hoedemaker
Olifantenexpert over de vete tussen 2 groepen olifanten in dierenpark Emmen.
Wim Leereveld
Meer mensen toegang tot medicijnen dankzij Medicijnindex.
Pim Levelt
Presentatie eindrapport van commissie-Levelt over fraude psycholoog Stapel.
Ik zag die grappenmakers zitten. Nauwelijks gevolgd.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef iFok. het volgende:
Waar hebben ze het gisteren over gehad?
ik hoorde dat ookquote:Op woensdag 28 november 2012 23:10 schreef alors het volgende:
Zei hij nou Lim Kian of was dat mijn falende gehoor?
Dat zijn donateurs, maar wat dat precies is qua geld zou ik niet weten.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:11 schreef Kenju het volgende:
Nog geen 40.000? Komt niet als veel over op mij....
Ik mis dat soort relletjes plus bijbehorende gasten.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:25 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik mis de mensen die wijn gooien in de ogen van de anderen tegenover hen
Niks te klagen. Het is namelijk een best aardige uitzending.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:21 schreef OProg het volgende:
Stil hier.
Waarschijnlijk is iedereen druk bezig met ff snel wat wetenschappelijk onderzoek in elkaar te draaien.
En toch klopt hij dan grotendeels.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
Als je zo'n analyse loslaat op eigenschappen van verschillende bevolkingsgroepen is het land te klein.
Dit is volgens mij de reden dat ik P&W niet meer zo boeiend is. Het is niet meer spraakmakend. En DWDD is truttig en nu wel heel erg de Matthijs van Nieuwkerk show. Dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik mis dat soort relletjes plus bijbehorende gasten.
Ik vind hem goed. Ik ben wel potentieel stemmer en hij is duidelijk in zn bij GL passende abstractheid (ja dit klinkt ook vaag)quote:Op woensdag 28 november 2012 23:52 schreef rubbereend het volgende:
Deze man gaat GroenLinks ook niet redden
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:55 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vind hem goed. Ik ben wel potentieel stemmer en hij is duidelijk in zn bij GL passende abstractheid (ja dit klinkt ook vaag)
Vind het altijd wel een fatsoenlijke vent die erg overwogen en intelligent overkomt. Ik heb ook wel het idee dat 'normaal rechts' dat ook wel vind.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
Gadverdamme die vervelende Timmermans weer
Rosenthal heeft er wel een puinzooi van gemaakt hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef thettes het volgende:
Frans is een goeie denk ik. Aan de andere kant is in deze periode BuZa nu niet echt een hoofdpijnministerie dus kun je weinig fout doen.
Hij is wel erg mediageil. Zat daar eerst zovaak.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind het altijd wel een fatsoenlijke vent die erg overwogen en intelligent overkomt. Ik heb ook wel het idee dat 'normaal rechts' dat ook wel vind.
Ben blij dat die opgerot is.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rosenthal heeft er wel een puinzooi van gemaakt hoor.
Komt nog wel als de VS ons vragen mee te doen tegen Iran en Palestina.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef thettes het volgende:
Frans is een goeie denk ik. Aan de andere kant is in deze periode BuZa nu niet echt een hoofdpijnministerie dus kun je weinig fout doen.
Zal wel niet, ze willen dat we blijven hangen voor Wimpie Daniels.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hopelijk komen die twee mokkels als laatste, dan kan ik mooi op tijd naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |